Bekijk originele versie : me computer loopt steeds vast
camelia22
22-05-2007, 17:09
me computer loopt steeds vast ,
om de paar minuten loopt bij mij alles vast ,
word,een site die ik open heb enz kan iemand me zeggen hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
Heb je een virus,antispyware,adware scanner? zo ja sweep je pc dan helemaal op kwaadaardige bestanden
camelia22
22-05-2007, 22:25
ja ik heb een anti virus en anti spyware
en ik weet nu ook de oorzaak ze zeggen dat ik microsoft office moet update zo wie ik ook microsoft 7 of zo moet instaleren maar steeds als ik het probeer te downloaden lukte me dat niet en zeggen ze dat er een fout is opgetreden wat kan ik hier tegen doen?
BaasbovenBaas
23-05-2007, 12:13
Mischien moet je meer naar een hardware probleem zoeken, iets defect? ventilator werkt niet goed? harde schijf defect? geheugen niet meer goed? daar zou ik meer naar kijken.
Als je een illegale versie van windows hebt kun je moeilijk updaten
Mischien moet je meer naar een hardware probleem zoeken, iets defect? ventilator werkt niet goed? harde schijf defect? geheugen niet meer goed? daar zou ik meer naar kijken.
Als je een illegale versie van windows hebt kun je moeilijk updaten
Ja als je geen updates meer kan uitvoeren omdat je windows niet legitiem is moet je me ff pm'e
ja ik heb een anti virus en anti spyware
en ik weet nu ook de oorzaak ze zeggen dat ik microsoft office moet update zo wie ik ook microsoft 7 of zo moet instaleren maar steeds als ik het probeer te downloaden lukte me dat niet en zeggen ze dat er een fout is opgetreden wat kan ik hier tegen doen?
Pm me maar k heb al de oplossing;)
het heeft helemaal niets te maken met haar hardware.
beschrijf exact de fout en ik geef je de oplossing.
er zijn zoveel oorzaken die ervoor kunnen zorgen dat je pc het niet meer doet.
kheb ook een vraagje tussendoor --
Stel je pc gaat zomaar uit ?? Ligt dat dan aan het aantal antivirus programma's kheb er namelijk 3 ofzo :maf2: tegelijk of ligt het aan de koeler?? Die moet ook om de zoveel tijd schoongemaakt worden dat las ik laatst ergens... Misschien dat je pc daardoor vastloopt camelia22
marocieboy
26-05-2007, 11:23
kheb ook een vraagje tussendoor --
Stel je pc gaat zomaar uit ?? Ligt dat dan aan het aantal antivirus programma's kheb er namelijk 3 ofzo :maf2: tegelijk of ligt het aan de koeler?? Die moet ook om de zoveel tijd schoongemaakt worden dat las ik laatst ergens... Misschien dat je pc daardoor vastloopt camelia22
je hebt maar 1 antivirus programma nodig en een paar antispyware programmas. check de link in mijn ot voor meer info :)
je hebt maar 1 antivirus programma nodig en een paar antispyware programmas. check de link in mijn ot voor meer info :)
tnx check je hoekje :banana:
marocieboy
27-05-2007, 18:04
tnx check je hoekje :banana:
bedankt :o :)
camelia22
30-05-2007, 16:44
ik heb de stappen die jij daar opnoemt al een tijdje geleden gevolgd
maar nog niks
ik heb een antispyware zo wie een anti virus ik heb zelfs hele goeie op me computer staan maar
het blijft nog altijd stil staan en nee me windows is legitiem
ik kan gewoon verschillende dingen downloaden vanuit de microsoft pagina wallah ik weet niet waar aan het kan liggen
en waarom microsoft 7 niet gedownloaded wil worden zo wie de update van microsoftoffice
maar ik zal het vandaag nog maals proberen en dan lukt het op hoop van zegen en anders geld neerleggen voor iemand die het kan maken
mohim bedankt als jullie nog tips hebben hoor ik het wel :goedzo:
marocieboy
02-06-2007, 12:16
ik heb de stappen die jij daar opnoemt al een tijdje geleden gevolgd
maar nog niks
ik heb een antispyware zo wie een anti virus ik heb zelfs hele goeie op me computer staan maar
het blijft nog altijd stil staan en nee me windows is legitiem
ik kan gewoon verschillende dingen downloaden vanuit de microsoft pagina wallah ik weet niet waar aan het kan liggen
en waarom microsoft 7 niet gedownloaded wil worden zo wie de update van microsoftoffice
maar ik zal het vandaag nog maals proberen en dan lukt het op hoop van zegen en anders geld neerleggen voor iemand die het kan maken
mohim bedankt als jullie nog tips hebben hoor ik het wel :goedzo:
had je wel een volledig scan gemaakt met je antivirusprogramma? Had je goed gescand en verwijdert met de antispyware programmas? Wat bedoel je met "microsoft 7", bedoel je niet internet explorer 7? Heb je automatische updates wel aan staan en installeer je ze ook?
reageer even. :)
p.s: ik zou wachten met geld neerleggen tot dat je zeker weet dat het niet iets simpels is.
camelia22
02-06-2007, 15:36
had je wel een volledig scan gemaakt met je antivirusprogramma? Had je goed gescand en verwijdert met de antispyware programmas? Wat bedoel je met "microsoft 7", bedoel je niet internet explorer 7? Heb je automatische updates wel aan staan en installeer je ze ook?
reageer even. :)
p.s: ik zou wachten met geld neerleggen tot dat je zeker weet dat het niet iets simpels is.
ja precies internet explorer 7 hahah mijn fout
ik heb alles goed gescant en ik scan soms wel dagelijks ,
maar toch doet licrosoft word enz raar
ja ik update me computer ook regelmatig zoals ik zei ik moet internet explorer downloaden maar dat lukt niet ik weet niet of ik automatische updates aan heb staan hoe kan je dat zien?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.