Bekijk originele versie : TheraBreath ?!
Last van een slechte adem ??
[ Heeft iemand ervaring met TheraBreath (google het ff) ?
Deel het eventjes met mij/ons mee !!!!!
Ik heb de laatste tijd last van een slechte adem.
En ik vind dat echt vervelend !!!!!!
Dus heb ik eventjes snel gegoogled hoe/wat en ik ben
gekomen op TheraBreath.
Dat zou helpen tegen een slechte adem, starterskit kost 29,- euro.
Maar ik zou toch nog graag wat ervaringen erover willen horen.
Er staan ook wat ervaringen op de sites van verschillende mensen.
Maar ik heb het liever nog van jullie :p . ]
R_achida
24-05-2007, 05:45
Je moet eerst nodig de oorzaak nagaan? Ligt het probleem meer aan de mondhygiëne of is het zuidelijker gelegen en speelt je maag je parten? Een slechte spijsvertering kan ervoor zorgen dat er slechte geurtjes zullen verspreid worden om maar een voorbeeld te noemen. Dan kan je nog elk soort middeltje uit proberen, zonder de basis aan te pakken zul je nergens komen. Drink water om te beginnen.
Als het probleem in je mond zelf ligt: kan je enkel het volgende doen. Poets je tanden minstens tweemaal op een dag en dit gedurende 3 min. Hierbij besteeds je de nodige aandacht aan het tandvlees, vooral je tong, lippen enz Spoel je mond zorgvuldig uit. Je herhaalt dit met mondwater. Zorg ervoor dat je regelmatig flost. Etensrestjes tussen je tanden laten geurtjes achter. Dit is langer vol te houden (m.a.w. een leven lang dus), dan een kleine kuur...
Hafsah_2u
24-05-2007, 08:42
Jwe kunt idd misschien beter naar de huisarts met dit probleem, om de oorzaak te achterhalen. Je bent daarmee zeker niet de enigste!
Je moet eerst nodig de oorzaak nagaan? Ligt het probleem meer aan de mondhygiëne of is het zuidelijker gelegen en speelt je maag je parten? Een slechte spijsvertering kan ervoor zorgen dat er slechte geurtjes zullen verspreid worden om maar een voorbeeld te noemen. Dan kan je nog elk soort middeltje uit proberen, zonder de basis aan te pakken zul je nergens komen. Drink water om te beginnen.
Als het probleem in je mond zelf ligt: kan je enkel het volgende doen. Poets je tanden minstens tweemaal op een dag en dit gedurende 3 min. Hierbij besteeds je de nodige aandacht aan het tandvlees, vooral je tong, lippen enz Spoel je mond zorgvuldig uit. Je herhaalt dit met mondwater. Zorg ervoor dat je regelmatig flost. Etensrestjes tussen je tanden laten geurtjes achter. Dit is langer vol te houden (m.a.w. een leven lang dus), dan een kleine kuur...
Ja ik weet zelf ook niet waar het aan kan liggen.
Ik weet niet of anderen het ruiken maar zelf proef ik wel een onaangename smaakje in mijn mond.
Ik wil best naar de dokter maar straks vindt hij dat hij mij moet opereren o.i.d. want zulke verhalen heb ik ook gelezen.
Ik poets mijn tanden 2x p.dag en ik poets meer dan 3 minuten lang.
Ik heb ook een tongschraper.
Maar ik denk dat het met mijn tong te maken heeft, helemaal aan de achterkant.
En dat kan ik met de TheraBreath oplossen.
En TheraBreath is niet slecht neem ik aan.
BIJV. ik wist niet eens dat er zeep zit in de tandpasta's.
En bij TheraBreath heb je al die bestanddelen die je mond een onaangename geurtje kunnen afgeven NIET.
Maar heb jij enig verstand/ervaring over dit soort zaakjes?
Jwe kunt idd misschien beter naar de huisarts met dit probleem, om de oorzaak te achterhalen. Je bent daarmee zeker niet de enigste!
Zoals ik net al zei, ik durf wel naar de huisarts ermee maar ik wil geen drastische maatregelen nemen terwijl het niet nodig is.
Want daar heb ik ook een paar verhalen over gelezen dat sommige onder het mes gingen en dachten ervanaf te zijn.
Maar nee hoor.
O, ik ben echt open over zulke zaken... waarom schamen voor iets dat doodnormaal is ?
Oja.. je kan ook een erge vorm van een ongename mondgeur hebben, het heet halitosis/halitoses.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.