Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn marokkaanse collega is homo

Pagina's : [1] 2 3

beppie_truus
18-09-2003, 16:08

hij gedraagt zich als een homo praat als een homo kleed als een homo dus ik dacht dat moet hij wel een homo zijn :hihi: ik wacht tot hij dit bevestigd op de msn :hihi:

babyboy
18-09-2003, 16:09
vraag het aan hem :D

morpheus
18-09-2003, 16:10
Ik weet wie je bedoelt ja, durf echt niet bij hem in de buurt te komen, vooral als is ie zo eng met zijn vingertje gaat wijzen, jakkes

0uidath
18-09-2003, 16:13
*kots* vorige jaar werkte ik bij H&R en daar werkte een marokaanse architect en die was ook homo. Hij gaf me steeds hints:hihi: Hij belde van Laila ik kan het niet met een vrouw doen:giechel: Heb gelijk opgehangen:D

beppie_truus
18-09-2003, 16:17

Origineel gepost door morpheus Ik weet wie je bedoelt ja, durf echt niet bij hem in de buurt te komen, vooral als is ie zo eng met zijn vingertje gaat wijzen, jakkes ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwww he :hihi:

morpheus
18-09-2003, 16:19
Origineel gepost door 0uidath *kots* vorige jaar werkte ik bij H&R en daar werkte een marokaanse architect en die was ook homo. Hij gaf me steeds hints:hihi: Hij belde van Laila ik kan het niet met een vrouw doen:giechel: Heb gelijk opgehangen:D Daar heb je goed aan gedaan :D

emsoem
18-09-2003, 16:22
lekker schandalig allemaal....:hihi: =emsoem=

0uidath
18-09-2003, 16:24
JA DIE BERBERS WEER HE:stout:

emsoem
18-09-2003, 16:27
Origineel gepost door 0uidath JA DIE BERBERS WEER HE:stout: die marokkaanen weer he:stout: :hihi: jij bent gewoon jarloers op berbers daarom heb jij de pik op ze....pffffffffffff jij samen met jouw heele stamboom zal niet eens zo trots kunnen zijn als1 echte berber dat is..:bril: :bril:=emsoem=:bril:

emsoem
18-09-2003, 16:33
Origineel gepost door Pappie Die BerBers weer dus je wil zeggen dat er geen Arabische Homo 's zijn laag van je??????? heeey een beetje relaxxxx kan ze hellemaal niks aan doen hoor ...het is haar aangeleerd om naar andere mensen te kijken, en zelf moet ze dan denken dat ze miss univurse is:) =emsoem=

morpheus
18-09-2003, 16:36
Wil niet vervelend doen hoor maar het is een arabier, hij kwam er een keer zelfs mee om een hoofddoek om te doen aangezien hij zich meer vrouw voelt, ieeg tfoe, kilos make up dat ie op doet , bazz. Maar ff kort samen gevat, Arabisch Marokaanse ( man ) met een hoofdoek op ( is er nog niet klaar voor dan ), make up en in zijn vrije tijd voornamelijk bezig met een boswandelingetje te maken.

emsoem
18-09-2003, 16:38
:lol: heet hij/zij niet Ouidath:D =emsoem=

zahia
18-09-2003, 16:41
Origineel gepost door emsoem die marokkaanen weer he:stout: :hihi: jij bent gewoon jarloers op berbers daarom heb jij de pik op ze....pffffffffffff jij samen met jouw heele stamboom zal niet eens zo trots kunnen zijn als1 echte berber dat is..:bril: :bril:=emsoem=:bril: go emsoem go emsoem..........:boogie: dat heb je goed gezegd.....:goedzo:

emsoem
18-09-2003, 16:44
Origineel gepost door zahia go emsoem go emsoem..........:boogie: dat heb je goed gezegd.....:goedzo: :D berberpower :cool: uitzonderingen buitengelaten:) =emsoem=

zahia
18-09-2003, 16:51

Zekers berberpower wat denk je die arabiere hebben het altijd over berbers ze moeten eerst naar hun eigen kijken........:D xxxzahiaxxx

Pagina's : [1] 2 3