Geitje
19-09-2003, 09:39
Heej, Voor me werk moet ik gezinnen die een kindje hebben tussen de 0 en de drie jaar. Natuurlijk krijgen zij daar een vergoeding voor. Zij moeten 10 weken lang alle bonnetjes bewaren die ze krijgen als ze wat voor hun kindje kopen. Aan het eind van de week word je gebeld door het bureau dat dit project begeleidt. Die nemen dan even in het kort door wat je hebt gekocht en voor welke prijs en welk merk, daarom heb je die bonnetjes nodig zodat je ze erbij kan pakken en voorlezen wat je hebt gekocht! Aan het einde van de 10 weken krijg je een vergoeding in de vorm van een babypakket. Heb je een klein broertje of zusje tussen de 0 en de 3, en lijkt het je leuk een gratis babypakket te ontvangen reageer dan even. Vul de onderstaande lijst in en mail hem mij of pm hem mij, wat je makkerlijker vindt. Deze gegevens zijn onmisbar voor het onderzoek! Mijn email: ouarda66@hotmail.com Als je vragen hebt stel ze gewoon! Naam baby: Geslacht baby : Geboortedatum baby: Gewicht van baby: Naam en voorletters van moeder: Naam en voorletters van vader: Nationaliteit van het gezin: Telefoonnummer thuis en mobiel: Adres: Postcode: Woonplaats: Naam contact persoon (wie gaat thuis de gegevens registreren) Emailadres: Gezinsgrootte en samenstelling: Geboortedatum van ouders van de baby: Moeder is geboren op: Vader is geboren op: Opleiding van moeder: Opleiding van vader: Inkomen van de ouders van de baby 1. tot 400 euro per maand 2. 460 euro t/m 850 euro per maand 3. 850 euro t/m 1.300 per maand 4. 1.300 euro t/m 1.750 euro per maand 5. 1.750 euro t/m 2.500 euro per maand 6. meer dan 2.500 euro per maand 7. weet ik niet/ wil ik niet zeggen Ik kies antwoord: Wie doet de boodschappen voor de baby? Antwoord: Waar doet U meestal boodschappen? 1. Supermarkt 2. Drogisterij 3. Turks/ Marokkaans of Surinaamse winkel 4. Anders: Ik kies antwoord: Welk merk luiers koopt U meestal? Antwoord: Welk merk babyvoeding koopt U meestal? Antwoord: Welk merk babyverzorging artikelen koopt U meestal? Antwoord: