Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Visrestaurant dicht bij de kust...

Pagina's : [1] 2

jeblia021
22-05-2007, 11:17

Kan iemand mij een rastaurant aanraden waar ze lekkere visgerechten hebben....en deze restaurant moet het liefst dicht bij het strand zijn :D In Noord of Zuid-Holland :D Hellup? Wil gezellig met een vriendin dicht bij het water uit eten :banana:

jeblia021
22-05-2007, 14:37
Dames/heren??? HELLUP!!! :D

jeblia021
22-05-2007, 15:17
Kom op!!!! Weet dan niemand een restaurant aan zee :confused:

yustmeamel
22-05-2007, 16:26
Je hebt bij op het strand van scheveningen ook een hele leuke spaanse visrestaurant of je hebt ook de bleu lagoon die is ook heel mooi. je hebt ook een leuke tent in bloemendaal maar daar ben ik de naam van vergeten

jeblia021
22-05-2007, 17:13

die van scheveningen...is het gewoon een normale nette tent? Heb wel topkapi etc. aangeraden gekregen, maar uit verhalen uit de omgeving maakte ik op dat et een beetje "äpart" was. Met gewoon en normaal bedoel ik dus een leuke tent waar je kunt eten en eventueel op het terras kan zitten :)

yustmeamel
23-05-2007, 09:22
die van scheveningen...is het gewoon een normale nette tent? Heb wel topkapi etc. aangeraden gekregen, maar uit verhalen uit de omgeving maakte ik op dat et een beetje "äpart" was. Met gewoon en normaal bedoel ik dus een leuke tent waar je kunt eten en eventueel op het terras kan zitten :) Nee niet echt een tent met een spaans sfeertje als je daar van houdt? Ja topkapi is wel leuk tot 23.00 uur en daarna niet meer dan komen er allemaal mensen voor andere doeleinden en ik neem aan dat je daar niet voor wilt zitten:hihi: Bleu lagoon is aan het strand en daar heb je ook een terras in de avond is het lekker verwarmd en hebben ze heerlijke banken waarop je kunt zitten een soort lounge gebeuren:D

Mami_Vanilla
23-05-2007, 09:38
of simonis die is ook erg goed hun zalm is zo lekker:D

jeblia021
23-05-2007, 10:35
Nee niet echt een tent met een spaans sfeertje als je daar van houdt? Ja topkapi is wel leuk tot 23.00 uur en daarna niet meer dan komen er allemaal mensen voor andere doeleinden en ik neem aan dat je daar niet voor wilt zitten:hihi: Bleu lagoon is aan het strand en daar heb je ook een terras in de avond is het lekker verwarmd en hebben ze heerlijke banken waarop je kunt zitten een soort lounge gebeuren:D Ga denk ik voor blue lagoon, wil gewoon rustig gezellig met een vriendin eten zonder poespas en "andere doeleinden" ;) Heb wat "wilde verhalen" over topkapi gehoord dus die doen we maar niet. Ik ga nog even surfen naar simonis. Bedankt voor jullie advies :D

ZaraAya
23-05-2007, 10:39
Ik heb juist wel positieve verhalen gehoord over Topkapi dat het een hele leuke restaurant is...Ben er zelf nog niet geweest

jeblia021
23-05-2007, 10:45
Ik heb juist wel positieve verhalen gehoord over Topkapi dat het een hele leuke restaurant is...Ben er zelf nog niet geweest Ik heb ook geen slechte verhalen gehoord, er is niets mis met de tent begreep ik, het is alleen het volk dat er aanwezig is, men komt niet alleen voor het eten, vooral niet, zeg maar :)

ZaraAya
23-05-2007, 10:52
Ik heb ook geen slechte verhalen gehoord, er is niets mis met de tent begreep ik, het is alleen het volk dat er aanwezig is, men komt niet alleen voor het eten, vooral niet, zeg maar :) :maf:

yustmeamel
23-05-2007, 10:55
Ga denk ik voor blue lagoon, wil gewoon rustig gezellig met een vriendin eten zonder poespas en "andere doeleinden" ;) Heb wat "wilde verhalen" over topkapi gehoord dus die doen we maar niet. Ik ga nog even surfen naar simonis. Bedankt voor jullie advies :D Dan moet je zeker voor bleu lagoon gaan of je kan bij simonis vis eten en daarna chillen bij bleu lagoon in een lounge sfeertje :) Graag gedaan meid (een vraagje was jij ook aanwezig bij de bruiloft van m & s)

jeblia021
23-05-2007, 11:01
Dan moet je zeker voor bleu lagoon gaan of je kan bij simonis vis eten en daarna chillen bij bleu lagoon in een lounge sfeertje :) Graag gedaan meid (een vraagje was jij ook aanwezig bij de bruiloft van m & s) Jeps :) met kasmi toch... Wat vond jij ervan?

yustmeamel
23-05-2007, 11:03
Jeps :) met kasmi toch... Wat vond jij ervan? yep :) ik vond het leuk,gezellig en heb genoten heb de hele avond gedanst en jij?

jeblia021
23-05-2007, 11:05

yep :) ik vond het leuk,gezellig en heb genoten heb de hele avond gedanst en jij? Vond het ook gezellig. Alleen wist ik niet dat het gemengd was...dat viel me een beetje tegen, voor de rest leuk geregeld allemaal. Lah jkemmeloem bigair :)

Pagina's : [1] 2