Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : size

sasa82
21-05-2007, 17:21

vinden jullie dit dik?......1m75.....taille: 31 tot 32(jeans) dus een maat 40 tot 42..........boven lichaam 36 tot 38 ....en gewicht van 72 kg?? Ik heb een beetje rare lichaam want ik ben vrij dun van boven met cup c...en best groot van onder.....met ass! ik zou persoonlijk tussen 65 en 68kg zijn...maar het lukt me gewoon niet omdat ik dus niet op mijn eten let.....:(...... wat voor lichaam hebben jullie?

_aLaTuRCa_
21-05-2007, 17:34
Meid, maak je nergens druk om.. Ik vind het persoonlijk juist mooi om van boven dunner te zijn en de rest maakt niet uit.. Beetje zo'n beyonce figuurtje zeg maar.. Is juist goed dat je een wat vollere kont hebt.. Helemaal niet verkeerd naar mijn mening..

sasa82
21-05-2007, 17:45
ha ha wel aardig van je....;) ...ik bedoel ik hoor nooit mensen zeggen dat ik ''dik'' ben ( wel vol ofvol/slank).....maar mijn lichaam is gewoon achteruitgegaan...paar jaar geleden had ik echt een mooie lichaam (alles was strak maar had volle dijen en kont en geen zijkantjes/zwembanden) en ik kan het niet meer terug krijgen...:(...acchh ja er zijn ergere dingen in de wereld.............maar wat voor lichaam heb jij la turca????

_aLaTuRCa_
21-05-2007, 18:03
Gewoon, normaal lichaam.. Ben 165 en weeg 54 kilo.. Ben wel erg ontevreden met mijn bovenarmen.. Hoor heel vaak dat ik mooi slank ben, maar mijn armen verpesten het voor mij gevoel.. Kan op geen enkel manier mijn armen wat dunner krijgen.. :(

CherryPie
21-05-2007, 18:35

Hmmm, je figuur lijkt een beetje op de mijne, 1.80 met maat 38/40 (brede heupen en een platte buik, grrr) en 68 kilo en een c-cup. Ik woog toen ik 3 a 4x per week sportte 65 kilo en daar kreeg ik zo`n ingevallen kop van maar ik denk dat t bij jou goed staat. Dik lijk je denk ik niet want je bent lang.

leipe_tangawia
21-05-2007, 19:18
vinden jullie dit dik?......1m75.....taille: 31 tot 32(jeans) dus een maat 40 tot 42..........boven lichaam 36 tot 38 ....en gewicht van 72 kg?? Ik heb een beetje rare lichaam want ik ben vrij dun van boven met cup c...en best groot van onder.....met ass! ik zou persoonlijk tussen 65 en 68kg zijn...maar het lukt me gewoon niet omdat ik dus niet op mijn eten let.....:(...... wat voor lichaam hebben jullie? k ben 1.60 lang en k weeg 48kg en heb cup B maat van jeans 34 en boven topjes s xs all1 k had soms problemen met broeken k heb namelijk een dikke kont dan past maat 34 mijn niet en dan moet k 36 nemen en dan is de broek te lang:maf: maar nu heb k dat niet meer k heb geen dikke kont wel dik maar niet zoo dik als vroeger hmdl

sasa82
22-05-2007, 16:50
cherrypie...je hebt gelijk....ik ken iemand die 9kg is afgevallen en haar gezicht werd echt lelijk dun.......het is moeilijk om af tevallen bij de gewenste plekken....volgens mij als ik ook 3 keer intensief train dan word ik wel 68kg of zo.....als ik lichter wil wegen dan moet ik zeker aan mijn eetpatroon letten....trouwens...jij hebt volgens mij een mooie lichaam...want je bent 5cm langer als ik maar toch toch lichter....mooi man!

Omaima0
22-05-2007, 17:11
Hmmm, je figuur lijkt een beetje op de mijne, 1.80 met maat 38/40 (brede heupen en een platte buik, grrr) en 68 kilo en een c-cup. Ik woog toen ik 3 a 4x per week sportte 65 kilo en daar kreeg ik zo`n ingevallen kop van maar ik denk dat t bij jou goed staat. Dik lijk je denk ik niet want je bent lang. Precies het zelfde, Allleen ben ik 1.64 en weeg 68, je ziet het helemaaal niet! :p

CherryPie
22-05-2007, 17:18
cherrypie...je hebt gelijk....ik ken iemand die 9kg is afgevallen en haar gezicht werd echt lelijk dun.......het is moeilijk om af tevallen bij de gewenste plekken....volgens mij als ik ook 3 keer intensief train dan word ik wel 68kg of zo.....als ik lichter wil wegen dan moet ik zeker aan mijn eetpatroon letten....trouwens...jij hebt volgens mij een mooie lichaam...want je bent 5cm langer als ik maar toch toch lichter....mooi man! Wat ook een nadeel is als je echt gaat trainen is dat je cup ook minder wordt! Toos Tietloos word je dan :hihi: *bloost* Bedankt :kus: Kijk maar naar mn avatar, dat ben ik.