Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zakaria_magrabi

Pagina's : [1] 2

sweet_karima
18-09-2003, 21:15

Hij is een echt schatje woullah... ben blij dat ik je ken als vriend kussie van je belgje karima

Selina
18-09-2003, 21:18
Waarom Word Er Nooit Een Topic Over Mij Geopent:(

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:22
Origineel gepost door sweet_karima Hij is een echt schatje woullah... ben blij dat ik je ken als vriend kussie van je belgje karima soekeran bezafff.....;) ik ben ook blij met jou whoullah... je bent een schatje warme hugs with lots of love BOUSSA KBIRA Zaki:bril:

nourelhouda
18-09-2003, 21:26
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi soekeran bezafff.....;) ik ben ook blij met jou whoullah... je bent een schatje warme hugs with lots of love BOUSSA KBIRA Zaki:bril: awilie zakaria ik woon bij jou om de hoek en jij gaat naar Belgie :(

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:34

Origineel gepost door nourelhouda awilie zakaria ik woon bij jou om de hoek en jij gaat naar Belgie :( je woont bij mij om de hoek yekki whuahahaha waar woon je dan........????

nourelhouda
18-09-2003, 21:38
[QUOTE]Origineel gepost door Zakaria_Magrabi je woont bij mij om de hoek yekki whuahahaha waar woon je dan........???? [/QUOT ja daar ja om die ene hoek waar jij woont , je weet tog

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:40
Origineel gepost door nourelhouda [QUOTE]Origineel gepost door Zakaria_Magrabi je woont bij mij om de hoek yekki whuahahaha waar woon je dan........???? [/QUOT ja daar ja om die ene hoek waar jij woont , je weet tog o dus jij bent dat meisje die altijd stiekem naar mij zit te gluren kijken wat ik allemaal doe yekki.....:stout:

nourelhouda
18-09-2003, 21:43
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi o dus jij bent dat meisje die altijd stiekem naar mij zit te gluren kijken wat ik allemaal doe yekki.....:stout: Juist ja, had je ook al door dat ik je achtervolg als je de deur uitgaat? :D

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:46
Origineel gepost door nourelhouda Juist ja, had je ook al door dat ik je achtervolg als je de deur uitgaat? :D ja mijn zus zei laatst tegen miu wie is dat meisje dus ik...... zeg hoe moet ik het weten maard us nu weet ik wie je bent;) maar mohim weet je al dat ik een rubbere nek heb en dat ik als ik naar buiten ga mijn roelstoel thuis laat want normal heb ik een rolstoel..........:stout: (want ik wil ze3hma indruk maken anders kan ik geen indruk maken begrijp je.....)

nourelhouda
18-09-2003, 21:51
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi ja mijn zus zei laatst tegen miu wie is dat meisje dus ik...... zeg hoe moet ik het weten maard us nu weet ik wie je bent;) maar mohim weet je al dat ik een rubbere nek heb en dat ik als ik naar buiten ga mijn roelstoel thuis laat want normal heb ik een rolstoel..........:stout: (want ik wil ze3hma indruk maken anders kan ik geen indruk maken begrijp je.....) natuurlijk weet ik dat ik weet alles, ben toch je stalker :stout: Ik volg je in heel Amsterdam

sweet_karima
18-09-2003, 21:53
wie stalkt hier mijn lieverd... ;)

nourelhouda
18-09-2003, 21:54
Origineel gepost door sweet_karima wie stalkt hier mijn lieverd... ;) zn buurmeisje, maar wees niet bang ik doe m geen kwaad ;)

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:54
Origineel gepost door nourelhouda natuurlijk weet ik dat ik weet alles, ben toch je stalker :stout: Ik volg je in heel Amsterdam maar ik ben bijna nooit in adam het is dat ik daar woon enzo... maar als ik daar ben ben ik altijd met mijn zus of met mijn broers en neven.... maar dus je vindt het niet erg dat ik een rolstoel heb een een rubbere nek met een plastike hand....die niet kan buigen.... in dat geval moet je volgende keer naar mij toekomen en met mij praten....

Shahinez
18-09-2003, 21:55
:lol: awilie 3ala rare mensen ... hihi en belgske ... is lief van je hoor ... laat zien wat wij marokkaanse/belgische maskes allemaal kunnen doen om een jongen zijn hartje te veroveren .. zied doe uw best .. ik wil trots op u zijn

Zakaria_Magrabi
18-09-2003, 21:56

Origineel gepost door sweet_karima wie stalkt hier mijn lieverd... ;) goedzo lieverd ik pobeer haar al van mij af te laten komen door te zeggen dat ik een rubbere nek heb en in een roolstoel zit dat ik 1 oog heb die schil is en door te zeggen dat ik een plastike hand heb en zelfs dan stalkt ze mij nog ....... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2