Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet het even niet meer...

Miss_temsemen
21-05-2007, 19:16

Ik weet het even niet meer.. Opeens ben ik even niet op de wereldbol.. Me hoofd is bijna aan het ontploffen en me lichaam werkt niet echt mee.. Het zit namelijk zo... Me moeder is 5 weken geleden neergestort ziek..Ligt nu plat op bed ze bereikt net de WC zeg maar.. Mohiem automatisch word ik als oudste de soort huisvrouw thuis... Ik doe nu alleen maar koken, wassen, me zusjes en vader en broertje verzorgen en me moeder natuurlijk.. Maar het wordt me allemaal teveel, van mezelf ben ik al ziek. heb lage bloeddruk val vaak flauw en te vaak duizelig.. Maar soms dan denk ik saffie dit wordt me einde..Ik zit nu met school, stage, huis wollah ik weet het even niet meer. Ik hoop dat Allah (swt) me door deze moeilijke tijd zal helpen want ik red het niet meer.... gr,

Limburgse_
21-05-2007, 19:20
allah ie ye3tik sbar meid allie shafie mamak en doe rustig aan vraag je vader of hij je wilt helpen... Kus Lamye@

power_girl
21-05-2007, 19:21
lieve meid heel veel sbar toegewenst en incha allah komt het goed met je moeder..!! hoe oud zijn je broers en zussen..!! als ze oud genoeg zijn vraag ze dan of ze een handje willen helpen..!! incha allah zal allah swt je belonen..!! voor je lage bloeddruk ga naar de dokter en het is allemaal stress wat komt kijken..!! heel veel sbar toegewenst meid...!:kus:

lelie76
21-05-2007, 19:24
Ik weet het even niet meer.. Opeens ben ik even niet op de wereldbol.. Me hoofd is bijna aan het ontploffen en me lichaam werkt niet echt mee.. Het zit namelijk zo... Me moeder is 5 weken geleden neergestort ziek..Ligt nu plat op bed ze bereikt net de WC zeg maar.. Mohiem automatisch word ik als oudste de soort huisvrouw thuis... Ik doe nu alleen maar koken, wassen, me zusjes en vader en broertje verzorgen en me moeder natuurlijk.. Maar het wordt me allemaal teveel, van mezelf ben ik al ziek. heb lage bloeddruk val vaak flauw en te vaak duizelig.. Maar soms dan denk ik saffie dit wordt me einde..Ik zit nu met school, stage, huis wollah ik weet het even niet meer. Ik hoop dat Allah (swt) me door deze moeilijke tijd zal helpen want ik red het niet meer.... gr, ik vind het erg voor je meid ik begrijp dat je het moeilijk hebt . inshaallah wordt je moeder beter allah iesafie kan niemand je niet helpen. familie of je zusjes als ze wat ouder zijn. in ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou en je familie.:kus:

nadia2007
21-05-2007, 19:27

Heel veel sterkte en moge Allah(swt) je hier voor belonen en sber schenken..Moge Allah (swt) je moeder beter maken..Ameen

Akhlaaq
21-05-2007, 19:33
Moge Allah jullie alle bijstaan. Kan je moeder geen thuiszorg krijgen. Jij als kind hoeft er niet helemaal alleen voor te staan. Je kan ook kijken of mantelzorg iets voor je kan doen. Dit is een organisatie jou kan helpen bij het zoeken van juiste hulp . Kijk anders op google onder mantelzorg en jouw woonplaats voor de dichtsbijzijnde vestiging.

Moslima22
21-05-2007, 21:26
Moge Allah je moeder genezen insa allah. Voor jou eerste tip: haal staalpillen bij de kruidvat, dat is tegen ijzergebrek. Ten tweede: waarom neem je alles zelf op je? de huishoudelijke taken moet je verdelen anders stort je inderdaad neer. Hoe oud zijn je zusjes en broertjes?? die kunnen toch ook heel veel doen!!! Mijn zusjes en ik bleven ook regelmatig alleen thuis, dan waren mijn ouders met visite of vakantie. En dat ging altijd prima. Iedereen moet zijn taken krijgen om alles gedaan te krijgen. Leg voor jezelf ook prioriteiten. Kleding wassen en heel het huis schoonmaken doe je in het weekeind en niet door de week wanneer je ook school ed hebt. Leer je broertjes/zusjes aan hoe zij dingen moeten doen zodat je dat aan hen over kunt laten. Maak desnoods een takenlijst voor een hele week. Moge Allah je de kracht geven insa allah om door deze tijd door te komen. :kus: je zuster.

OemAbdoellah
21-05-2007, 21:30
Allaahie smaa7na minaal walidaayn. Zij moesten ons ook allemaal verzorgen, sommige moeders zelfs 12 of 13 tot 14 kinderen! Die nooit klagen, nu ze zelf ziek zijn en wij de zorg op ons krijgen kan het zwaar zijn. Hou vooral je geduld insha Allaah, En insha Allaah geneest ze snel en krijg je de hasanat ervoor! Voor jou, ga naar je huisarts laat je onderzoeken, en vraag medicijnen. Moge allaah ta3ala jullie situatie vergemakkelijken!

eva2
21-05-2007, 21:34
Ik weet het even niet meer.. Opeens ben ik even niet op de wereldbol.. Me hoofd is bijna aan het ontploffen en me lichaam werkt niet echt mee.. Het zit namelijk zo... Me moeder is 5 weken geleden neergestort ziek..Ligt nu plat op bed ze bereikt net de WC zeg maar.. Mohiem automatisch word ik als oudste de soort huisvrouw thuis... Ik doe nu alleen maar koken, wassen, me zusjes en vader en broertje verzorgen en me moeder natuurlijk.. Maar het wordt me allemaal teveel, van mezelf ben ik al ziek. heb lage bloeddruk val vaak flauw en te vaak duizelig.. Maar soms dan denk ik saffie dit wordt me einde..Ik zit nu met school, stage, huis wollah ik weet het even niet meer. Ik hoop dat Allah (swt) me door deze moeilijke tijd zal helpen want ik red het niet meer.... gr, kan iedereen in huis niet meehelpen ? ik wens je veel sterkte en moge allah jou moeder weer helemaal beter maken !

nuriye
21-05-2007, 21:57
Allah i3awnak incha allah. Lijkt me erg, een zieke moeder. Opeens besef je wat ze echt waard is. Wat ze allemaal doet en hoe het huis niks waard is zonder haar. Allah ichafina jami3an. En vergeet niet: inna ma3a al3osri yousra. Na slechte tijden komen altijd goede tijden incha allah...

imaane911
21-05-2007, 22:09
Allahi sefieha... wa amien heb sabr meid :kus:

berkanya
21-05-2007, 22:14
Allah iejshaffee je moeder insjaAllah en laat zeker eens naar je eigen gezondheid kijken voor je ook neerstort dan ben je nog verder van huis;) en zoals hier al gezegd is verdeel de taken onder het hele gezin als ieder iets doet dan komt alles in orde :goedzo: en wees vooral niet te perfectionistish wat vandaag niet gedaan is zal niet weglopen;) probeer de dringende zaken eerst te doen en de rest volgt wel Allah 3atek sbar