Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : StOPpppPPPPPEeeNnnnn MeT RoKeN

sherine
18-09-2003, 00:22

jaaaaaaa want die sigaretten worden weer duurder dus is wel goed om es te gaan stoppen,,, all1 hoe blijf ik dat volhouden :confused: vorige keer werd ik zo dik,,ging all1 maar snoepen :( en all1 maar problemen door me chagerijnige gedrag,,en koppijn dat ik had misselijk.....behhh STOPPEN met roken is NIET goed voor je,, maar toch mag het welleens gebeuren na 5 jaar dusseh TIPSSSSSSSSSS voor deze djunk a.u.b :zwaai:

BentDagilia
18-09-2003, 00:24
Once a Junk Always a Junk :vingers: :ego: p.s mijn longen zijn nog schoon :stout:

sherine
18-09-2003, 00:26
ja man maar ik had ook andere verslavingen daar ben ik ook mee gestopt dus tsjaaaa het moet me gaan lukken ,,als ik maar een goed begin had,,

BentDagilia
18-09-2003, 00:27
euhm vertel je ouders dat je rookt die zorgen er wel voor dat je het niet meer zal doen.. tenminste euhm mijn ouders zouden me ervan verzekeren dat ik het daglicht niet meer zal zien als ik nog één keer een sigaretje zou roken... maar ja I've never smoked... Daar ga je alleen maar van stinken toch? :D

sherine
18-09-2003, 00:33

ewa kauwgom parfum bestaat nog ;)

BentDagilia
18-09-2003, 00:45
bedankt snoopy :goedzo: wollah zoiets wou ik haar nou net geven :D mara jij hebt het al gedaan.. ik hoop sherine dat je nu van gedachte veranderd wat betreft roken... is een slechte gewoonte meid ;)

sherine
18-09-2003, 17:17
ja lieverd dankjewel voor je hulp,, ik wist het wel maar zoals je weet... het gaat niet zo 1 , 2, 3 als ik nu stop wil ik echt gaan voor de 100% en niet weer terugvallen,,, dusik denk dat het sporten en water drinken kost,, sowieso ik ben bijna de enige in mijn omgeving dierookt :maf: dus das geen probleem :zwaai: :)

Keltoem
18-09-2003, 17:33
ewa weten je ouders niet dat je rooktttttt ewa maareh heb je al van ALLESSSSSSSS AGEPROBEERDDD (ZO NIET ZOU IK HET MAAR WEL DOEN WANT IK HEB EEN MEISJE IN ME KLAS DIE RROOOOKT EN ZE IS TURKKKK EN DIE STINKTTTTTTTT ) EWA MAAR IK KEN EEN PAAR MAROKANEN DIE ROKEN TENMINSTE IK HEB ZE GEZIEN EN ALS ZE DE VADER VOOR BIJ LOOPT DOEN ZE ALSOF ZE HEILIG ZIJN ENZ MAAREH VOOR JOU!!!sherine HOOP IK DAT JE STOPPPPTTT :d DOEIII XxJES EN VEEL LIEFSSSS IBTISAME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sherine
19-09-2003, 00:44
ik doe niet sneaky of heilig ofzo,, ewa moeders weet t ,,zoveel ruzie gehad enzo..klappen gevangen mij sambal laten eten niks hielp .. ik ben gewoon een djunk,,maar ik stink niet ;) turken stinken standaardhwuahuaa