Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Help!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Maraccino
18-09-2003, 15:31

Mensen willen jullie mij helpen? Ik heb sinds kort (een week of 2) een heel leuke lieve dame (moslima) ontmoet en denk steeds vaker aan haar. Ik weet dat ze ook wat in mij ziet en dat het gevoel wel wederzijds is. Ik heb al een aantal maal met haar ge-emaild en vind het steeds moeilijker om geduld op te brengen steeds weer te wachten op haar email. Oplossing zou zijn, haar tel. nummer vragen en haar bellen wanneer ik haar wil spreken. Maar nu dan de vraag (in het bijzonder aan de dames) kan ik haar het nr gewoon vragen of kom ik dan te .......... over of moet ik gewoon steeds meer en meer geduld opbrengen en wachten en wachten totdat .............. Ik wil het wel allemaal volgens de Islam aanpakken en zou graag InshaAllah met haar willen trouwen. Jullie advies/ reacties graag! (ohja ze is zeer zeker de moeite waard om geduld voor op te brengen dus krijgt ze dan doordat ik haar nr. vraag een ander beeld van mij of helemaal niet?)

cheima
18-09-2003, 15:33
Vraagje:..Heb je haar nooit gezien??? :confused: Ken je haar via internet...

Maraccino
18-09-2003, 15:49
Origineel gepost door cheima Vraagje:..Heb je haar nooit gezien??? :confused: Ken je haar via internet... Nee ik ken haar persoonlijk. Ik heb al een aantal maal met haar gesproken vandaar dat ik uit haar reactie, houding en zo kan afleiden dat zij mij ook wel leuk vind (en nu via mail wisseling etc.). Zij is met de Islam bezig wat ook aan haar handelingen, gedrag te merken is en draagt ook de hijab die over je schouders valt. Om deze reden durfde ik haar nummer niet te vragen maar wilde zo graag verder contact dat ik maar via de email contact met haar hou. Ik zie haar zo nu en dan nog wel. De vrouw is gewoon beeldschoon!

Najmatje
18-09-2003, 15:55
Als k jou was zou k er gewoon voor gaan en haar nr etc vragen!! :) ;) (het is nie verkeerd bedoeld ofzo) :bril:=Najmatje=:bril:

Maraccino
18-09-2003, 16:04

Origineel gepost door Najmatje Als k jou was zou k er gewoon voor gaan en haar nr etc vragen!! :) ;) (het is nie verkeerd bedoeld ofzo) :bril:=Najmatje=:bril: Hé dank je wel voor je kort en krachtige advies!

Maraccino
18-09-2003, 16:12
Origineel gepost door marocchickie gewoon doen. Als zij ook van jou houdt, is er toch nix aan de hand? Dat is absoluut wel waar, normaal gesproken zou ik met m'n grote mond en wat "gezonde" verstand ook zo'n conclusie getrokken hebben maar ja in dit specifieke geval zit ik even zonder woorden en mijn handen in het haar!

Najmatje
18-09-2003, 16:42
Origineel gepost door Maraccino Hé dank je wel voor je kort en krachtige advies! graag gedaan!!k deed et met alle plezier!! ;) :bril:=Najmatje=:bril:

Maraccino
18-09-2003, 17:02
Origineel gepost door Najmatje graag gedaan!!k deed et met alle plezier!! ;) :bril:=Najmatje=:bril: Ok maar 2 mensen die zeggen doen is dat representatief :confused: Het is tot nu toe wel de meerderheid :rolleyes:

0uidath
18-09-2003, 17:06
IK ZEG NIETS:d

sweet_karima
18-09-2003, 17:09
vraag haar nr maar...

Maraccino
18-09-2003, 17:10
Origineel gepost door 0uidath IK ZEG NIETS:d Jij bent echt hard zeg :o :p :(

Maraccino
18-09-2003, 17:12
Origineel gepost door sweet_karima vraag haar nr maar... Nummertje drie en nog steeds de meerderheid!

0uidath
18-09-2003, 17:24
just ask;) wedden dat ze niet gaat doordenken:D

Maraccino
18-09-2003, 17:27
Origineel gepost door 0uidath just ask;) wedden dat ze niet gaat doordenken:D 4 :boogie:

0uidath
18-09-2003, 17:31

ken iemand die het zelfde doormaakt:)

Pagina's : [1] 2