Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwaar auto verzekeren

Pagina's : [1] 2

soeker
22-05-2007, 14:13

Hallo, wie kan me vertellen waar ik mijn auto kan verzekeren het gaat om de auto NISSAN PATROL BJ 2000 die weegt 2245 KG. Alvast bedankt voor jullie reacties,

zindelali
02-06-2007, 17:22
ik heb dezelfde probleem gehad met een zware auto , ik heb een jaar gereden met export verzekering omdat dit goedkoper was dan Terminus ( daar moest ik 2200 euro betalen voor een heel jaar en meteen cash ) via een assurantie kantoor in utrecht www.rama.nu regelde ik dat ik verzekerd was tegen een redelijke prijs . een zogenoemde export verzekering , deze kan je tegenwoordig op de postkantoor regelen ,deze is 15 dagen geldig en kost 75 euro per 15 dagen , dit soort verzekeirng worden ook wel gebruikt voor stoute jongens die hun auto moesten inleveren bij de politie ondat ze geen verzekering hadden , om hun auto terug te krijgen binnen een paar uur , sluiten ze meteen deze groene kaarten verzekering af , je kan krijgen hoeveel je wilt en de datum word erop geprint : voorbeeld voor de inbeslaggenomen auto - je moet voor 3 maanden kunnen aantonen dat je verzekerd bent wil je de auto meteen kunnen meenemen ; kan je een grote aanhangwagen huren of dat betekent dat je moet kunnen aantonen dat je voor minimaal 3 maanden verzekerd bent . oplossing : groene kaart , dit kost je 6 x 75 euro = 450 euro maar je hebt je auto meteen terug , zou je dit via de verzekering regelen , dan kan je heel lang wachten want je krijgt m niet : reden - wanneer je een verzekering gaat afsluiten kijken ze in de systeem van de RDW of je een auto op naam hebt die niet verzekerd is , zien ze dat je een auto op je naam hebt en onverzekerd bent , dan weigeren ze jouw om als klant aan te nemen . kijk op deze link : http://www.grb.nl/nederlands/index.htm je moet natuurlijk niet gaan zeggen dat je dit gaat gebruiken om mee op vakantie te gaan . voor de rest ben je gewoon verzekerd , controleer wel of marokko niet doorgehaald is voordat je deze aanvraagt , bij rama in utrecht krijg je m meteen mee , er zijn wel meerdere punten die deze verzekring afsluiten maar dat moet je ff zelf uitzoeken , succes !!!!!!! BEWAAR DE GROENE KAARTEN WEL GOED WANT HET KAN GEBEUREN DAT JE EEN AUTOMATISCHE BOETE KRIJGT VAN DE RDW , DE REDEN HIERVOOR IS DAT DE GROENEKAART BUREAU NIET OP TIJD JOU AANMELD ALS VERZEKERD WANT ZE GAAN ER VAN UIT DAT JE NAAR BUITENLAAND GAAT , IK HEB 2 KEER IN EEN JAAR DE AUTOMATISCHE BOETE GEKREGEN , DOORDAT IK ZE GELUKKIG BEWAARD HAD KON IK BEWIJZEN DAT IK WEL VERZEKERD WAS , HOEFDE NIKS TE DOKKEN !!!!!!!!!

Declaration
03-06-2007, 13:37
whaha maffia.. thnx!

rolexity
07-06-2007, 03:48
bedankt voor de tip nu weet heel nederland het op dit gesubsideerde website sukkel.

boos
10-06-2007, 14:27

sukkel ? jij bent een echte meghrabi zeker ? ik hou van kennis delen , zou je ook eens moeten doen .

boos
24-06-2007, 13:36
trouwens in elke marokaanse douane kan je een auto verzekering afsluiten , ik geloof dat het rond de 80 euro per maand was .

Miss_Oujdia
25-06-2007, 10:15
Wij sluiten ook verzekeringen af... Ook voor jou auto..zoals een jongen hierboven melde... Alleen doen wij het voor 70 euro...15 daagse verzekering...

boos
29-06-2007, 21:37
Wij sluiten ook verzekeringen af... Ook voor jou auto..zoals een jongen hierboven melde... Alleen doen wij het voor 70 euro...15 daagse verzekering... ik heb een vraagje : ik heb zelf een jaar met deze verzekering rond greden in NL en in Marokko sluit ik altijd een marokaanse verzekering af ( t is idd veiliger en je raakt je bonus niet kwijt ) , mijn vraag is eigenlijk : de groene kaart verzekering van 15 dagen is een soort van export verzekering , zou de verzekerings-maatschapij mij wel dekken als ze erachter komen dat ik deze heb gebruikt als vervangin van de wettelijke W.A ?

