Bekijk originele versie : Marokko.nl leden die kunnen ZINGEN/ RAPPEN/ DANSEN hier melden AUB!
Wie denkt dat ie bovengenoemde dingen kan, graag wilt proberen en in een groep wilt met andere Marokko.nl leden?
Het gaat om zelfgeproduceerde/ zelfgeschreven uptempo R&B nummers. Hebben we de groep compleet dan gaan we uiteraard optredens regelen en hopen dat we worden ontdekt.
Heb je genoeg tijd hiervoor en motivatie aarzel niet en reageer hier of stuur me een pm.
Shit he ik doe ook zingen en optreden doe ik ook al sinds een paar jaar,maar het bekend worden duurt wel best lang.Als ik kon had ik jullie wel geholpen,maar ik ben zelf al bezig met mijn eigen ding.Ik weet nog wel iemand die misschien wel wil meezingen.
Thallaa beslema
ik kan enkel slapen:)
=emsoem=
OujDa_LaDy
18-09-2003, 21:47
Dansen:<>Daar ben ik te lui voor :hihi:
Rappen:<>Dan begin ik alleen te spugen:maf2:
Zingen:<> IK Kan Heel Goed Valse ZingeN... ik maak altijd de buurvrouw wakker als ik sta te douchen s''morgens :maf:
DuS.... ben ik aangenomen :D
Origineel gepost door chahraz
Ik weet nog wel iemand die misschien wel wil meezingen.
Thallaa beslema
Laat het me maar weten of diegene interesse heeft okay? Bedankt!
miwoeren
20-09-2003, 14:16
IKK IKK KEN ZINGEN
Origineel gepost door miwoeren
IKK IKK KEN ZINGEN
vertel eens wat meer dan.....
ik ken goed dansen,,heb al paar optredens gedaan,,,op school,party`en,werk etc etc,,heb nooit op een dansschool gezeten,,
heb meer me eigen style....buikdansen,,bubbeling,,bettellen,,streetd ance etc..
ewa laat wat van je horen,,,vind het een leuk idee :)
Kus Sherine :zwaai:
Origineel gepost door sherine
ik ken goed dansen,,heb al paar optredens gedaan,,,op school,party`en,werk etc etc,,heb nooit op een dansschool gezeten,,
Stuur me maar een mail als je interesse hebt.
djnero26@hotmail.com
beslama
Origineel gepost door eel3afrita
He ik kan wel meedoen heb teksten en genoeg stem. Kijk op www.smstracker.com bij khatima en luister. Gr eel3afrita
HEEE EL 3RFRITA, BEN JIJ DIE GEKKE MEID VAN MAROKKO!!VAN SAIDIA MET JE FELGELE BADPAK!??jAA KHATIMA.wEET JE NOG WIE IK BEN!jA WEET JE NOG TOEN WE NAAR DE KIM CLUB GINGEN EN EEN SALADE OPHADDEN!! :giechel: AHAHA STUUR ME EEN PM ALS JIJ T BENT!
jA ECHT WEL,ZEKER JIJ BENT T :zwaai:
Origineel gepost door sherine
effe serieus,,dit is geen grap weet je niet dat ik moeite ga doen enzo,,ik bedoel waar wil je optredens gaan doen enzo wat wil je ermee gaan doen,,heb je de juiste contacten zo ja wie,,dat zou ik liever graag eerst effe willen weten als da kan :)
Lijkt me leuk..:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.