Bekijk originele versie : Ik ken een meid.....
die 1 dag voor haar huwelijk weg is gelopen van huis en dat allemaal om een jongen
alles was al gedaan alleen het echte feest moest nog komen
ze had al henna ik begrijp zulke meiden echt niet
ps.meiden die dit doen zijn nooit gelukkig en dat is bij haar ook zo
Origineel gepost door nadyaa
waaarom was ze weggelopen, werd ze gedwongen te trouwen?? met iemand die zij niet wilde, vandaar dat zij besloot weg te lopen met wel de man van haar dromen?
ze werd niet gedwongen
de man waar zij mee wilde trouwen was hindoe en haar familie is heel erg gelovig en haar ouders hebben met hem gepraat van wil jij moslim worden bla bla
en hij verdomde dat toen zeiden de ouders wij hebben het probeerd hij wil niet wat doen we nu
zij wilde opeens helemaal niets met hem te maken hebben en haar ouders stelden haar voor aan een leuke gelovige jongen zij heeft toen"ja"gezegd en na een aantal maanden zouden ze trouwen en dan flikt ze haar ouders dat!
vreselijk!haar ouders waren er heelmaal kapot van en hebben nu na 13jaar nog geen contact met haar
faridanador
18-09-2003, 10:28
wat zou jij doen als je MOET trouwen met iemand die je niet wilt?
Origineel gepost door faridanador
wat zou jij doen als je MOET trouwen met iemand die je niet wilt?
weglopen zou mijn laatste optie zijn en jij?
Origineel gepost door nadyaa
Smm ach laat ik niks zeggen, ze doet maar, weglopen ewa daar is de deur. ze komt haarzelf nog wel een keer tegen, hoop alleen dat het dan niet te laat is :D
nou dat is allang gebeurt zij is helemaal niet gelukkig met hem wordt mishandelt door haar man en ja kan niet terecht bij haar familie
Origineel gepost door Shanaaz
die 1 dag voor haar huwelijk weg is gelopen van huis en dat allemaal om een jongen
alles was al gedaan alleen het echte feest moest nog komen
ze had al henna ik begrijp zulke meiden echt niet
ps.meiden die dit doen zijn nooit gelukkig en dat is bij haar ook zo
Ik ken een meid, die op papier getrouwd is met een jongen, ze heeft geen feest gehad, dat zou later komen zei ze, ze wilde wel meteen de bruidschat en wat cadeaus ontvangen, ze heeft de €8000 uitgegeven aan telefoon,horloge, kleding etc,
En nu wil ze niet meer trouwen met die jongen, terwijl ze in feite al met hem getrouwd is...
Die jongen zegt: eerst mijn €8000 dan krijg je je scheiding
alleen is het geld op :D en heeft ze zelfs schulden en geen werk
Dus die jongen kan nog drie vrouwen nemen en zij heeft pech als ze een andere jongen tegenkomt met wie ze wil trouwen
Origineel gepost door Safia21
Ik ken een meid, die op papier getrouwd is met een jongen, ze heeft geen feest gehad, dat zou later komen zei ze, ze wilde wel meteen de bruidschat en wat cadeaus ontvangen, ze heeft de €8000 uitgegeven aan telefoon,horloge, kleding etc,
En nu wil ze niet meer trouwen met die jongen, terwijl ze in feite al met hem getrouwd is...
Die jongen zegt: eerst mijn €8000 dan krijg je je scheiding
alleen is het geld op :D en heeft ze zelfs schulden en geen werk
Dus die jongen kan nog drie vrouwen nemen en zij heeft pech als ze een andere jongen tegenkomt met wie ze wil trouwen
wayoowww dat is vreselijk!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.