Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto dit, foto dat...

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Banana
01-08-2002, 15:26

...maar als het er op aankomt, dan zie je helemaal geen foto's! Mensen, ga please geen topic's openen en dan zeggen: ik laat hem er 2 sec op staan, dan haal ik hem weg! Als je hem erop zet, zet het er dan gewoon op! IK WIL NAMELIJK EINDELIJK WAT FOTO'S ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx, Een gefrustreerde banaan

Asri
01-08-2002, 15:28
Origineel gepost door Miss_Banana ...maar als het er op aankomt, dan zie je helemaal geen foto's! Mensen, ga please geen topic's openen en dan zeggen: ik laat hem er 2 sec op staan, dan haal ik hem weg! Als je hem erop zet, zet het er dan gewoon op! IK WIL NAMELIJK EINDELIJK WAT FOTO'S ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx, Een gefrustreerde banaan Ik heb jouw foto's wel gezien :D

Asri
01-08-2002, 15:29
Maar dat wist je al...denk ik :D

DePaRaBier
01-08-2002, 15:31
hahaha lol De Marokko.nl Schoolfoto!;)

Sarahsalima
01-08-2002, 15:31

MIS bananananananan staan jouw foto's er nog ??? :D

Sarahsalima
01-08-2002, 15:32
Origineel gepost door DePaRaBier hahaha lol De Marokko.nl Schoolfoto!;) wahahahahahahaha die is goed laten we allemaal op de foto gaan lijkt me echt lachennn hahahahaha :giechel:

Miss_Banana
01-08-2002, 16:17
Origineel gepost door Sarahsalima MIS bananananananan staan jouw foto's er nog ??? :D Ja, voor zover ik weet wel. Ik zal even kijken of ik ze hier neer kan zetten. Ben nu ook aan het stoeien met wat vakantie-foto's die te groot zijn. Dus als jullie even geduld hebben, dan komen er in de loop van vandaag (na As The World Turns and schoonmaak that is) nog wat leuke pica's! En die haal ik er niet af, die laat ik dan lekker staan! Groetjes, Banaan Op deze foto ben ik die aan de rechterkant.

DintelOx
01-08-2002, 16:19
hahahahahha mis banana trutje

Miss_Banana
01-08-2002, 16:22
hahahahahha mis banana trutje Sorry, Shorty! Je wilt natuurlijk dat ik jouw foto er ook op zet! Kan geregeld worden, hoor!

lhashmohamed
01-08-2002, 16:25
Origineel gepost door Miss_Banana Ja, voor zover ik weet wel. Ik zal even kijken of ik ze hier neer kan zetten. Ben nu ook aan het stoeien met wat vakantie-foto's die te groot zijn. Dus als jullie even geduld hebben, dan komen er in de loop van vandaag (na As The World Turns and schoonmaak that is) nog wat leuke pica's! En die haal ik er niet af, die laat ik dan lekker staan! Groetjes, Banaan wayoow je hebt wel van die gataarlijk bril aan.....just like Marlyn Monroe brilleke ewa waar kan ik die kopen?? thalla ps:

Miss_Banana
01-08-2002, 16:27
Origineel gepost door lhashmohamed wayoow je hebt wel van die gataarlijk bril aan.....just like Marlyn Monroe brilleke ewa waar kan ik die kopen?? thalla ps: Aangezien het een echte Gucci-bril is... die kun je niet overal krijgen! Heb hem namelijk in Marrakech gekocht in de Souk. :jeweetog: :D

Miss_Banana
01-08-2002, 16:38
Origineel gepost door DintelOx hahahahahha mis banana trutje En toen was je stil, he kleintje!

Miss_Banana
01-08-2002, 16:39
Even kijken of er nog een fotootje bij kan.

Sarahsalima
01-08-2002, 16:40
Origineel gepost door Miss_Banana En toen was je stil, he kleintje! wat heb je tegen dintelOx Spontex ? :D

Miss_Banana
01-08-2002, 16:46

Origineel gepost door Sarahsalima wat heb je tegen dintelOx Spontex ? :D Ik heb niet echt iets tegen hem, hoor. Ik heb wel een aardig MSN-verleden met hem. Een hilarisch MSN-verleden bedoel ik dan. maar ik zal de details voor me houden. Die zijn namelijk nogal genant voor Tintelfox.

Pagina's : [1] 2 3