Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mocro boys

Casaouia_Style
18-09-2003, 14:42

Waarom zijn ze zo nieuwsgierig op chatboxen/msn etc??? er zijn ook van die jongens die graag mails van meisjes doorgeven aan hun vrienden ewa ik snap er helemaaaaaaaaal niks van....GEEN HOBBY WELLA???

zoubida
18-09-2003, 14:45
Snap er ook niks van sis :jammer:

Amal112
18-09-2003, 14:50
Jah ik weet niet wat erger....De meisjes of de jongens....meisjes reageren nooit terug als ik wat tegen ze zeg....

SaMiax
18-09-2003, 14:54
msn is alleen leuk met je egte vrienden.. heb gelukkig wel leuke personen in me lijst waarmee ik kan lachen :) en diegene die gelijk over een foto begint krijgt gelijk een blok :jeweetog:

FLiFLa
18-09-2003, 15:01

sorry, maar ik vraag never een foto, ten eerste loop ik kans omde schrik van mn leve te krijge. ten tweede, dan moet ik een foto terug sturen en dan krijgt de ontvanger acuut een hartaanval!

Casaouia_Style
18-09-2003, 15:06
Hahahahahaha ewa msn is inderdaad leuker met echte vrienden maar er komen ook ineens plotseling nieuwe mensen erbij die zeggen : ja ik zag je email staan in een doorstuur mailtje :confused: of: ja me vriend ga me jouw email.... ewa inderdaad zowel jongens als meisjes maarja ik wijs ook niemand persoonlijk aan

BentShawiya
18-09-2003, 15:54
Origineel gepost door FLiFLa sorry, maar ik vraag never een foto, ten eerste loop ik kans omde schrik van mn leve te krijge. ten tweede, dan moet ik een foto terug sturen en dan krijgt de ontvanger acuut een hartaanval! :hihi: mag ik je foto??? :D :D :D

Najmatje
18-09-2003, 16:08
Origineel gepost door BentShawiya :hihi: mag ik je foto??? :D :D :D wahaha gekkie :D :hihi: :bril:=Najmatje=:bril:

babyboy
18-09-2003, 16:16
Origineel gepost door Casaouia_Style Waarom zijn ze zo nieuwsgierig op chatboxen/msn etc??? er zijn ook van die jongens die graag mails van meisjes doorgeven aan hun vrienden ewa ik snap er helemaaaaaaaaal niks van....GEEN HOBBY WELLA??? mag ik een foto van je, en wat voor kleur har heb je. hoe zie je er uit :stout:

zahia
18-09-2003, 16:49
Ik vind het zoiezo laag als je via chat een vriendintje of vriendje zoekt dat geld voor een meisje en een jongen. Maar ja je moet zelf weten wat je doet ieder z'n eige leven. xxxzahiaxxx

sweet_karima
18-09-2003, 16:53
als ik chat met iemand dan is het puur om een leuk gesprek, niet meer...

Keltoem
18-09-2003, 18:01
ewa daar is tog niksssss aan te veranderen tog :(