Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 300 arbeidsplaatsen geschapen

Pagina's : [1] 2

LZN
18-09-2003, 07:46

Uitzendbureau met 300 illegalen opgerold Uitgegeven: 17 september 2003 11:05 DEN HAAG - De Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD) heeft bij een uitzendbureau ruim driehonderd illegale werknemers met valse identiteitsbewijzen aangetroffen. In het kader van het opsporingsonderzoek zijn zes mensen aangehouden. Uitzendbureau met 300 illegalen opgerold Dat heeft het ministerie van Sociale Zaken woensdag bekendgemaakt. Het bureau in het oosten van het land zond tijdens het onderzoek vooral personeel uit in de schoonmaakbranche. Het bedrijf zou belastingen en premies hebben ontdoken voor een bedrag van ongeveer 1 miljoen euro. Nu.nl.

haileselassie
18-09-2003, 08:07
is schoonmaken niet de sterkste kant van Nederlanders, dat ze er illegalen voor nodighebben? Is het niet verheugend om vast te stellen, dat lang niet alle illegalen ook crimineel zijn? Staan er dan nu legalen klaar, om deze banen over te nemen? beetje flauwekul vikker, om deze groep mensen, die in hongarije, polen of soedan, oekraine of roemenie geen donder verdienen, en in de hoop op een beter leven hier terecht zijn gekomen, in het illegale circuit proberen te overleven, en nog wat geld naar huis sturen, te gebruiken voor dit topic over banen.

Bazba
18-09-2003, 08:15
Vikker, wat wil je met deze posting nou eigenlijk zeggen? Je wekt de suggestie te willen provoceren en gaat er blijkbaar van uit dat deelnemers aan dit forum zich aangesproken voelen op het thema illegalen. Welke kronkel koppelt bij jou Marokko.nl aan illegale schoonmakers?

Bazba
18-09-2003, 14:03
Origineel gepost door vikker Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat de kronkel bij jou ergens zit. ;) Blablabla. Jouw provocaties zijn me duidelijk.

sword
18-09-2003, 14:55

rukkertje onthult zijn ware persoonlijkheid en is een raszuivere racist! :zwaai: Sword

sword
18-09-2003, 15:49
Origineel gepost door vikker Je zou misschien kunnen ingaan op het onderwerp zelf inplaats van te schelden. Ben jij ook zo'n simplist die te pas en te onpas iedereen de stempel racist meegeeft? Vertel eens in duidelijke bewoordingen waarom ik volgens jou het predikaat racist zou moeten dragen! :rolleyes: Omdat je donders goed genoeg weet dat bepaalde sectoren zoals de schoonmaaksector, fruitpluksector en de zware industriële sector autochtoon werkvolk te kort komen om hun vacatures in te vullen en hierdoor gebruik moeten maken van illegale of semi/illegale werkkrachten! Daarentegen spreekt jouw titel wel boekdelen hoor, 300 arbeidsplaatsen geschapen, dat is loepzuivere racistische "lulkoek" ! :zwaai: Sword

Bazba
18-09-2003, 16:05
Sword, verspil geen moeite. Vikker heeft racistische vooronderstellingen maar is er zelf blind voor. Hij zal het daarom zelf nooit doorzien, toegeven of veranderen. Op alles zal zijn weerwoord zijn: "waar dan, hoe dan, bewijs mij of laat mij begrijpen" om vervolgens weer te provoceren met de volgende racistische preoccupatie.