Mocrows
30-06-2007, 12:44
ik heb een vraagje : ik heb zelf een jaar met deze verzekering rond greden in NL en in Marokko sluit ik altijd een marokaanse verzekering af ( t is idd veiliger en je raakt je bonus niet kwijt ) , mijn vraag is eigenlijk : de groene kaart verzekering van 15 dagen is een soort van export verzekering , zou de verzekerings-maatschapij mij wel dekken als ze erachter komen dat ik deze heb gebruikt als vervangin van de wettelijke W.A ? wil ik ook graag wten !! volgens mij kunnen ze dat niet bewijzen :)

Miss_Oujdia
30-06-2007, 23:08
ik heb een vraagje : ik heb zelf een jaar met deze verzekering rond greden in NL en in Marokko sluit ik altijd een marokaanse verzekering af ( t is idd veiliger en je raakt je bonus niet kwijt ) , mijn vraag is eigenlijk : de groene kaart verzekering van 15 dagen is een soort van export verzekering , zou de verzekerings-maatschapij mij wel dekken als ze erachter komen dat ik deze heb gebruikt als vervangin van de wettelijke W.A ? Haha,ligt eraan bij wie welke verzekeringsmaatschappij jij je verzekering had afgesloten. Wij hebben het ook eerder gehad,bij een klant. We hadden een soort van dekkingsbewijs voor onze klant geregeld(via onze verzekeringsmaatschappij)

boos
06-07-2007, 13:50
je praat kant en klare onzin mocroturk , ik heb de VWE gebeld en die vertelde mij dat ik gewoon verzekerd ben punt uit , je hoeft niet te bewijzen dat je de auto daadwerkelijk exporteert , en de voorwaarden vertellen dat ook lees hier : '' Veilig verzekeren bij VWE 15-daagse WA-verzekering Bij alle agentschappen en servicepunten van VWE kunt u terecht voor een kortlopende groene kaart. Dit internationale verzekeringsbewijs kent een WA-dekking en is voornamelijk bedoeld voor uitvoerkentekens, maar kan ook worden afgegeven voor Z-kentekens en Nederlandse kentekens. bron: http://www.vwe.nl/Page/Diensten/Groene%20kaart.aspx let op !!!!!! er is wel 1 wijziging gekomen , je kan maximaal 2 keer een groene kaart kopen , wanneer je besluit dit te doen , ik zelf heb dit ook gedaan bij een assurantiekantoor in utrecht , en dat gaat alsvolgt , neem 1 groene kaart voor de heenweg en 1 voor de terug weg , ik ga voor 6 weken , zodra de eerste afgelopen is neem ik een marokaanse verzekering van 2 weken , wanneer die is afgelopen dan begint mijn 2de groene kaart te lopen. je mag de datums zelf bepalen wanneer de verzekering ingaat . als ze vragen hoe en wat dan zeg je gewoon dat je niet zeker weet of je de auto wel verkoopt .hou wel rekening mee dat je weer terug bent in NL zodra de verzekering is afgelopen , blijf je langer dan 1 maand dan kan je in Marokko ook een verzekering per 2 weken afsluiten de kosten zijn hiervoor ook ongeveer 75 euro , Toon jij maar eens aan dat je een koper had, dan wel reeds bezig was met het invoeren van de auto. (douane papieren etc..) Zolang jij geen overtuigend bewijs hebt zoals overdracht van de auto of invoerbelastingen hebt betaald, heb je niets waarmee hun overtuigd zijn. Ook is het niet voor niets 15 dagen verzekering, het is slechts bedoeld voor transport van de voortuig naar de afnemer, indien dit per schip gebeurd kan dit hooguit (naar welke haven dan ook ter wereld) binnen 14 dagen. Aangezien je aansprakelijk gesteld kunt worden indien je auto aanboord van zo'n schip in de brand vliegt, dekt je WA je. (tenzij aangestoken) Indien je bij een ongeluk je auto terug naar Nederland laat halen, dan zullen niet hoeven uit te keren en aangezien alle sleepdiensten die jij via Nederlandse instanties hebt geregelt in een centraal database dit soort dingen aangeven, ziet je eigen verzekeraar dat meteen. Ook indien je zelf je hebt geregelt dat je auto hier terug komt en het bij een schade bedrijf laat repareren en/of later je auto laat keuren ziet de verzekering dit en kunnen ze met terugwerkende kracht een vordering afwijzen. Verder vraag ik mij af of je maar binnen twee weken weer terug bent in Nederland, want als je tijdens je vakantie in Marokko met een verlopen groene kaart rijd ga je de gevangenis in totdat ze zeker zijn dat niemand een vordering op je heeft en je auto weer verzekerd is. In Europa mag je ook niet met een verlopen groene kaart rijden. Dus als je weet dat je ergens mee bezig bent wat niet de bedoeling is moet je achteraf niet zeuren indien je daar zelf de dupe van bent geworden.

