Bekijk originele versie : Excuses
salam wa aleikoum wrwb.
Voor al de mensen die ik hier ooit op het forum heb uitgescholden voor ************************************************** ********** alles wat je maar in plaats van die sterretjes kan plaatsen, mijn excuses hiervoor.
een echte moslim(a) behoort nooit zijn broeder of zuster te beledigen:
´De profeet saws zei: Een moslim vervloeken is een zonde en hem doden is kufr.
(bukhari en Muslim)
´De profeet saws zei: Werkelijk Allah swt zal vertoornd zijn over de afschuwelijke persoon die vuil in de mond is. ´
(Al Tarabani)
De profeet saws zei:
´De gelovige is niet een persoon die anderen pijn doet met woorden
of vloekt, iemand vervloekt of vuil in de mond is.´(Bukhari)
Hierbij mijn excuses dus aan iedereen die ik voor wat dan ook heb uitgemaakt. :( Hoop dat jullie me hiervoor kunnen vergeven.
En aub geen gezeur over mijn avatar daar gaat deze topic namelijk niet over :) :zwaai:
wa salam wa aleikoum wrwb.
:goedzo: meid zo hoor dat
Ik weet niet of je mij een keer hebt uitgemaakt voor iets... Maar ik vergeef je...
Ja_ik_die_ene
18-09-2003, 22:24
Origineel gepost door 0uidath
salam wa aleikoum wrwb.
Voor al de mensen die ik hier ooit op het forum heb uitgescholden voor ************************************************** ********** alles wat je maar in plaats van die sterretjes kan plaatsen, mijn excuses hiervoor.
(bukhari en Muslim)
´De profeet saws zei: Werkelijk Allah swt zal vertoornd zijn over de afschuwelijke persoon die vuil in de mond is. ´
(Al Tarabani)
De profeet saws zei:
Hierbij mijn excuses dus aan iedereen die ik voor wat dan ook heb uitgemaakt. :( Hoop dat jullie me hiervoor kunnen vergeven.
En aub geen gezeur over mijn avatar daar gaat deze topic namelijk niet over :) :zwaai:
Wat is er mis met je avatar??
:)
(ben de ideale moslim aan het lezen dus vandaar moet me wel gedragen naar maatstaven van de islam)
Corleone
18-09-2003, 22:26
Kan me een situatie herinneren...... :rolleyes:
Origineel gepost door Ja_ik_die_ene
Wat is er mis met je avatar??
mijn foto staat als avatar en dat is haram tenminste dat zeggen velen.
samira_el
18-09-2003, 22:26
Wat goed van je Ouidath, en dat meen ik serieus...
Probeer je er in de toekomst ook rekening mee te houden, en alleen maar rechtvaardige gedachtes te hebben?
Origineel gepost door Corleone
Kan me een situatie herinneren...... :rolleyes:
voor dat geval had ik mijn excuses al aangeboden :)
Miss_mandalinna
18-09-2003, 22:27
salam wa aleikoum wrwb.
(bukhari en Muslim)
(Al Tarabani)
De profeet saws zei:
Way the go meid.
Moge iedereen je vergeven in sha ALLAH
En het belangrijkste Moge ALLAH je vergeven (voor alles :D )
:zwaai:
Origineel gepost door samira_el
Wat goed van je Ouidath, en dat meen ik serieus...
Probeer je er in de toekomst ook rekening mee te houden, en alleen maar rechtvaardige gedachtes te hebben?
Ik zal echt mijn best doen samira om niet te vloeken of wat dan ook. alhoewel dat niet makkelijk zal zijn. niet alleen wat betreft het forum. maar ook in het dagelijks leven. soms ontsnapt er gewoon een woord. waarbij je niet nadenkt. allah iej gfar na dnoebna insha allah
samira_el
18-09-2003, 22:30
Ik zal echt mijn best doen samira om niet te vloeken of wat dan ook. alhoewel dat niet makkelijk zal zijn. niet alleen wat betreft het forum. maar ook in het dagelijks leven. soms ontsnapt er gewoon een woord. waarbij je niet nadenkt. allah iej gfar na dnoebna insha allah
Wallah heel goed van je, ik hoop dat meer mensen je zullen volgen (ook ik soms) :)
Lucia_Rijker
18-09-2003, 22:30
:goedzo:
hoor je ook niet vaak :p
praatjes
18-09-2003, 22:41
:)
Zied jalla bied je excuses ook aan mijn, jij hebt me vele malen in mijn topics beledigt. :)
ga je morgen naar die demo op de dam? mocro lady???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.