Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie al rijbewijs?

Pagina's : [1] 2 3

douniaberkania
18-09-2003, 22:04

Hebben jullie dat roze papiertje of niet? Als je al hebt hoeveelste keer heb je het dan gehaald? Ben benieuwd! ;)

nourelhouda
18-09-2003, 22:08
AAh gelukkig heb ik dat klereding al. ben 2x gezakt, heb .... :o lessen genomen heb m al 2 jr

power_flower
18-09-2003, 22:13
nee heb nog geen rijbewijs.. ben bezig met sparen insha allah komt dat nog..

MissChica
18-09-2003, 22:13
Nope over 1 jaar begin ik er pas mee :boogie:

tonk
18-09-2003, 22:15

NEE! En ik wil ook helemaal geen rijbewijs! Auto's vind ik milieu verpestende, lawaaimakende, moordende en stinkende dingen. Bovendien vind ik een straat vol geparkeerde auto's erg lelijk.

Chyhaan
18-09-2003, 22:17
Origineel gepost door douniaberkania Hebben jullie dat roze papiertje of niet? Als je al hebt hoeveelste keer heb je het dan gehaald? Ben benieuwd! ;) Ja heb m nu al een aantal jaren!!! En heb al een auto

nourelhouda
18-09-2003, 22:32
ik wil ook een auto :traan2: word gek van die smerige metros en trams

younesel18
Origineel gepost door tonk NEE! En ik wil ook helemaal geen rijbewijs! Auto's vind ik milieu verpestende, lawaaimakende, moordende en stinkende dingen. Bovendien vind ik een straat vol geparkeerde auto's erg lelijk. Ik ben GEBOREN om auto te rijden. Het is mijn LUST en mijn LEVEN. Het kwartje van kok moet terug en ook de moordende belasting moet eraf. Ik zal het beter zeggen. Balkenende moet er voor zorgen dat iedereen op zijn 16 al zijn rijbewijs kan halen (net als in amerika). Hij moet er ook voor zorgen dat er meer wegen worden gemaakt. Iedereen roept wel dat het vol is in NL, maar stap maar eens in de trein. Dan zul je alleen maar uitgestrekte grasvelden, mais velden en noem maar op zien. (oke, 80% dan). Wat nou vol is vol!? Er is genoeg ruimte in ons "kikkerlandje". Weet je....Balkenende moet er ook voor zorgen dat iedereen op zijn 16, als hij/zij zijn rijbewijs heeft gehaald, een auto mag uitkiezen bij een autodealer van een gewenst merk. De overheid betaald wel. Mischien een leuke regeling erbij: Als je geen ongelukken en bekeuringen maakt/krijgt in 1 jaar, mag je de auto houden. Anders inleveren die handel. Ja, dat is een leuke. Younes

0uidath
i´m working on it;)

younesel18
18-09-2003, 22:34
Nou ff iets anders Tonk, Wat wil jij, jij in je eentje, ermee bereiken als je geen rijbewijs neemt en dus ook niet auto gaat rijden. Denk jij, dat jij echt iets aan het milieu doet als jij, tonk, niet auto gaat rijden? Terwijl de rest WEL auto rijdt? Denk je dat je echt verschil kunt maken als JIJ , JAWEL, TONK, NIET GAAT RIJDEN??? PPFFFFF, PLEASE. Trouwens....Hoe vaak ga jij naar het bos om van de "frisse" lucht te genieten? Volgens mij zit je vaker achter je computer.

tonk
18-09-2003, 22:43
Origineel gepost door younesel18 Nou ff iets anders Tonk, Wat wil jij, jij in je eentje, ermee bereiken als je geen rijbewijs neemt en dus ook niet auto gaat rijden. Denk jij, dat jij echt iets aan het milieu doet als jij, tonk, niet auto gaat rijden? Terwijl de rest WEL auto rijdt? Denk je dat je echt verschil kunt maken als JIJ , JAWEL, TONK, NIET GAAT RIJDEN??? PPFFFFF, PLEASE. Trouwens....Hoe vaak ga jij naar het bos om van de "frisse" lucht te genieten? Volgens mij zit je vaker achter je computer. En beter mileu begint bij jezelf. ALs je denkt dat wat jij doet toch niks uitmaakt, komen we nergens.

