Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto huren in Nador? Wie heeft hier ervaring mee??

Krullebol
23-05-2007, 14:09

Wie heeft hier ervaring mee?

kokkie
23-05-2007, 14:31
Hebben wij 1 keer gedaan, daarna nooit meer. Auto opgehaald en netjes voor de deur gezet, binnen 10 minuten hoorde we een harde klap en wat denk je: Twee jongetjes (15 jaar) zonder rijbewijs en verzekering hebben de auto van hun vader gejat en zijn vol op de nieuwe huurauto ingereden. Het gevolg was dat mijn vader de hele zomer tussen de vader van de jongens, de politie, verzekeringsmaatschappij en verhuubedrijf in zat met allemaal vragen en formulieren. Hele zomer was verpest en hij was alleen nog daarme bezig......was eerste en laatste keer....... Dus denk aan dit soort dingen voordat je eraan begint, want het kan nu eenmaal gebeuren!

Krullebol
23-05-2007, 14:40
Hebben wij 1 keer gedaan, daarna nooit meer. Auto opgehaald en netjes voor de deur gezet, binnen 10 minuten hoorde we een harde klap en wat denk je: Twee jongetjes (15 jaar) zonder rijbewijs en verzekering hebben de auto van hun vader gejat en zijn vol op de nieuwe huurauto ingereden. Het gevolg was dat mijn vader de hele zomer tussen de vader van de jongens, de politie, verzekeringsmaatschappij en verhuubedrijf in zat met allemaal vragen en formulieren. Hele zomer was verpest en hij was alleen nog daarme bezig......was eerste en laatste keer....... Dus denk aan dit soort dingen voordat je eraan begint, want het kan nu eenmaal gebeuren! Daar denken we natuurlijk ook aan, je weet nooit wat er kan gebeuren. Maar ik denk dat het net zo goed met je eigen auto kan gebeuren, dan is ook je hele zomer verpest. Het is meer omdat we onze nieuwe auto niet willen meenemen naar marokko en dus een auto willen huren in nador.

kokkie
23-05-2007, 16:11
Daar denken we natuurlijk ook aan, je weet nooit wat er kan gebeuren. Maar ik denk dat het net zo goed met je eigen auto kan gebeuren, dan is ook je hele zomer verpest. Het is meer omdat we onze nieuwe auto niet willen meenemen naar marokko en dus een auto willen huren in nador. Dat is waar, maar met je eigen auto heb je je eigen verzekeringmaatschappij (hier toch wat beter geregeld dan daar), en je zit tussen minder schakels. Je kan ook in melilla auto huren, daar heb ik wel veel mensen over gehoord en is goed bevallen. Succes, en fijne vakantie alvast!

Krullebol
23-05-2007, 16:55

Dat is waar, maar met je eigen auto heb je je eigen verzekeringmaatschappij (hier toch wat beter geregeld dan daar), en je zit tussen minder schakels. Je kan ook in melilla auto huren, daar heb ik wel veel mensen over gehoord en is goed bevallen. Succes, en fijne vakantie alvast! soukran al habiba:kus:

prins_op_paard
23-05-2007, 17:12
Wie heeft hier ervaring mee? Heb er ook geen ervaring mee, maar heb wel gehoord dat je dan best op voorhand je wagen bestelt want in de zomer is alles volzet