chemka
06-07-2007, 18:50
kijk we leren er niks van eerst kopen we een vliegtuigticket omdat deze zo goedkoop was maar achteraf dus niet uitgevoerd is, dit konden de kopers wellens waar niet weten.., maar wat ze wel kunnen weten is dat je, je voertuig goed moet verzekeren en dus niks met een exportverzekering of met een taxi waar de kentekenplaten van af zijn gehaald, ik snap niet waarom wij als Marokkanen altijd van deze omslachtige situatie moeten verzinnen. Als je een auto hebt met een Nederlandse kenteken dan moet je gewoon een goede verzekering hebben vooral als je met het voertuig en familie op vakantie gaat. Als je de verzekering te duur vind dan moet je geen auto kopen. Dus straks niet zeuren als het fout gaat en dan alle andere de schuld geven. Gr Chemka

boos
07-07-2007, 12:22
Voor alle duidelijkheid : dit is een goede verzekering , alleen sukkels zouden hier geen gebruik van maken en zoals je zegt een goedkopere auto gaan kopen. alle voorwaarden kan je nalezen en je zal zien dat er niks mis mee is . deze topic is bedoelt voor mensen die een luxe auto hebben en m niet kunnen verzekeren , weet je hoeveel mensen bij terminus verzekerd zijn ? wat is terminus : daar kan je jouw dure auto verzekeren : regels zijn : eerst toetsing of je wel in aanmerking komt , zo ja dan vragen ze meteen te betalen voor 6 of 12 maanden , de premie is ongeveer 150% hoger dan een normale w.a verzekering , voor wat in godsnaam voor die 4 weken dat je naar marokko gaat ? dan raad ik deze groep mensen aan om een groene kaart verzekering te nemen. of laat maar eens blijken dat het niet zo is , er word kijk we leren er niks van eerst kopen we een vliegtuigticket omdat deze zo goedkoop was maar achteraf dus niet uitgevoerd is, dit konden de kopers wellens waar niet weten.., maar wat ze wel kunnen weten is dat je, je voertuig goed moet verzekeren en dus niks met een exportverzekering of met een taxi waar de kentekenplaten van af zijn gehaald, ik snap niet waarom wij als Marokkanen altijd van deze omslachtige situatie moeten verzinnen. Als je een auto hebt met een Nederlandse kenteken dan moet je gewoon een goede verzekering hebben vooral als je met het voertuig en familie op vakantie gaat. Als je de verzekering te duur vind dan moet je geen auto kopen. Dus straks niet zeuren als het fout gaat en dan alle andere de schuld geven. Gr Chemka

chemka
07-07-2007, 18:03
Voor alle duidelijkheid : dit is een goede verzekering , alleen sukkels zouden hier geen gebruik van maken en zoals je zegt een goedkopere auto gaan kopen. alle voorwaarden kan je nalezen en je zal zien dat er niks mis mee is . deze topic is bedoelt voor mensen die een luxe auto hebben en m niet kunnen verzekeren , weet je hoeveel mensen bij terminus verzekerd zijn ? wat is terminus : daar kan je jouw dure auto verzekeren : regels zijn : eerst toetsing of je wel in aanmerking komt , zo ja dan vragen ze meteen te betalen voor 6 of 12 maanden , de premie is ongeveer 150% hoger dan een normale w.a verzekering , voor wat in godsnaam voor die 4 weken dat je naar marokko gaat ? dan raad ik deze groep mensen aan om een groene kaart verzekering te nemen. of laat maar eens blijken dat het niet zo is , er word Maar waarom kan je dan geen normalen autoverzekering afsluiten, je zegt het zelf al deze manier is er alleen voor mensen die een luxe auto hebben, ik denk dat je hier een inschatting`s fout maakt. Heb eens het internet erop na geslagen en wat je zegt klopt niet helemaal, de mensen die deze weg bewandelen kunnen geen gewonen autoverzekering krijgen.(het kan ook voor andere verzekeringen gelden) zie maar de link http://www.lastpoint.nl/ Citaat Bron Rialto Verzekeringen Rialto Verzekeringen bv., is ooit speciaal opgericht voor mensen die elders niet terecht kunnen. Een verzekeringsmaatschappij hoeft niet iedereen te accepteren. Zo kan het gebeuren dat u geen autoverzekering krijgt omdat u bijvoorbeeld te veel schades in korte tijd heeft gehad. Of omdat uw leeftijd een te groot risico vormt. Maar wie auto wil rijden, zal volgens de wet toch verzekerd moeten zijn Citaat Bron LastPoint Voor particulieren biedt LastPoint bijvoorbeeld: dekking bij leeftijdsrisico’s dekking bij ongunstig schadeverleden dekking bij slecht betalingsgedrag dekking bij strafrechtelijk verleden buitenlanddekking korte termijnverzekeringen bijzondere objecten Waar je gelijk in hebt is dat als mensen deze weg niet willen bewandelen dan moet je geen of een goedkopen auto aanschaffen, maar dan kan men niet meer pronken in vooral Marokko. Wij kopen zelf elke twee jaar een nieuwe auto met een hoge aanschafprijs en wij betalen ongeveer 85 euro All Risk per maand en gaan ongeveer vier keer per jaar met de auto naar Marokko. Een voorbeeld mijn neef uit Frankrijk heeft in maart een ongeluk gehad met zij golf 4 VR6 cilinder in Casablanca en zijn auto staat nog steeds niet geprepareerd bij de volkswagen dealer in Casablanca, De verzekering doet moeilijk zegt hij maar volgens mij is er wat anders aan de hand. Veel plezier met je vakantie en pas goed op Gr chemka

