Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoonzus Bin Laden

arabchrstn
18-09-2003, 20:42

Nu: schoonzus Bin Laden bij Netwerk...

Teaser
18-09-2003, 20:47
Je bedoelt schoonbroer, dat is echt geen vrouw!!

Teaser
18-09-2003, 21:05
Origineel gepost door Timoucha Zhe3ma je zou nooit voor zo'n vrouw kunnen vallen?? :confused: Ik vond haar helemaal niks, ze leek mij te veel op een man. Haar stem was veel te zwaar, leek wel of ik mezelf hoorde praten.

Teaser
18-09-2003, 21:29
Origineel gepost door Timoucha Nee joh, dat was gewoon een hese stem, katja schuurmans achtig! was eerder katja schuurpapier, het deed pijn in mijn oren

Teaser
18-09-2003, 22:18

Origineel gepost door Timoucha Nouuuu ik heb ook een hese stem, wil nog niet zeggen dat ik lelijk ben of wel? Is mijn hoop op huis boompje beestje echt te ver gezocht? :( Weet niet je hebt hees en je hebt hees.

Teaser
18-09-2003, 22:31
Origineel gepost door Timoucha En het verschil vind je in? De manier van praten, Als je een hese stem hebt dan moet je niet luid gaan praten, dat klinkt niet. Een hese stem moet je onder een bepaalde hoogte laten.

arabchrstn
18-09-2003, 22:59
Volgens mij was ze al best oud. Ze zag er nog best goed uit voor haar leeftijd. Veel te mooi om achter een niqaab te verpakken. En je moet eens weten hoe sensueel een schuurpapierstem in bed klinkt, beter dan een viswijf...

arabchrstn
18-09-2003, 23:03
Origineel gepost door Amazoeloe Is het een nieuwe uitzending of een herhaling die al tot in den treure uitgesmeerd is ? AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Het was een nieuw item. Erg inhoudelijk was het niet. Maar wel interessant om een inkijkje te hebben in het leven van een familie die even makkelijk zich kleedt in hippe spijkerbroeken en woont en studeert in westerse steden, om vervolgens radicaal naar de andere, extreme kant over te gaan...

babyvanbelisma
19-09-2003, 10:18
Wat had ze te vertellen dan? (behalve dat ze een hese stem had want na ongeveer 10 posts over de stem van dat mens-who gives a shit:rolleyes:- wil ik wel eens weten of ze nog wat nuttigs te melden had....