Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hey heren ik heb een vraagje

mounia_arabia
19-09-2003, 14:20

Jullie nemen wel vriendinnen, playen ze. Maar hoe zouden jullie het vinden als het jou zusje was, die vriendjes nemen en roken. Want jullie bieden tegenwoordig ook Marokaanse vriendinnen een sigaret aan. De meeste in ieder geval.

cheima
19-09-2003, 14:23
Sorry ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat..maar een jongen heeft mij nog nooit een sigaret aangeboden..Zoiets heet RESPECT! :jammer:

maroc_mounia
19-09-2003, 14:26
Gelijk heb je

Shanaaz
19-09-2003, 14:28
Origineel gepost door cheima Sorry ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat..maar een jongen heeft mij nog nooit een sigaret aangeboden..Zoiets heet RESPECT! :jammer: maar het eerste waar ze het over heeft is wel waar en dat vraag ik me ook altijd al af ik weet gewoon dat geen jongen het zou pikken als zijn zus een vriend zou hebben en die gozer zou vermoorden als hij zijn zus zou playen

babyboy
19-09-2003, 14:29

Origineel gepost door mounia_arabia Jullie nemen wel vriendinnen, playen ze. Maar hoe zouden jullie het vinden als het jou zusje was, die vriendjes nemen en roken. Want jullie bieden tegenwoordig ook Marokaanse vriendinnen een sigaret aan. De meeste in ieder geval. :rolleyes: je praat poep :)

blaa
19-09-2003, 14:30
Een meid heeft het zelf in de hand die geplayed word. Kom maar aanzetten met die onzin, liefde maakt blind. Het moment dat een meid een vriend neemt, is ze al te ver gegaan. Vanaf dat moment heeft zo ook alles zelf in de hand en is ze verantwoordelijk voor haar eigen daden. Iedereen is toch in het bezit van een gezond verstand?

Amal112
19-09-2003, 14:30
iwa ja...je moet het gewoon niet zover laten komen. Als een jongen je respecteert, gaat hij je echt niet playen. Gewoon grenzen voor jezelf maken...en als meneer daar niet tegen kan: el ma wa elchattaba

Tetouanees
19-09-2003, 14:31
Origineel gepost door mounia_arabia Jullie nemen wel vriendinnen, playen ze. Maar hoe zouden jullie het vinden als het jou zusje was, die vriendjes nemen en roken. Want jullie bieden tegenwoordig ook Marokaanse vriendinnen een sigaret aan. De meeste in ieder geval. Deze hele tekst staat zo goedkoop................... Tetouanees....................

Tijn
19-09-2003, 14:38
Origineel gepost door Miss_Magrebia geld ook voor de jongens, niet alleen meiden mogen geen relaties ook de heren .... ......mogen niet roken ;)

Zinagirl21
19-09-2003, 14:44
Origineel gepost door mounia_arabia Jullie nemen wel vriendinnen, playen ze. Maar hoe zouden jullie het vinden als het jou zusje was, die vriendjes nemen en roken. Want jullie bieden tegenwoordig ook Marokaanse vriendinnen een sigaret aan. De meeste in ieder geval. De jongens gaan heus niet die andere meiden vergelijken met hun zusjes, sommige denken niet eens na.. Als volwassen dame moet je er zelf voor zorgen dat je niet terecht komt bij rare vreemde gaste.. :rolleyes:

moekarso
19-09-2003, 15:00
ja bij deze omdat ze niet normaal reageren!!! :regie: je doet nu wel stoer met de marokkaanse meiden maar ondertussen wordt je zusje ook geplayed!!! :melig: lekker voor jullie zal ik zeggen!!! voor wat hoort wat!! :zwaai:

mounia_arabia
22-09-2003, 08:50
Hey luister effe. Ik heb niet gezegd dat ik een relatie heb. Zoiets doe ik nu een maal niet. Heb ik dan niet voor niets de meeste in getypt. Niet alle jongens zijn zo. Dat weet ik gewoon. Maar toch zijn er een aantal jongens die dat doen. Er komen een aantal jongens naar me toe bieden me een sigaret aan of drank. Als ik vraag of ze dat ook aan hun zusje geven, worden ze helemaal bleek. Het zelfde geldt voor een vriend nemen.

RitaMaria
22-09-2003, 09:01
Origineel gepost door blaa Een meid heeft het zelf in de hand die geplayed word. Kom maar aanzetten met die onzin, liefde maakt blind. Het moment dat een meid een vriend neemt, is ze al te ver gegaan. Vanaf dat moment heeft zo ook alles zelf in de hand en is ze verantwoordelijk voor haar eigen daden. Iedereen is toch in het bezit van een gezond verstand? Ik ben het grotendeels met je eens>>mooi verwoord.. behalve deze quote; "Het moment dat een meid een vriend neemt, is ze al te ver gegaan". hier ben ik absoluut niet mee eens. voor de dames die dit niet begrijpen, je bent verantwoordelijk voor jezelf!!!en iedereen is in het bezit van gezond verstand

HAMAMA
22-09-2003, 14:37
ik geef je helemaal gelijk

MOcROzINA
22-09-2003, 14:46

Origineel gepost door cheima Sorry ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat..maar een jongen heeft mij nog nooit een sigaret aangeboden..Zoiets heet RESPECT! :jammer: HMMMMMMMMM BIJ MIJ WEL :rolleyes: :rolleyes: