Bekijk originele versie : Help!!! Mijn zusje is eerder getrouwd!!!
Mijn zusje is eerder dan mij getrouwd, ik dacht zelf dat ik daar niet zo veel moeite mee zou hebben, maar helaas...ik heb er erg veel moeite mee, mede dankzij mijn omgeving. Sinds zij getrouwd is, wordt ik binnen de familie en door vrienden/kenissen beschouwd alsof er iets mis met mij is. Ze gedragen zich anders tegen mij, ze gaan het in allerlei hoeken zoeken, van het kwade oog tot ik weet niet waar. Ik heb niemand, dus ik zie mijzelf ook niet getrouwd binnen korte tijd.Dus de geruchten nemen alleen maar toe. Mijn zelfvertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen. Ik heb eigenlijk altijd in de schaduw gestaan van mijn zusje, zij is mooier, slimmer etc. en zeker nu zij eerder getrouwd is, voel ik mij echt een lelijk eendje...
Ik heb er heel vaak aan gedacht, waarom zij niet nog ff wat langer kon wachten, waarom zij mij geen kans heeft gegeven, want ik vind het heel frustrerend, dat zij in principe alle zelfstandigheid heeft verkregen door haar status als getrouwde vrouw en ik nog voor alles toestemming moet vragen. Ik voel mij nu minderwaardig en diep in mijn ziel geraakt. En iedere dag voel ik mij depressiever worden. Ik voel mij schuldig dat ik jaloers ben op mijn zusje en zit erg in de knoop met mijn gevoelens. Heeft iemand hier ervaring mee of een wijze raad voor mij??
Hahahaha, dat is inderdaad een leuke manier om te reageren. Ik wil ook wel wachten hoor, totdat mijn tijd komt. Ik denk dat ik het gewoon ff nodig had om het een beetje van mij af te schrijven. Maar wat ik wel jammer vindt, komt niet in alle gezinnen voor, maar in ons gezin in ieder geval wel, dat ik nu minder mag dan mij zusje en dat is frustrerend. Zij heeft allerlei leuke vakanties gehad en ik mag niet verder dan grens van Belgë, want ik ben niet getrouwd. Je bent ouder , maar je mag minder. Best wel krom......
Space_Cowboy
18-09-2003, 16:50
Origineel gepost door Saralee
Hé Broer,
Luister dit meissie is op zoek naar een goede jongen. Je wilt graag trouwen, je bent al 33 jaar en ik vind dat het tijd wordt dat je gaat trouwen. Ik wil je graag aan haar voorstellen.
[QUOTE]Origineel gepost door josira
[B]Mijn zusje is eerder dan mij getrouwd, ik dacht zelf dat ik daar niet zo veel moeite mee zou hebben, maar helaas...ik heb er erg veel moeite mee, mede dankzij mijn omgeving.
Nou maak er iets moois van. Misschien is dit el mekteb dat ik jullie aan elkaar moest voorstellen.
Dus broer haast je voordat een ander haar inpikt.
Saralee
Maar ik wilde eigenlijk jou beter leren kennen? Ik kan namelijk heel goed masseren. :D
Groetjes,
SC
Space_Cowboy
18-09-2003, 16:53
Sorry maar ik ben een moslima. Nood breekt wet. Mijn zuster hier heeft je harder nodig dan ik. En die massage die krijg ik nog wel. Genoeg vissen in de zee.
Dus broer doe je best en ga voor deze meid. Ze heeft volgens mij een hart van goud. :D
Saralee
Jij vroeg zelf om een vent die goed kan masseren en dan zeg je dit? Heb jijzelf dan geen hart van goud? :D
Space_Cowboy
18-09-2003, 17:00
Als ik geen hart van goud had, dan had ik niet jou mijn waardevolste nieuwe aanwinst aan haar gegeven. Kijk niemand ligt er wakker van dat een vrouw van bij de 30 jaar nog single is. Maar zij is nog jong. En ik heb mijn tijd gehad. Het leven gaat verder. Maar ik moet haar toch helpen.
Kijk Allah heeft het goed met me voor, dus er komt heus weer zo'n kanjer als jij voorbij spacen hahahahaha.
Dus broer, doe 1 keer iets onzelfzuchtig en je zult zien dat je ervoor beloond zult worden.
:D :D :D
Saralee gaat solliciteren als black TV dominee.
Ik heb het altijd al op een oude fiets willen leren. Nu krijg ik de kans en dan word ik doorverwezen naar een driewielertje? Waarom gaan alle dingen fout in mijn leven? :huil:
Space_Cowboy
18-09-2003, 17:10
Zei je oude fiets............... :D :D
Saralee
Oh nee? :confused: Zei ik dat echt? :confused: :D
Space_Cowboy
18-09-2003, 17:34
nou ik heb een topic over je geschreven, het is voorbij nu is het officieel.
Saralee
Je bent een man en moslim je mag 4 vrouwen.
Gelukkig op tijd ontsnapt :D :rolleyes: :D
En jij zal 1 van die vrouwen zijn samen Josri of Josra of hoe die driewieler ook heet. No way to escape my dear...:stout:
Space_Cowboy
18-09-2003, 17:43
jij zit altijd in ontkenningfase :confused:
Zegt mijn psychiater ook altijd inderdaad. Raar he? Ik ga trouwens naar huis toe. Fijne avond verder en bedankt voor de leuke middag!! :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.