Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ipod Nano 2GB...

Amazigh_Power
19-05-2007, 12:07

Ja Ik Heb Dus Een Ipod Nano 2Gb En Ik Wil Vragen : Hoe Je Een Map Aanmaakt Met Daarin Een Heel Album In 1 Map...? Kan Je Misschien Spelletjes Downloaden En Erop Zetten..? Waar Kan Ik Een Goedkoop Ipod Nano Hoesje Kopen..? Hoop Dat Jullie Mijn Vragen Kunnen Beantwoorden...:o

Hamsud
19-05-2007, 22:18
Bij album de zelfde naam invullen...dan komen ze in de track list van dat album.. Spellen kan je via torrents downloaden, Hoesje uhm koop zo'n hoesje van die goedkope ipod in bart-smit ofzo...:hihi:

Amazigh_Power
20-05-2007, 12:39
Bij album de zelfde naam invullen...dan komen ze in de track list van dat album.. Spellen kan je via torrents downloaden, Hoesje uhm koop zo'n hoesje van die goedkope ipod in bart-smit ofzo...:hihi: Ja Ik Zat Al te Kijken Ik Ga Geen 5 Hoesjes In 1 Kopen Voor 30 Euro Mouhim bedankt !! :goedzo:

marokkomocro
21-05-2007, 13:27
1 is via itunes 2 is ne kan geen spelletjes 3 is in beverwijk kan je die goedkopen hoesjes kopen koste daar ong. 5euro!

Amazigh_Power
21-05-2007, 17:57

1 is via itunes 2 is ne kan geen spelletjes 3 is in beverwijk kan je die goedkopen hoesjes kopen koste daar ong. 5euro! 1 Ja Via Itunes Maar Hoe..? 2 Het Kan Wel Heb het Op Internet Gelezen Je Moet Alleen Een Soort Software Downloaden Maar het heeft Een Groot Risico ! 3 Dank Je Wel! :)