Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames die graag willen afvallen!!!!!!!!!!!!!1

klinklok
18-05-2007, 20:58

dames, koop gewoon een stepbankje, op marktplaats, voor 5 euro, heb je er een. Het is niet duur, effectief, zweet als een otter, is leuk om te doen, valt af en het neemt niet veel ruimte in beslag. Echt, heb zelf veel grote apparaten gekocht, en weer verkocht i.v.m ruimtegebrek en lak aan motivatie. Maar een stepbankje daarentegen, is echt handig. Doen dames:goedzo:

AmazighPearl_
18-05-2007, 21:27
dames, koop gewoon een stepbankje, op marktplaats, voor 5 euro, heb je er een. Het is niet duur, effectief, zweet als een otter, is leuk om te doen, valt af en het neemt niet veel ruimte in beslag. Echt, heb zelf veel grote apparaten gekocht, en weer verkocht i.v.m ruimtegebrek en lak aan motivatie. Maar een stepbankje daarentegen, is echt handig. Doen dames:goedzo: Ja Steps is cool.. Volg altijd van die lessen in de fitness school.. Alleen ik wil dat stepbankje wel.. Maar ik moet wel weten wat ik moet doen.. Ik ga niet zomaar op en neer op dat ding.. :haha: Weet je niet toevallig of er ook een instructievideo bestaat, en waar ik die kan vinden?

souhaiila
18-05-2007, 21:56
in een fitnesscentrum is het eigenlijk wel beter je w0rdt daar 0ok begeleid en je d0et 0ok echt mee, want je betaalt erv0or, maar als k z0 een stepbank z0u k0pen, z0u k echt denken van ''m0rge d0e ik het wel'' snapjj..en k weet niet eens 0f ik die 0efeningen wel g0ed d0e..maar jah dat vind ik he..:D

qNCdC9
18-05-2007, 22:31
Ik heb GEen Flauw Idee H0e Die Steps Er Uit Zien.. Heb je Misshcien een fotootje misschien ga ik m Gebruiken! Er Kunnen BEst Een Paar Kil0tjs Afbij M0i:D En je Zei 5 Eur0 maaR?

klinklok
19-05-2007, 07:53

Ja Steps is cool.. Volg altijd van die lessen in de fitness school.. Alleen ik wil dat stepbankje wel.. Maar ik moet wel weten wat ik moet doen.. Ik ga niet zomaar op en neer op dat ding.. :haha: Weet je niet toevallig of er ook een instructievideo bestaat, en waar ik die kan vinden? je kan gewoon op marktplaats kijken of zelf een advertentie plaatsen, en ikzelf heb gewoon zelf oefeningen bedacht. Gewoon leuk muziek erbij, dan zijn de 10-15 minuten zo voorbij.

klinklok
19-05-2007, 07:55
Ik heb GEen Flauw Idee H0e Die Steps Er Uit Zien.. Heb je Misshcien een fotootje misschien ga ik m Gebruiken! Er Kunnen BEst Een Paar Kil0tjs Afbij M0i:D En je Zei 5 Eur0 maaR? het is een bankje, waarop je kan steppen. Dus derop deraf, opzij, enz. Kijk anders op google, aerobics stepbankje. Ze zijn veel duurder, maar waarom duur kopen, als je gewoon 5 euro kan betalen.