Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een hekel aan meisjes in een ander jasje

praatjes
18-09-2003, 21:29

Ze doen zich verdomd sterker voor dan ze eigenlijk in werkelijkheid zijn. Maar in werkelijkheid zijn ze zo zwak dat ze met een vinger schade oplopen. Ik heb zo iets van gedrag je zoals je bent, en doe je zelf niet zo sterk voor. :)

s_soumaya18
18-09-2003, 21:33
helemaal gelijkkkk :goedzo: xxx nadiaaa

douniaberkania
18-09-2003, 21:41
ik ben het met je eens ja, maar zo gedragen zich alleen de mensen die niet tevreden zijn met hun eigen gedrag en das niet goed..

Miss_mandalinna
18-09-2003, 21:46
Origineel gepost door praatjes Ze doen zich verdomd sterker voor dan ze eigenlijk in werkelijkheid zijn. Maar in werkelijkheid zijn ze zo zwak dat ze met een vinger schade oplopen. Ik heb zo iets van gedrag je zoals je bent, en doe je zelf niet zo sterk voor. :) Precies zo ken ik men praatjes maker weer :verliefd:

samira_el
18-09-2003, 21:47

Sommige meisjes zijn echt sterk :rolleyes:

praatjes
18-09-2003, 21:53
Origineel gepost door Miss_mandalinna Precies zo ken ik men praatjes maker weer :verliefd: Ik heb mijn strategie even voor jou gewijzigt. Nu jij hier aanwezig bent zal ik op mijn woordgebruik letten. Ik zal niet te veel stof op doen waaien. Ik wou je ook nog kwijt dat ik en jou wat meer bij elkaar moeten komen :) Wij horen nog steeds bij elkaar :)

praatjes
18-09-2003, 21:54
Origineel gepost door samira_el Sommige meisjes zijn echt sterk :rolleyes: Sterke meisjes betaan niet. Je wil toch niet dat ik aan jou opvoeding ga twijfelen. Nou dan, zeg dan niet zoiets :)

Miss_mandalinna
18-09-2003, 21:56
Origineel gepost door praatjes Ik heb mijn strategie even voor jou gewijzigt. Nu jij hier aanwezig bent zal ik op mijn woordgebruik letten. Ik zal niet te veel stof op doen waaien. Ik wou je ook nog kwijt dat ik en jou wat meer bij elkaar moeten komen :) Wij horen nog steeds bij elkaar :) Gigfigigi dank sgat, we moeten idd meer bij elkaar komen en het is een feit dat we bij elkaar horen Lav ya for life :Iluvu: :zwaai:

NoMore_DRAMA
18-09-2003, 22:10
Ben hier niet mee eens, wat ik geleerd heb is zodra je jou zwakte toont WORD DIE ALTIJD BEZEERD dus zorg ervoor dat jullie ECHT STERK ZIJN :goedzo:

samira_el
18-09-2003, 22:10
Origineel gepost door praatjes Sterke meisjes betaan niet. Je wil toch niet dat ik aan jouWWW opvoeding ga twijfelen. Nou dan, zeg dan niet zoiets :) Als je deze fase voorbij bent, dan ga ik verder met je in discussie :)

Ja_ik_die_ene
18-09-2003, 22:18
Origineel gepost door praatjes Ze doen zich verdomd sterker voor dan ze eigenlijk in werkelijkheid zijn. Maar in werkelijkheid zijn ze zo zwak dat ze met een vinger schade oplopen. Ik heb zo iets van gedrag je zoals je bent, en doe je zelf niet zo sterk voor. :) :rolleyes: ach

praatjes
18-09-2003, 22:59
Origineel gepost door Ja_ik_die_ene :rolleyes: ach Jij herkent jezelf wel in deze situatie, is het niet zo :)