younesel18
18-09-2003, 22:48
Origineel gepost door tonk En beter mileu begint bij jezelf. ALs je denkt dat wat jij doet toch niks uitmaakt, komen we nergens. Ik heb geen belang bij een beter mileu. Oke, je hebt een klein beetje gelijk...... Als je een blikje op de weg gooit, heb je kans dat de band van je auto lek raakt, dus wat dat betreft, heb je gelijk. By the way..... We hadden het over auto's hè? Ze vervuilen het mileu volgens jou? Welk milieu vervuilen ze? Alleen de ozonlaag (lijkt mij). Ik denk dat de grote boosdoeners gewoon fabrieken zijn.

sweet_karima
18-09-2003, 23:22
ben ermee bezig...

Ikhlas
19-09-2003, 08:24
Origineel gepost door younesel18 Ik ben GEBOREN om auto te rijden. Het is mijn LUST en mijn LEVEN. Het kwartje van kok moet terug en ook de moordende belasting moet eraf. Ik zal het beter zeggen. Balkenende moet er voor zorgen dat iedereen op zijn 16 al zijn rijbewijs kan halen (net als in amerika). Hij moet er ook voor zorgen dat er meer wegen worden gemaakt. Iedereen roept wel dat het vol is in NL, maar stap maar eens in de trein. Dan zul je alleen maar uitgestrekte grasvelden, mais velden en noem maar op zien. (oke, 80% dan). Wat nou vol is vol!? Er is genoeg ruimte in ons "kikkerlandje". Weet je....Balkenende moet er ook voor zorgen dat iedereen op zijn 16, als hij/zij zijn rijbewijs heeft gehaald, een auto mag uitkiezen bij een autodealer van een gewenst merk. De overheid betaald wel. Mischien een leuke regeling erbij: Als je geen ongelukken en bekeuringen maakt/krijgt in 1 jaar, mag je de auto houden. Anders inleveren die handel. Ja, dat is een leuke. Younes Balkenende is alleen goed in het brengen van ELLENDE :D Ik noem hem daarom ook wel Balellende

Bachelorette
19-09-2003, 08:59

Origineel gepost door younesel18 Ik ben GEBOREN om auto te rijden. Het is mijn LUST en mijn LEVEN. Het kwartje van kok moet terug en ook de moordende belasting moet eraf. Ik zal het beter zeggen. Balkenende moet er voor zorgen dat iedereen op zijn 16 al zijn rijbewijs kan halen (net als in amerika). Hij moet er ook voor zorgen dat er meer wegen worden gemaakt. Iedereen roept wel dat het vol is in NL, maar stap maar eens in de trein. Dan zul je alleen maar uitgestrekte grasvelden, mais velden en noem maar op zien. (oke, 80% dan). Wat nou vol is vol!? Er is genoeg ruimte in ons "kikkerlandje". Weet je....Balkenende moet er ook voor zorgen dat iedereen op zijn 16, als hij/zij zijn rijbewijs heeft gehaald, een auto mag uitkiezen bij een autodealer van een gewenst merk. De overheid betaald wel. Mischien een leuke regeling erbij: Als je geen ongelukken en bekeuringen maakt/krijgt in 1 jaar, mag je de auto houden. Anders inleveren die handel. Ja, dat is een leuke. Younes u wish :giechel: was het niet zo dat vanaf 2004 je pas mag beginnen met rijden wanneer je 21 bent :hihi: faya voor jullie ik heb dat papiertje al anderhalf jaar en heb hem 3de keer gehaald!!

Pagina's : [1] 2 3