Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helluppp!!!

Pagina's : [1] 2

widad200
21-05-2007, 15:46

Ik zit met een brandende vraag en heb al allerlei apothekers en dokters gevraagd maar heb nog steeds me twijfels. Ik slik al 3 jaar de pil, ik zit nu momenteel in me stopweek en moet vandaag ongesteld worden, zit dus zo ik heb het gister niet veilig gedaag ben ik nu zwanger...??? Ik voel wel dat ik buikpijn heb en pijn in me onderrug typisch pijntjes voor als je ongesteld moet worden, maar weet iemand dit toevallig pleassseee hellp groetjes :confused:

b_karima
21-05-2007, 16:03
je moet afwchten of je nu zwanger bent of niet het zou goed kunnen! je kan ook ongesteld worden en nog steeds zwanger zijn! ins Allah zal het dan een gezond kindje zij en tot de rechtgeleidenen behoren ins Allah!

elhayet84
21-05-2007, 16:41
Ik zit met een brandende vraag en heb al allerlei apothekers en dokters gevraagd maar heb nog steeds me twijfels. Ik slik al 3 jaar de pil, ik zit nu momenteel in me stopweek en moet vandaag ongesteld worden, zit dus zo ik heb het gister niet veilig gedaag ben ik nu zwanger...??? Ik voel wel dat ik buikpijn heb en pijn in me onderrug typisch pijntjes voor als je ongesteld moet worden, maar weet iemand dit toevallig pleassseee hellp groetjes :confused: Ben je marokkaans of nederlands? Ben je getrouwd of ongetrouwd?

elhayet84
21-05-2007, 17:07
widad200 als je veel stresst dan word je niet ongesteld. Afgelopen week is dat mij overkomen, ik voelde me gebroken van binnen. Ik werd niet ongesteld.

XxmeninaxX
21-05-2007, 17:08

Ben je marokkaans of nederlands? Ben je getrouwd of ongetrouwd? :confused: Is dat van belang met betrekking tot de vraag? :maf:

rnaj
21-05-2007, 17:09
Ik zit met een brandende vraag en heb al allerlei apothekers en dokters gevraagd maar heb nog steeds me twijfels. Ik slik al 3 jaar de pil, ik zit nu momenteel in me stopweek en moet vandaag ongesteld worden, zit dus zo ik heb het gister niet veilig gedaag ben ik nu zwanger...??? Ik voel wel dat ik buikpijn heb en pijn in me onderrug typisch pijntjes voor als je ongesteld moet worden, maar weet iemand dit toevallig pleassseee hellp groetjes :confused: Even geduld, misschien wordt je nog ongesteld en anders volgende week naar de huisarts, dan weet je het zeker

XxmeninaxX
21-05-2007, 17:09
Ik zit met een brandende vraag en heb al allerlei apothekers en dokters gevraagd maar heb nog steeds me twijfels. Ik slik al 3 jaar de pil, ik zit nu momenteel in me stopweek en moet vandaag ongesteld worden, zit dus zo ik heb het gister niet veilig gedaag ben ik nu zwanger...??? Ik voel wel dat ik buikpijn heb en pijn in me onderrug typisch pijntjes voor als je ongesteld moet worden, maar weet iemand dit toevallig pleassseee hellp groetjes :confused: De kans dat je zwanger bent, is echt heel erg klein, vooral omdat je de pil al 3 jaar slikt..

elhayet84
21-05-2007, 17:38
:confused: Is dat van belang met betrekking tot de vraag? :maf: Nee, ik ben gewoon benieuwd, omdat je zei dat je het onveilig hebt gedaan. Jij slikt de pil hoe kan je dan zwanger worden. Het enige waar je druk over moet maken is dat je geen enge ziekte hebt opgelopen.

widad200
21-05-2007, 17:47
Ik ben nederlands maar ben verloofd met een marokkaanse jongen, ja kijk ik dacht namelijk dat je niet mocht vrijen in de stopweek omdat je dan niet de pil slikt

elhayet84
21-05-2007, 17:51
Ik ben nederlands maar ben verloofd met een marokkaanse jongen, ja kijk ik dacht namelijk dat je niet mocht vrijen in de stopweek omdat je dan niet de pil slikt Nee, je mag bij ons islamitisch gezien niet vrijen, wanneer je ongesteld bent. In de stopweek mag je gewoon vrijen. Islamitisch gezien mag je het ook niet anaal doen, het is een grote zonde. Ik weet niet of je moslima ben of wilt worden.

b_karima
21-05-2007, 17:56
islamitisch gezien mag je voor hethuwelijk ook niet vrijen maar khair ins Allah, je kan wel zwanger worden ook al slik je de pil 50 jar, ik ekn een meisje ie zwanger isgeworden terwijl ze de pil niet is vergete!

elhayet84
21-05-2007, 18:03
islamitisch gezien mag je voor hethuwelijk ook niet vrijen maar khair ins Allah, je kan wel zwanger worden ook al slik je de pil 50 jar, ik ekn een meisje ie zwanger isgeworden terwijl ze de pil niet is vergete! O meen je dat:eek:.

Riffia_Samra
21-05-2007, 18:08
Ook tijdens je stopweek ben je beschermd tegen een ongewenste zwangerschap. Je wordt niet gelijk ongesteld als je stopweek is begonnen soms kan het zelfs pas aan het einde van de week komen. Dus maak je geen zorgen mocht je menstruatie toch wegblijven doe dan voor de zekerheid een testje en de achtste dag van je stopweek gewoon beginnen met de volgende strip

__halfbloedje__
21-05-2007, 18:11
Ik ben nederlands maar ben verloofd met een marokkaanse jongen, ja kijk ik dacht namelijk dat je niet mocht vrijen in de stopweek omdat je dan niet de pil slikt Dan had je verloofde wel geweten dat ie niet mocht sexen voor het huwelijk,dikke naaistreek

elhayet84
21-05-2007, 18:15

Dan had je verloofde wel geweten dat ie niet mocht sexen voor het huwelijk,dikke naaistreek Waarom zo bot? Deze meisje is waarschijnlijk geen moslima.

Pagina's : [1] 2