Bekijk originele versie : ik heb jullie advies nodig
nevertiti
23-05-2007, 22:53
salaam,
ik wil na de zomer een opleiding doen maar il weet niet wat voor soort opleiding ga ik doen. ik wil een makkelijk en kort opleiding want mijn nederlandse taal is niet perfect.
ps: ik heb mijn diploma opgevaardeerd .ik kan MBO en NHL opleiding doen.
please heeeeeeeeeelp
Chanel_Sarah
24-05-2007, 00:17
wat vind je leuk om te doen?
Misschien een kappersopleiding of schoonheidsopleiding?
Anders niveau 1 administratie duurt maar 1 jaar
Succes!
Its_Just_Me
24-05-2007, 01:54
het hangt er van af wat jij leuk vindt...
knapmaroekkaan
24-05-2007, 02:57
Hangt ervan af, hoe oud ben je bv en je moet ook bij jezelf afvragen wat je leuk vind. Info zoeken op i-net, vragen aan je vriendinnen...
Tja...
nevertiti
24-05-2007, 11:31
ik wil secretaresses doen ,maar ik ben bang van mijn nederlandse taal. daarom wil ik iets makkelijk doen maar wat? weet ik niet?
Chanel_Sarah
24-05-2007, 14:17
ik wil secretaresses doen ,maar ik ben bang van mijn nederlandse taal. daarom wil ik iets makkelijk doen maar wat? weet ik niet?
Je kan beginnen met nivo 1 administratie, duurt 1 jaar
Administratieve medewerkerster lijkt een beetje op secretaresse, misschien kan je zo beginnen en later doorgroeien door cursusen die je aangeboden kan krijgen van een bedrijf naar een secretaresse.
Dus sowieso administratie is een goede basis :)
nevertiti
24-05-2007, 21:43
denk je dat ik geen probleme gta ik vinden met mijn slecht taal.
eerste jaar toen ben ik hier gekomen heb ik een jaar inberger cursus gedaan,en daarna ben ik 2 jaar thuis gebleven want ik heb een baby gekregen.
Chanel_Sarah
25-05-2007, 12:55
je kan toch 1 jaar de Nederlandse taal gaan doen en dan die opleiding
Waar kom je vandaan?
Hey siso,
IK zag laatst een website over een opleiding 'kleding naaien' ofzo.. ook op MBO niveau, waarom doe je dat niet?
Je kan tenminste iets doen ermee, administratie en secretarise lijkt me niks en bovendien als je niveau 1/2 hebt kan je er niks mee later. Tegenwoordig kunnen mensen met een niv.4 MBO niet eens aan een baan komen, dus doe iets wat je leuk vindt en waar je iets aan hebt later.
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.