Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Malika Oufkir (de gevangene)

Shyguy
01-08-2002, 17:04

Hai Ik heb laatst het boek van haar gelezen. Vast sommige van jullie ook wel. Ik had het een jaar ofzo thuis liggen, toen ik er eenmaal aan begon heb ik het ook in een zucht uit gelezen. DAMN wat een verhaal zeg dat dat toch echt gebeurd is he en ook nog eens door onze overleden koning Hassan 2. Wie weet wat er nog meer gebeurt daar of wat er is gebeurt. Maar dit was wel zo iets onmenselijks. Ik kijk nu echt anders tegen het koningshuis aan, jullie ook in ieder geval mensen die het boek hebben gelezen of andere erge gebeurtenissen die zijn gebeurt daar in het koningshuis. =ciao for now=

DePaRaBier
01-08-2002, 17:07
Read it, best wel dramatisch had in een ruk uit!

Schorpioentje
01-08-2002, 17:09
Ik vond het ook een goed boek, ook in 1 ruk uitgelezen......

Asri
01-08-2002, 17:09
ruk? 3la grappig woordje :D

kkhalid
01-08-2002, 17:11

Heel erg, maar je moet het verhaal van 2 kanten bekijken! De vader van haar probeerde de koning te vermoorden en wie weet hoe hij de kinderen van de koning behandeld zou hebben als dat gelukt was, hij heeft uit bescherming voor zijn gezin de famillie gedeporteerd maar nooit vermoord. Ik wil hiermee het niet goedpraten maar het is ook weer niet zo zwart/wit. Khalid

Shyguy
01-08-2002, 17:14
Ik weet het niet maar hij zou ze niet zo erg verhongert en vernedert hebben denk ik persoonlijk wat er allemaal wel niet is gebeurt he in 20 jaar en dat heeft ze in wat is het zo een 300 blz gepropt. En nog koesterde ze weinig haat tegen de koning he. Respect

alij
01-08-2002, 17:20
mooi boek he ze komt binne kort naar nederland ze heeft een nieuw boek

Shyguy
01-08-2002, 17:23
oja waar, wanneer en waar gaat het boek over dan. Mensen die de gevangene nog niet hebben gelezen zware aanrader one to read

Hakim_Sloop
02-08-2002, 05:21
Mijn moeder kent Malika's zus Shouria ofzo erg goed uit Parijs... heb meerdere verhalen gehoord.. echt soms te erg om aan te horen.