Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent deze nog??

Trebendo
18-09-2003, 15:20

Wie kent deze nog mensen?? Ik had zo een leuk meisje in wassenaar, Met lang blond en glanzend haar, ze was heel rijk daarom woonde ze daar, Porsche Cabriolet en grote Jaguar, Ze at nooit pindakaas maar alleen kaviaar, Op een dag nodigde ze me uit bij haar, Wassenaar wassenaar wassenaar, Eeuhe wassenaar wassenaar wassenaar wassenaar ( WASSENAAR WASSENAAR) :D :giechel:

Casaouia_Style
18-09-2003, 15:25
:giechel: hahahaha ja die ken ik ook nog : je bent een vieze vuile liegenaar want ik weet waar je was je was IN WASSENAAR

0uidath
18-09-2003, 15:26
:giechel:die vergeet ik nooit meer:giechel: wassenaar wassenaar wassenaar wassenaar ooooh wassenaar:giechel:

Trebendo
18-09-2003, 15:27
:lol: Ik moest optreden met Ross in wassenaar :giechel:

0uidath
18-09-2003, 15:34

wahahahaah die man was echt:giechel:

Trebendo
18-09-2003, 15:38
Ik ga maar weer gabberpiet downloaden, hakkuh en zaguh :lol:

0uidath
18-09-2003, 15:43
ik kan die sukkel niet downloaden op kazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:kwaad:

Trebendo
18-09-2003, 15:44
Origineel gepost door JANACHMED ding dong bang bang hakke en zagen zagen en hakken beppie en kokkie enzz. :giechel: Hahahhaah die nr ga ik zometeen in de auto draaien, kijken of mijn medemarokkanen zich in weten te houden. Ik hoop het maar wil nog wel mijn auto terug :giechel: Origineel gepost door 0uidath ik kan die sukkel niet downloaden op kazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:kwaad: Gewoon goed zoeken lieve sgat :)

0uidath
18-09-2003, 16:00
madman is niet leuk meer man:giechel: ik heb gezocht maar ze willen niet gedownload worden:(

0uidath
18-09-2003, 16:04
meisje je bent zo lelijk als de n8 je bent toch niet zo sweety als ik had verw8, want meisje je bent zo lelijk als de n8 je tanden zijn zo geel als een kanariev8 ik ontmoette je die avond in de discotheek, ik d8 die sma is ziek want ze ziet heel bleek. maar dat was niet het geval want je liep heel vlot,***************************************** je gaf je hand om je voor te stellen maar je weet, voor je het weet stinkt de hele disco naar jouw zweet. doe naar beneden die arm en spuit okselfris maar ik durf te wedden dat je niet eens weet wat dat is. :giechel: :giechel: :giechel:

0uidath
18-09-2003, 16:11
meneertje jantje achmedje het lukt niet:(

Trebendo
18-09-2003, 18:27
Origineel gepost door JANACHMED ik had vorige keer keihard nirvana opstaan i.p.v NWA. toen keken alle schilderswijkhangjongeren al heeeeeel raar ,,laat staan op GABBER PIET :giechel: SUCCES :zwaai: Heel Krispijn op mijn kop e sahbi layster :( Die cd gaat echt weg :D Nooit meer gabber :giechel: