Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb vandaag een meisje ten huwelijk gevraagd op de fiets!!!

babyboy
18-09-2003, 00:21

We zaten stoer op de fiets, en ik zat te fietsen :stout: en zij zat achterop :( toen we bij een lege weg aankwamen, heb ik haar ten huwelijk gevraagd :) wat een eer zeg :) ik weet het, niemand zal ten huwelijk gevraagd worden met zo een eer :D :zwaai:

BentDagilia
18-09-2003, 00:23
Je bedoeld... Het is erg traditioneel ;) maar ja zolang je haar maar ten huwelijk hebt gevraagd hè.. daar gaat het om :rolleyes: :D

babyboy
18-09-2003, 00:24
Origineel gepost door Bent Dagilia Je bedoeld... Het is erg traditioneel ;) maar ja zolang je haar maar ten huwelijk hebt gevraagd hè.. daar gaat het om :rolleyes: :D :D

BentDagilia
18-09-2003, 00:26
je hebt het toevallig niet op tape hè misschien kan ik het dan later aan mijn toekomstige zien zodat hij me op dezelfde manier ten huwelijk vraagt...:Iluvu:

babyboy
18-09-2003, 00:27

Origineel gepost door Bent Dagilia je hebt het toevallig niet op tape hè misschien kan ik het dan later aan mijn toekomstige zien zodat hij me op dezelfde manier ten huwelijk vraagt...:Iluvu: ik werd achtervolgd door een cameraploeg,dus ik heb het wel op tape :D wat bof jij zeg :)

babyboy
18-09-2003, 00:30
Origineel gepost door nadyaa Kijk dat zou vaker moeten gebeuren :D op de fiets, wie gaat er mee een fiets kopen :hihi: :hihi:

MariamaMslma
18-09-2003, 00:36
Origineel gepost door babyboy We zaten stoer op de fiets, en ik zat te fietsen :stout: en zij zat achterop :( toen we bij een lege weg aankwamen, heb ik haar ten huwelijk gevraagd :) wat een eer zeg :) ik weet het, niemand zal ten huwelijk gevraagd worden met zo een eer :D :zwaai: En wat zei ze

Herinnering
18-09-2003, 00:50
Ik denk dat ik mn vrouw op een ezel in Arrif ten huwelijk ga vragen.

babyboy
18-09-2003, 16:00
Origineel gepost door MariamaMslma En wat zei ze :(

slimiatje
18-09-2003, 16:05
Origineel gepost door Herinnering Ik denk dat ik mn vrouw op een ezel in Arrif ten huwelijk ga vragen. orgineel :D

alhoceima_hayat
18-09-2003, 17:57
Origineel gepost door babyboy We zaten stoer op de fiets, en ik zat te fietsen :stout: en zij zat achterop :( toen we bij een lege weg aankwamen, heb ik haar ten huwelijk gevraagd :) wat een eer zeg :) ik weet het, niemand zal ten huwelijk gevraagd worden met zo een eer :D :zwaai: Ik wordt door de telefoon ten huwelijk gevraagd :D :D :D

naisha
18-09-2003, 17:59
Origineel gepost door Herinnering Ik denk dat ik mn vrouw op een ezel in Arrif ten huwelijk ga vragen. Da's leuk.... :D