Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Film Mystic River!!

Mam_Rayan
19-05-2007, 09:57

Wie van de dames heeft gisteren avond op net5 de film Mystic River gezien??? Het was een leuke zieige film, maar ben helaas in slaap gevallen.:jammer: Wie van de dames kan me vertellen hoe het afliep. :nijn: :nijn:

Mam_Rayan
19-05-2007, 10:45
Niemand????

Alhamdoelillah
20-05-2007, 10:40
Ik ben ook ergens in het midden in slaap gevallen, maar werd wel voor het einde weer wakker, dus dat heb ik wel gezien. Die vriend van hun (Dave) werd verdacht door zijn vrouw en die heeft het tegen de vader (Jimmy) van dat vermoorde meisje gezegd. Deze ging naar die Dave toe en hij vroeg hem of hij zijn dochter had vermoord. Deze ontkende het eerst. Jimmy zette hem de hele tijd onder druk en zei dat hij hem alleen zou laten leven als hij het zou bekennen. Na een tijdje bekende Dave het en toen heeft hij hem alsnog gedood en hem in de Mystic River gegooid. Intussen ging die andere vriend van hem, die agent (Sean) het bandje afluisteren van het telefoongesprek waarin werd gezegd dat er een auto stond met bloed erin. Het waren 2 jongens die hadden gebeld en die vrouw van de alarmcentrale zei: 'Wat is je naam?' Een van die jongens raakte in paniek en zei tegen zijn vriendje: 'Ze vraagt wat haar naam is?!' En hij hing op.. Die agent had zoiets van: huh, ze hebben toch alleen de auto gevonden, dus hoe weten ze dat het om een vrouwelijk slachtoffer ging? Dat telefoontje blijkt van dat broertje van die vriend van dat vermoorde meisje te zijn. Politie naar hun huis. Was die vriend er ook net achter gekomen dat zijn broertje en diens vriendje de moordenaars waren (zijn broertje was jaloers op dat meisje). Er werd nog geschoten en toen heeft de politie ze toch op kunnen pakken. Daarna ging die agent Sean naar Jimmy om te zeggen dat ze de moordenaars hebben gevonden. Jimmy zei toen: 'Je bent een dag te laat'. Toen vroeg Sean of hij wist waar Dave was, want zijn vrouw heeft hem als vermist opgegeven. Toen zei Jimmy: 'Ik heb Dave voor het laatst gezien toen hij in die auto werd meegenomen'. (Dat was aan het begin van de film). Sean begreep dat hij hem had vermoord, maar hij heeft hem niet opgepakt. Trouwens, Seans vrouw belde weer en dit keer ging ze wel praten. Dus die twee kwamen ook bij elkaar. Dat was het..was wel een mooie film (alleen een beetje lang).

Gypsymeid
20-05-2007, 12:31
Ja ik heb hem hier ook op dvd liggen, hij is wel goed. Sean penn is een goede acteur, hij heeft een bepaald charisma i don't know.... Film is ook goed, ik hou van eindes die niet helemaal goed aflopen:)

Ewaywaa
20-05-2007, 12:51

Leuke film.. deed gisteravond ff de televisie aan en zag Mystic River en The Hunters bezig zijn. Kon er wel om lachen, want die thee films heb ik laatst tegelijkertijd gehuurd. The Hunters had je beter kunnen zien : p.