Bekijk originele versie : Durft niemand er eerlijk voor uit te komen?
Zijn er nou echt geen marokkaanse homo's op dit forum die er eerlijk voor uit durven te komen? Ik lees altijd alleen maar Marokkaanse meiden die er voor uit komen dat ze op vrouwen vallen, maar nooit heb ik een serieuze reactie gelezen van een Marokkaanse Homo
Vreemd, bij deze de gelegenheid om te reageren als je homo bent
Of in een reactie, of anoniem, aan jullie de keus
Zoals je ziet is dit topic niet voor jou bedoeld, tenzij jij lesbisch bent of je weleens aangetrokken voelt tot een vrouw?
Maar dat zal wel niet het geval zijn, mevrouw is toch "gelukkig" getrouwd.
:rolleyes:
ik heb gestemd!!!
:zwaai:
TwinkleEye_19
19-09-2003, 14:47
Origineel gepost door blaa
Zijn er nou echt geen marokkaanse homo's op dit forum die er eerlijk voor uit durven te komen? Ik lees altijd alleen maar Marokkaanse meiden die er voor uit komen dat ze op vrouwen vallen, maar nooit heb ik een serieuze reactie gelezen van een Marokkaanse Homo
Vreemd, bij deze de gelegenheid om te reageren als je homo bent
Of in een reactie, of anoniem, aan jullie de keus
Kijk, je kan als vrouwzijnde een andere vrouw prachtig vinden en zelf aantrekkelijk...Vaak zeggen vrouwen dat ook aan elkaar van "Echt jij bent mooi of knap of bla bla"...
Maar sexueel aangetrokken voelen gaat gewoon niet...Je kan hoogstens begrijpen dat een jongen een meid een stuk vind, maar niet dat jij die gevoelens krijgt...
Dat gebeurt alleen bij iemand van de andere sekse ;)
miriammetje
20-09-2003, 11:47
blaa dus allah jstir
Lady_moi
20-09-2003, 11:54
Oh er lopen hier meer homos dan je denkt se :)inderdaad ze komen er nie voor uit :rolleyes: ma goed ik weet wie hier homo is en wie niet :jammer: ik heb genoeg pm's gehad van homos die zich erom schamen :o nie da ik het goedkeur :eek: ik heb respect voor hun als mens :goedzo: maar niet om wat ze zijn :stoned: en daarom kunnen ze goed met mij praten :D
litle_girl14
21-09-2003, 14:52
bullshit maja ik ben gewoon ddodnoraal hetero
douniaberkania
21-09-2003, 15:32
homoseksualiteit hoort gewoon niet in de islam.............ieuuuwwwwwwwww
Origineel gepost door douniaberkania
homoseksualiteit hoort gewoon niet in de islam.............ieuuuwwwwwwwww
een marokkaan hoeft niet vanzelfsprekend een moslim te zijn. :zwaai:
hoe kom je er bij om deze onfatsoenlijke vraag te stellen, je moet echt ziek in je kop zijn. maar ik kan het wel begrijpen we wonnen eenmaal in een land waar de grenzen van het fatsoen niet meer bestaan je kan doen en laten wat je wil. we gaan ten onder door deze maatschappij allah(swt) zal ons met hun met ene of andere plaag vernietigen.
Miss_Honey
22-09-2003, 01:12
Origineel gepost door JANACHMED
ik zeg alleen ELMOEMNI IS THA MAN !!!
Hahahaha...gekkie ;)
Jaaaaaaaaa zeker ja meneertje :verdriet:
:(
sugerbabe_18
22-09-2003, 11:36
:regie: HETEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D:D:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.