Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vernieuwde Avatar

LELIJKERD
01-08-2002, 19:52

ZOALS JULLIE ZIEN, HEB IK MIJN FOTO WEGGEHAALD EN DAAR VOOR IN DE PLAATS EEN FOTO GEZET VAN PALESTIJNSE ACTIVISTEN WANT DIE VERDIENEN DE EER OM TENTOONGESTELD TE WORDEN DAMES , IK WEET HET, HET IS MOEILIJK OM NU VERDER TE LEVEN ZONDER MIJN KNAPPE GEZICHT EN BIJBEHORENE LEKKERE LICHAAM, MAAR ZO MOEST HET ZIJN ! :D P.S. EN NU MOETEN JULLIE MIJ GEEN MAILTJES STUREN MET BOZE REACTIES ! :D

Ismahane82
01-08-2002, 19:56
snik snik waaaaaaahaahaah waarom oh waarom!

LELIJKERD
01-08-2002, 19:59
dames dames don't cry ik heb het voor jullie bestwil gedaan, ik merkte namelijk dat jullie geobsedeerd door mij raakten :D

Sarahsalima
01-08-2002, 20:39
Origineel gepost door LELIJKERD ZOALS JULLIE ZIEN, HEB IK MIJN FOTO WEGGEHAALD EN DAAR VOOR IN DE PLAATS EEN FOTO GEZET VAN PALESTIJNSE ACTIVISTEN WANT DIE VERDIENEN DE EER OM TENTOONGESTELD TE WORDEN DAMES , IK WEET HET, HET IS MOEILIJK OM NU VERDER TE LEVEN ZONDER MIJN KNAPPE GEZICHT EN BIJBEHORENE LEKKERE LICHAAM, MAAR ZO MOEST HET ZIJN ! :D P.S. EN NU MOETEN JULLIE MIJ GEEN MAILTJES STUREN MET BOZE REACTIES ! :D zo dat is wat beter, dan hoef ik in ieder geval je uiterlijk niet meer met de dames te delen

fatimael
02-08-2002, 08:41

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Dan werken die grote oren van jouw toch nog!!!!!!!!!!!!! :giechel:

Sarahsalima
02-08-2002, 12:49
heb je het al gehooord ????????? je krijgt binnenkort een BOSS shirtje van fatimael !!! ik bedank haar alvast namens jou, oke? Bij deze bedank ik jou fatimael ;)

LELIJKERD
02-08-2002, 13:15
Origineel gepost door Sarahsalima heb je het al gehooord ????????? je krijgt binnenkort een BOSS shirtje van fatimael !!! ik bedank haar alvast namens jou, oke? Bij deze bedank ik jou fatimael ;) Ja, leuk he !! van jou krijg ik nooit wat, en van vreemde krijg ik zomaar een merkshirt :D

HAJET75
02-08-2002, 13:20
van mij kreeg je ook een T-shirt van het dure merk Wibra maar die smeet je recht in mijn gezicht weer terug. Ben zeer verdrietig geweest maar nou heb ik hem gegeven aan Jackass en die is er heel blij mee hij heeft hem iedere dag aan.

igzeneej
02-08-2002, 13:22
:goedzo: goedzo lelijkerd!!! ...en je zult een verschil merken ...

LELIJKERD
02-08-2002, 13:23
Origineel gepost door HAJET75 van mij kreeg je ook een T-shirt van het dure merk Wibra maar die smeet je recht in mijn gezicht weer terug. Ben zeer verdrietig geweest maar nou heb ik hem gegeven aan Jackass en die is er heel blij mee hij heeft hem iedere dag aan. ja vind je het gek, je kwam met maatje S aanzetten zo dun ben ik ook weer niet, zehma je wilde me pesten die pica was maar gezichtsbedrog ik ben in het echt BREDER :D volgende keer kom je maar met maatje XL (euhh L is ook goed tussen haakjes :D )

LELIJKERD
02-08-2002, 13:24
Origineel gepost door igzeneej :goedzo: goedzo lelijkerd!!! ...en je zult een verschil merken ... ja brooo ik ben nu een echte palestijnse-activist

HAJET75
02-08-2002, 13:29
Lelijkerd maar toch heb ik nog verrassing voor je en wel een AUTO.....................................band..... .......ventiel.......................dopje!! hehehehehehheheheh die kan je vast gebruiken hihihihiihihi leuke humor heb ik he!! ben dol op mezelf

LELIJKERD
02-08-2002, 13:33
euhhhhhhhh ik vat em niet, leg eens uit

HAJET75
02-08-2002, 13:36
oogjes open ............ kijken................ lezen............. nadenken......................................... nog een keer nadenken................. concentratie...................................... ................................ weer nadenken................... begrijpen.............. succes