Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : neuroloog

ssalima
19-09-2003, 11:30

We zijn vanochtend geweest en ze hadden allemaal onderzoekjes gedaan, maar geen scan en ze moet elke dag medicijnen innemen. Ze waren tot conclusie gekomen, dat ze last heeft van zware migraine en dagelijks hoofdpijn en daarvoor heeft ze die pillen gekregen die ze elke dag moet slikken. en doc ze hebben haar de pillen gegeven die mensen voor epelepsie slikken is dat niet raar? Eigenlijk weten ze niks zeker maar concluderen maar terwijl dat meisje al jaren pillen slikt, die niks doen en er best wel placebo's tussen kunnen zitten omdat de dokter haar niet serieus neemt. Zij kan er ook niks aan doen dat ze zoveel klachten heeft.

ssalima
19-09-2003, 11:51
dit hoort bij tumor

doc25
19-09-2003, 12:59
Origineel gepost door ssalima dit hoort bij tumor zolang jullie blijven denken dat het een tumor is, komt het nooit goed door de ongerustheid blijft die hoofdpijn, en wordt zelfs erger !! epilepsie medicijnen werken ook bij migraine.

misstomaatje
19-09-2003, 13:06
Origineel gepost door Asmae24 Hi Ik heb zelf ook jaren aan een stuk migraine gehad. Op een gegeven moment had genoeg van pillen slikken, want uiteindelijk kwamen de migraine steeds terug ondanks het nemen van die zware medicatie. Ik heb dan een accupunctuur behandeling gevolgd dat heeft geholpen allhamdoellih. Ik heb geen last meer. Een kenisse van mij heeft dat ook gedaan en zij is er nu ook vanaf. Groetjes ik heb zelf ook last van hele heftige migrane en ik nu ook een accupunctuur behandeling. en ik moet zeggen het help echt :D

ssalima
23-09-2003, 13:26

doc ik bedoelde me me stukje dat het bij het onderwerp tumor hoort,want ik dah het verkeerd geplaats vandaar. ik had even een vraagje over die epelepsie pillen je had geschreven dat ze goed op migraine werken maar zijn er ook gevaarlijke bijwerken of dingen om te weten voordat ze het gebruikt. (we hebben geen buisluiter gehah zijn ze vergeten denk ik)

doc25
23-09-2003, 17:34
Origineel gepost door ssalima doc ik bedoelde me me stukje dat het bij het onderwerp tumor hoort,want ik dah het verkeerd geplaats vandaar. ik had even een vraagje over die epelepsie pillen je had geschreven dat ze goed op migraine werken maar zijn er ook gevaarlijke bijwerken of dingen om te weten voordat ze het gebruikt. (we hebben geen buisluiter gehah zijn ze vergeten denk ik) wat is de naam van dat medicijn ? en je kan altijd een bijsluiter bij de apotheek halen !

ssalima
24-09-2003, 15:10
Me vriendin is al heel vergeetachtig en dan komt dat erbij. ik zoek die naam op dan kunnen jullie mij meer vertellen.

ssalima
27-09-2003, 15:06
depakine

doc25
27-09-2003, 15:20
zie je andere topic