Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zal me vast aanstellen maar toch..

Gypsymeid
19-05-2007, 23:25

Ik schaam me echt zo erg, en ben echt geschrokken en kwaad op mezelf... Ik was toen strax me dochtertje van 10 mnd aan het verschonen op de bank en za lag gewoon stil. Ik draai me om om de luierdoekjes achter me te pakken en ik hoor een bonk en ze was gevallen op de grond:( Ze begon zo hard te huilen en ik was alleen thuis en belde meteen me moeder en ze zei me dat ik me niet druk moest maken en moest opletten of ze niet duf was en of ze haar laatste flesje melk binnen zou binnen houden. Nu ligt ze te slapen, maar ik ben bang dat ze lichte hersenschudding heeft ofzo, of gebeurd dat niet zo snel?? Maak ik het in me hoofd weer erger dan het is?? Zal ik haar strax wakker maken voor zekerheid of niet...

paleisje
19-05-2007, 23:28
aaah meskina.... hoe oud is ze? als ze blijft doorademen dan vind ik alles best. en denk dat er dan niet zoveel aan de hand is. maar wat zegt je man hierover? vind het wel eng vooral als ze nog zo jong zijn. wens je succes.

marocloubna
Je kan haar beter wakker maken straks, om te kijken hoe het gaat...... Allah ye shafiha meskina!!

Maryam__
aaah meid, elhamdoullilah lijkt alles nog goed met haar te gaan! Mijn dochter kon met 5 maanden zitten en toen ze net 6 maanden was zat ze zelfstandig op de commode na het verschonen, toen ik iets opraapte van de grond zag ik haar net achterover een koprol maken, zo op de grond. Natuurlijk schrok ik me rot en heb nog de hele dag nagetrild en zelfs nachtmerries over gehad. Maar nadat ze een paar minuten hard gehuild had was het over en ze heeft er elhamdoullilah niks aan overgehouden.

farida22
19-05-2007, 23:29

hey meid hoop dat het niet erg is. Maar ze zeggen toch kinderen groeien door vallen en opstaan dus maak je geen zorgen. Als ze niet zo lang heeft gehuild en lekker kan slapen dan gaat het inchallah wel goed met dr. je kon ook dr hoofd lichtjes masseren... doe dua en het komt goed insallah!!!

-Bubbels-
19-05-2007, 23:31
baby van me zusje is vandag ook van bed af gerolt toen me zusje ff omdraaide.. ze moest van de dokter alleen de baby om het half uur waker maken.. meer niet.. en was hmdl verder ook niks aan de hand

Gypsymeid
19-05-2007, 23:35
Me man was niet thuis, ik durf het hem strax niet te zeggen, want hij gaat zeker boos worden op me dat ik beter moet opletten. Vind het ook stom van mezelf, ik ben echt voorzichtig met haar hoor. Maarja het ging echt snel. Ze heeft niet lang gehuild, ze was gewoon erg geschrokken en daarna was ze ook niet suffig. Maar je hoort altijd van die enge verhalen van kinderen met shake syndroom enzo... Dus ik was gelijk bang dat er iets met haar hoofjde zou zijn.

noona
19-05-2007, 23:39
hou haar gewoon regelmatig goed in de gaten deze nacht en voortaan ALTIJD een hand op de buik van je baby en met je andere hand kun je naar dingen grijpen

Safia21
19-05-2007, 23:43
Me man was niet thuis, ik durf het hem strax niet te zeggen, want hij gaat zeker boos worden op me dat ik beter moet opletten. Vind het ook stom van mezelf, ik ben echt voorzichtig met haar hoor. Maarja het ging echt snel. Ze heeft niet lang gehuild, ze was gewoon erg geschrokken en daarna was ze ook niet suffig. Maar je hoort altijd van die enge verhalen van kinderen met shake syndroom enzo... Dus ik was gelijk bang dat er iets met haar hoofjde zou zijn. Zulke dingen kun je beter wel tegen je man zeggen, beter dat ie het gewoon rustig van jou hoort, dan dat ie bv een bult voelt en je vraagt wat dat is... gewoon rustig uitleggen, ongelukjes gebeuren nou eenmaal, daar kun jij niets aan doen

Gypsymeid
19-05-2007, 23:45
Oh ja maar ik ga het hem vanavond ook wel vertellen hoor, ik heb alleen geen zin om van hem ook nog een preek te horen.. Want ik ben zelf al kwaad genoeg op mezelf en geschrokken en dan hij er nog bij.

Safia21
19-05-2007, 23:49
Oh ja maar ik ga het hem vanavond ook wel vertellen hoor, ik heb alleen geen zin om van hem ook nog een preek te horen.. Want ik ben zelf al kwaad genoeg op mezelf en geschrokken en dan hij er nog bij. je moet het jezelf echt niet kwalijk nemen, zelfs de beste moeders kan dit gebeuren

oemtarik
20-05-2007, 00:04
hoi hoi een teken van hersenschudding is: waneer een kind nauwelijks huilt, overgeeft, suf zijn... als ik jouw was, zou ik haar om de drie uur wakker maken, zorgen dat ze niet te diep slaapt. sterkte meid, heb het ook een keer mee gemaakt, ik schrok me dood

Gypsymeid
20-05-2007, 00:06
Ok dank jullie voor de reacties. Ik ga haar dadelijk even een keertje wekken en dan als alles goed is kan ik zelf rustig gaan slapen.