Bekijk originele versie : Ze Willen Maar Niet Groeie!
mijn haren willen maar niet groeien, althans heel langzaam...wie weet wat ik het beste kan gebruiken en wat ik het beste kan doen..ik heb wel haren op mijn hoofd ff voor de duidelijkheid maar het groeien..............
alle zinvolle tips zijn welkom..:kus:
Wil k ook graag weten...;)
Kom maar op met die tips...
Superficial
23-05-2007, 19:07
Eet je gezond? genoeg fruit en groenten elke dag? Want daar zitten vitaminen in die je nodig hebt om je haar sterk & gezond te behouden. Ook natuurlijk om 't te laten groeien. ;)
Superficial
23-05-2007, 19:08
Denk aan meisjes met anorexia.. Er is niets meer over van hun haar.. Helemaal dood. Omdat ze geen gezonde voeding binnenkrijgen! :goedzo: Ik raad je aan veel fruit te eten, anders vitaminenpillen. :goedzo: :)
bentbled
23-05-2007, 19:32
heb je t wel ooit lang gehad of nie?
heb je t wel ooit lang gehad of nie?
yep
magrebChica
23-05-2007, 20:48
ja ik wil mijn haar ook terug van vroeger ik had tot net boven me kont en nu heb ik gewoon tot de helft van me rug.. kan niet wachten totdat het weer so lang is.. maare wat moet ik daarvoor doen haha dat is de vraag !!
Kwebbel_Tante
24-05-2007, 14:37
Vitamine b-complex inslikken helpt ook.
Inchallah zullen gauw jullie haren groeien. :kus:
maar die pillen moet je niet langer dan een maand gebruiken omdat het slecht voor je kan zijn
BRANDNETEL SHAMPOO bij reform zaken;) 10 euro
BRANDNETEL SHAMPOO bij reform zaken;) 10 euro
heb je hier ervaring mee?
heb je hier ervaring mee?
Ja anders zeg ik dat toch niet:o.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.