sword
18-09-2003, 16:15
Origineel gepost door vikker Ga dan maar ens goed nadenken over het begrip racisme waaiertje, niets in mijn posting laat iets doorschijnen betreffende racisme. Alles met illegalen en het misbruiken van illegalen door profiteurs, en de valse papieren waarmee ze werken om maar te zwijgen over de onregelmatigheden binnen het uitzendbureau. En zoals reeds gezegd, duidelijk gelezen hier dat er mensen zijn die een schoonmaakjob zullen prefereren oven een uitkering, ongeacht hun studies. Laat dus jou racistische praat maar achterwege en tracht bij de zaak te blijven ventje. ;) rukkertje, iedere autochtoon of legale allochtoon beweert wel dat hij of zij een job in de schoonmaaksector zou aannemen maar in de praktijk zorgt iedere legale autochtoon/allochtoon er wel voor dat hij/zij zulk een job pas als laatste strohalm zal aannemen! Er heeft nog nooit een autochtoon geklaagd dat hij zijn job in de schoonmaaksector of fruitpluksector is kwijtgeraakt aan een illegaal om maar één voorbeeld te geven! Over jouw hoef ik niet na te denken rukkertje, na bovenstaande te hebben gelezen kan ik alleen maar concluderen dat jij niet alleen racistisch bent maar nog dom ook maar ja, dat is oud nieuws hé! :zwaai: Sword

sword
18-09-2003, 17:25
Origineel gepost door vikker Klopt sword, niet iedereen is zo intelligent en verdraagzaam en zo behept met de kunst een eerlijke discussie aan te gaan als jij. Mijn hoed af voor jou. :lol: hou je hoedje maar op rukkertje anders gaat je vogeltje weer vliegen. :zwaai: Sword

Bazba
19-09-2003, 14:49
Hmmm, kom ik terug op dit topic om eens te lezen wat er allemaal gebeurd is, lees ik alleen maar rode edits. Ben toch wel nieuwsgierig wat Vikker allemaal te melden had... Enfin, Vikker, om op je vraag in te gaan (hoewel ik me afvraag of het veel zin heeft): Het feit dat jij op Marokko.nl een topic opent met "300 arbeidsplaatsen geschapen" en vervolgens begint over illegalen die zijn opgepakt geeft mij drie associaties die mijn beschuldiging aan jouw adres veroorzaken: - Je lijkt blij dat die illegalen zijn opgepakt en meent dat te moeten vieren op Marokko.nl. Waarom hier? Wat heeft Marokko.nl met illegalen van doen? Alleen de veronderstelling dat Marokkanen illegale werknemers zijn kan voor mij die kronkel verklaren. - Jouw blijdschap verraadt weining respect en medemenselijkheid voor mensen die uit nood een toekomst in het westen willen opbouwen. Deze houding is voor mij de grondhouding van een latente racist, hoewel ik niet geloof dat jij dat zelf onderkent. - De wijze van opbouw van je betoog is uitdagend, prikkelend, bijna stekelig en ik vraag me waarom. Wie wil je uitdagen en waarom? Tenslotte wekt dat "waar dan, hoe dan, bewijs me" vragen bij mij de indruk dat je een enorme dramkont bent. En daar besteed ik m'n tijd liever niet aan en ik adviseerde sword hetzelfde te doen. Ik voer liever gesprekken waar ik wijzer van word.

Bazba
22-09-2003, 10:37
Origineel gepost door vikker Niks van al die bullshit, jij suggereert een hele hoop dingen die je graag bevestigd zou zien inplaats van op de topic zelf in te gaan..... Normaal zou hier weer moeten staan offtopic edited by DonAgewan Die "bullshit", zoals jij dat noemt, is wat mij betreft het antwoord op jouw topic. De achtergrond van en de motieven bij een topic ter discussie stellen is m.i. juist jouw topic heel serieus bediscussiëren. Enfin, ik beschouw deze discussie als beëindigd aangezien je niet veel verder komt dan uitspraken die blijkbaar de goedkeuring van de moderators niet kunnen wegdragen. Je mag mijn ongelijk bewijzen in jouw verdere bijdragen aan dit forum. Ik zal er dan wel op terug komen en schuld bekennen. Mocht je me nog iets te melden hebben dan kan dat altijd via PM.

Pagina's : [1] 2