Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen en Bank beroven? JIj ok IK?

Pagina's : [1] 2

LZN
19-09-2003, 00:03

Ik dacht ik vraag het wie weet dat iemand het doet...... Maar ik ga een bank beroven.........ja je leest het goed, vind je het niks, lees dan niet :D meer details krijg je niet te horen/lezen wil niet dat de klikspanen hun werk gaan doen ;) Maar ehh heb een driver nodig?????????????????? Alles is al geregeld tot in de detail, natuurlijk zal je beloond worden..... Nou kom op.......... wie oo wieeee :zwaai:.

Sahbi
19-09-2003, 00:06
Ik heb voor jouw BMW M3, 0 naar 100 in 5.5 sec...topsnelheid 250 km! Ok?

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:13
Origineel gepost door temsamni Kiefesh met een vuurwapen omgaan? Ik woon in een achterstandswijk!!!! Toen ik 7 was ben ik al door mijn hoofd geschoten dus ik weet wel hoe die dingen werken! daarom ben je zo :maf: ;)

Sahbi
19-09-2003, 00:15
Origineel gepost door nadyaa Temsamni oke.... JIj mag mee als je wilt.... kan altijd wel iemand sterker dan mij gebruiken en hey..... weet je hoe je met een vuurwapen om moet gaan,?? zo niet leer het je wel..... dus ben je in of... en Mijn broer Sahbi... niks tegen ma zeggen, en je weet dat je mijn rug altijd hebt, tuurlijk mag jij mee, !! Sorry maar ma rijd de vluchtwagen, ik ga ook mee naar binnen. Terrrrr ze3ma jullie pakken het geld alleen, ik vertrouw jullie niet.

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:20

Origineel gepost door temsamni Nee man, hij ging er niet in...kheb een harde kop! :D Bloedde wel erg! Mijn gekte heb ik te danken aan de chemische fabriek die midden in de wijk staat! Wallah we hebben hier een chemische fabriek midden in de wijk! :D waar woon je emsoem? :hihi: :D :giechel:

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:23
Origineel gepost door temsamni Gouda/Korte Akkeren/oftewel Gouda west! :D We hebben hier in de wijk een fabriek Uniqema! Vroeger heette ie Unichema! De naam van de fabriek zegt al genoeg! :D :giechel: dus genoeg freaks te bekennen zijn er ook meisjes zoals jou :giechel:

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:25
ik doe het grootste werk en de grootste deel gaat naar mij?

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:29
Origineel gepost door temsamni A wallah de helft van de mensen hier zijn bezeten! We hebben zelfs onze eigen wijkexorcist! wallahhhhh! :giechel: Kheb genoeg mensen gezien die bezeten waren! We hebben ook een grote varkensslachterij hierzo...een van de grootste in nederland...iedereen die daar in de buurt komt ´s nachts raakt opeens bezeten! A geflipte wijk hierzo! Ik heb trouwens al maanden geen vrouwen hierzo gezien! :confused: Mischien allemaal opgegeten door znoen ofzo! :confused: elaaaaaaa gatar jullie freaks :hihi:

Sahbi
19-09-2003, 00:32
Origineel gepost door nadyaa Jammer, dacht dat je wel beter wist........ wees niet gevreesd en temsamni, wie in de weg komt...............DEATH No mercy........ En broer Sahbi....... jou geweten???????? Ben gewetenloos......

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:33
Origineel gepost door nadyaa We zijn gelijkwaardige partners..... met ieder een taak dus zeg eens wat maakt jou goed?? waarom zou ik jou moeten nemen? Jou toegevoegde waarde is?????????? tell me mijn golfje als vluchtauto :giechel:

Wael_Beni_Saidi
19-09-2003, 00:36
[QUOTE]Origineel gepost door nadyaa Nee is al geregeld..........zeg het maar.... wat nog meer heb je te bieden/? [/QUOTE mijn marokkaanse voeten kan snel iets pakken en snel wegwezen :giechel:

Pagina's : [1] 2