Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan alle mama's, waar hadden jullie het meeste aan

Pagina's : [1] 2 3 4

S.samira
19-05-2007, 15:57

een vraagje aan welke cadeau hadden jullie het meeste aan voor jullie pasgeboren kindjes? groetjes

marocloubna
19-05-2007, 16:10
Op de saba3 van mijn neefje kreeg hij een jas van een 3 jarige :maf: Daar heb je niet zoveel aan denk ik :hihi:

Mam_Rayan
19-05-2007, 16:33
een vraagje aan welke cadeau hadden jullie het meeste aan voor jullie pasgeboren kindjes? groetjes Een hele leuke wipstoel (van Fisher price) met leuke speeltjes en vibratie die je aan en uit kan zetten. Mijn zoontje vond het geweldig om er in te zitten:goedzo:

S.samira
19-05-2007, 16:33
Op de saba3 van mijn neefje kreeg hij een jas van een 3 jarige :maf: Daar heb je niet zoveel aan denk ik :hihi: :hihi: hahaha nopes. hahaha\ een vriendin van mij die is zwanger, maar ik zie zoveel leuke spulletjes ik dacht zelf aan een grote man, met daarin rompertjes, slobbertjes,badjasje met naam, zulke spulletjes, maar weet he nog niet

marocloubna
19-05-2007, 16:35

:hihi: hahaha nopes. hahaha\ een vriendin van mij die is zwanger, maar ik zie zoveel leuke spulletjes ik dacht zelf aan een grote man, met daarin rompertjes, slobbertjes,badjasje met naam, zulke spulletjes, maar weet he nog niet Dat soort cadeautjes doen het altijd goed!! :goedzo: Let wel op dat je vriendin niet al een badjas heeft gekocht, want anders zou het alleen maar zonde zijn.......

monjaca
19-05-2007, 16:37
ik had het meest aan de cadeaus die ik zelf had gevraagd. Van mijn schoonfamilie had iedereen gevraagd wat ik wilde hebben. Ik wilde o.a. een autostoel en een campingbed hebben Ik vraag ook meestal aan iemand wat die wil hebben en anders verzin ik zelf wat. Van sommigen weet je bijv.dat die schoentjes leuk vinden en dan koop ik dat bijv. En leuke kleertjes zijn ook altijd goed. En zo een gevulde mand ziet er erg leuk uit!

S.samira
19-05-2007, 16:37
Een hele leuke wipstoel (van Fisher price) met leuke speeltjes en vibratie die je aan en uit kan zetten. Mijn zoontje vond het geweldig om er in te zitten:goedzo: aaah ook leuk

S.samira
19-05-2007, 16:39
Dat soort cadeautjes doen het altijd goed!! :goedzo: Let wel op dat je vriendin niet al een badjas heeft gekocht, want anders zou het alleen maar zonde zijn....... dat is waar, ik denk dat ik een badjas ga doen wat ze niet meteen hoeft te gebruikes(haha niet voor 3 jaar oud :-) )

marocloubna
19-05-2007, 16:41
dat is waar, ik denk dat ik een badjas ga doen wat ze niet meteen hoeft te gebruikes(haha niet voor 3 jaar oud :-) ) :hihi: Nee, inderdaad niet voor over 3 jaar!! Succes meid!!! :goedzo:

S.samira
19-05-2007, 16:45
:hihi: Nee, inderdaad niet voor over 3 jaar!! Succes meid!!! :goedzo: hahah soukran

chahidaatje
19-05-2007, 16:57
Waar ik veel aan heb, zijn dat ik ook veel kleertje heb gekregen voor als ze iets ouder is, dus heb niet teveel kleine kleertje gekregen alhamdoullilah!!!

S.samira
19-05-2007, 17:13
Waar ik veel aan heb, zijn dat ik ook veel kleertje heb gekregen voor als ze iets ouder is, dus heb niet teveel kleine kleertje gekregen alhamdoullilah!!! ja dat is idd beter. want die kleine kleertjes moet je helaas al snel wegdoen. dus beter kleertjes voor 3 maandjes of ouder

Diaspora
19-05-2007, 17:14
Je kan aan een cadeau denken voor de mama, bijv een mooie badjas ofzo, die kan ze in deze tijd ook goed gebruiken!

S.samira
19-05-2007, 17:16
Je kan aan een cadeau denken voor de mama, bijv een mooie badjas ofzo, die kan ze in deze tijd ook goed gebruiken! aah ook een goed idee:goedzo:

semia2
19-05-2007, 17:56

ik het zeeppompje van zwitsal echt hanig geen gedoe met dopjes en druk en klaar echt handig en je doet er lang mee

Pagina's : [1] 2 3 4