Bekijk originele versie : Het is me opgevallen op dit forum dat
praatjes
18-09-2003, 22:35
De meeste van de vrouwelijke bezoekers vals zijn. Ze tonen ieder ander het meest afgrijselijke van hun zelf. Ze geven alleen haat van zich weg. Ze exploderen van ongeluk! Wie ruimt ze voor me uit de weg :)
Ja_ik_die_ene
18-09-2003, 22:40
Origineel gepost door praatjes
De meeste van de vrouwelijke bezoekers vals zijn. Ze tonen ieder ander het meest afgrijselijke van hun zelf. Ze geven alleen haat van zich weg. Ze exploderen van ongeluk! Wie ruimt ze voor me uit de weg :)
Damn, jij hebt wat tegen de Marokkaanse vrouwen. What happend??
Origineel gepost door nadyaa
Ging het nog goed??
nog niks gedaan :(
Hbilaatje
18-09-2003, 22:46
Het is me opgevallen op dit forum dat *praatje* het alleen over vrouwen heeft:rolleyes:
praatjes
18-09-2003, 22:54
Origineel gepost door mocro_lady
Het is me opgevallen op dit forum dat *praatje* het alleen over vrouwen heeft:rolleyes:
Jij zou eens wat meer respect en liefde moeten tonen. Maar nee je moet weer ieder ander die niet in jouw spiegeltje past kleineren en intimideren. Van jou ken ik nog een paar honderd :)
MissBlaBla
18-09-2003, 22:57
Wie ruimt ze voor me uit de weg :)
De vuilnisman :)
BlaBla
CLeOpaTrA01
18-09-2003, 23:35
Jij zou eens wat meer respect en liefde moeten tonen. Maar nee je moet weer ieder ander die niet in jouw spiegeltje past kleineren en intimideren. Van jou ken ik nog een paar honderd :)
De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet..
Jeblia_Tetouania
19-09-2003, 10:28
:auw: :lekkerpuh:
Wil je erover praten jongeman? Ik heb het gevoel dat je iets hebt meegemaakt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.