Bekijk originele versie : Tweede kans?
Veel van jullie hebben vast al mijn verhaal gelezen..Mijn hartsvriendin heeft zonder twijfel zelfmoord gepleegd, omdat ze bang was voor de gevolgen van het feit dat ze geen maagd meer bleek te zijn...Ja, ik kan zoveel zeggen, maar ik denk toch dat dat het enige was wat er in haar omging, toen ze haar polsen doorsneed..Daarom had ik een vraagje voor de mannen: Hoe groot (of klein) is de kans dat je een meisje met hetzelfde probleem als mijn vriendin een tweede kans zou geven?
:zwaai: :zwaai: :zwaai: Much kisses, moi :zwaai: :zwaai: :zwaai:.
Origineel gepost door marocchickie
Veel van jullie hebben vast al mijn verhaal gelezen..Mijn hartsvriendin heeft zonder twijfel zelfmoord gepleegd, omdat ze bang was voor de gevolgen van het feit dat ze geen maagd meer bleek te zijn...Ja, ik kan zoveel zeggen, maar ik denk toch dat dat het enige was wat er in haar omging, toen ze haar polsen doorsneed..Daarom had ik een vraagje voor de mannen: Hoe groot (of klein) is de kans dat je een meisje met hetzelfde probleem als mijn vriendin een tweede kans zou geven?
:zwaai: :zwaai: :zwaai: Much kisses, moi :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Als je reacties verwacht verander dan ff de kleur als je wilt want het is niet te lezen
Dan zul je een (nieuwe) bril moeten kopen...
Ik heb gister nog een nieuwe gehaald en het hielp niet....en heb allemaal die ik kon vinden getest, maar zonder resultaat
Dan zul je een (nieuwe) bril moeten kopen...
Maar ff serieus schatje..het is echt onduidelijk
ja sorry maar zelfmoord plegen is het ergste wat je kunt doen, ja ik snap wel dat ze denk ik bang was voor dat een man haar niet wil later. maar dat is nog geen rede om zelfmoord te plegen, er zijn heus wel mannen op de wereld die haar willen. maar je moet eerst goed nadenken voordat je met iemand naar bed gaat meid dan komen er zulke problemen niet. xxjes hanan
Origineel gepost door tegna
ja sorry maar zelfmoord plegen is het ergste wat je kunt doen, ja ik snap wel dat ze denk ik bang was voor dat een man haar niet wil later. maar dat is nog geen rede om zelfmoord te plegen, er zijn heus wel mannen op de wereld die haar willen. maar je moet eerst goed nadenken voordat je met iemand naar bed gaat meid dan komen er zulke problemen niet. xxjes hanan
eyyo jij hebt het gelezen :goedzo:
Okee, speciaal voor jou herhaal ik het wel:
Veel van jullie heeft vast al mijn verhaal gelezen...Mijn hartsvriendin heeft zonder twijfel zelfmoord gepleegd, omdat ze bang was voor de gevolgen van het feit dat ze geen maagd meer was.Ik weet niet wat er in haar omging, maar ik denk dat dat wel de reden was dat zij haar polsen had doorgesneden.Ik had dus een vraag aan de mannen:
Zou je zo'n meisje zoals mijn hartsvriendin alsnog een tweede kans geven?Ongeacht wat er gebeurd is??
dank je schatje!
jammer dat ze niet meer maagd was, maar zelfmoord plegen is het ergst wat je als moslim kan/mag doen
en voor de jongens wat nou 2e kans geven?
alsof ze zelf maagd zijn!!!
wat ik ook niet snap we hebben allemaal verstand gekregen van allah(swt) en ok foutjes maken we ook allemaal, maar dat je daarnaast nog een grotere fout maakt, ik bedoel van de ene fout moet je in feite al geleerd hebben, waarom was zelfmoord nou nodig?
Praat alleen goede dingen over een iemand die dood is
of praat niet.
Moge allah haar vergeven inschallah iedereen kan fouten maken
de mens is zwak
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.