boos
07-07-2007, 20:31

Slim klink je niet in elk geval , dez topic is voor mensen die of teveel schades hebben , wanbetalers , te jong , of de auto is gewoon te duur om te verzekeren , of de auto valt onder sport autos's Natuurlijk is het toch denk ik logisch dat je eerst probeert om een normale verzekering af te sluiten , Alleen wanneer dit niet lukt dan kan je kiezen of Rialto of de groene kaart van VWE. In Nederland kan je of kiezen tussen de VWE verzekering en Rialto ( onder Rialto vallen ook andere verzekeraars , maar de prijzen zijn overl dezelfde ) tot slot een citaat van lastpoint : Gezien de te verzekeren risico’s dient u wel rekening te houden met een iets hogere premie dan dat u regulier zou betalen. !! Lastpoint Verzekeringen accepteert ook relaties van Rialto Verzekeringen(voorheen Terminus Verzekeringen) !! . bron :http://www.lastpoint.nl/index.php Maar waarom kan je dan geen normalen autoverzekering afsluiten, je zegt het zelf al deze manier is er alleen voor mensen die een luxe auto hebben, ik denk dat je hier een inschatting`s fout maakt. Heb eens het internet erop na geslagen en wat je zegt klopt niet helemaal, de mensen die deze weg bewandelen kunnen geen gewonen autoverzekering krijgen.(het kan ook voor andere verzekeringen gelden) zie maar de link http://www.lastpoint.nl/ Citaat Bron Rialto Verzekeringen Rialto Verzekeringen bv., is ooit speciaal opgericht voor mensen die elders niet terecht kunnen. Een verzekeringsmaatschappij hoeft niet iedereen te accepteren. Zo kan het gebeuren dat u geen autoverzekering krijgt omdat u bijvoorbeeld te veel schades in korte tijd heeft gehad. Of omdat uw leeftijd een te groot risico vormt. Maar wie auto wil rijden, zal volgens de wet toch verzekerd moeten zijn Citaat Bron LastPoint Voor particulieren biedt LastPoint bijvoorbeeld: dekking bij leeftijdsrisico’s dekking bij ongunstig schadeverleden dekking bij slecht betalingsgedrag dekking bij strafrechtelijk verleden buitenlanddekking korte termijnverzekeringen bijzondere objecten Waar je gelijk in hebt is dat als mensen deze weg niet willen bewandelen dan moet je geen of een goedkopen auto aanschaffen, maar dan kan men niet meer pronken in vooral Marokko. Wij kopen zelf elke twee jaar een nieuwe auto met een hoge aanschafprijs en wij betalen ongeveer 85 euro All Risk per maand en gaan ongeveer vier keer per jaar met de auto naar Marokko. Een voorbeeld mijn neef uit Frankrijk heeft in maart een ongeluk gehad met zij golf 4 VR6 cilinder in Casablanca en zijn auto staat nog steeds niet geprepareerd bij de volkswagen dealer in Casablanca, De verzekering doet moeilijk zegt hij maar volgens mij is er wat anders aan de hand. Veel plezier met je vakantie en pas goed op Gr chemka

Pagina's : [1] 2