Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : RIF mensen van oorsprong DUITS?!

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
01-08-2002, 14:41

Ten eerste: ik wil hier niemand mee beledigen, het is wat ik van een secundair bron heb vernomen, en dat gaat als volgt: er scheen laatst een documentaire te zijn geweest over rif-mensen. men onderzocht skeletten in die streek en vergeleek die met skeletten uit europa of zo en het scheen zo te zijn dat er een zeer grote overeenkomst werd aangetoont met de duitsers!! Men zegt dus dat de rouaffa van duitsers afstammen!!! hebben jullie die ook ergens gehoord of gelezen?? ben benieuwd! :zwaai:

DePaRaBier
01-08-2002, 14:47
kan toch ook omgekeerd, want volgens wat ik geleerd heb, kwamen de eerste mensen ergens in midden oosten voor, dan lijkt N-Afrika wat waarschijnlijker dan West Europa, Wallaho a3lam,

Rules
01-08-2002, 14:50
hhahahahahhaa dus ik ben een nazi uitkijken mensen je moet blond en blauwe ogen hebben hahahaha op duitsers had behda spanjaarden gezegd dan had ik het og kunnen geloven

ZiLaaL
01-08-2002, 14:51
Wallah, dit is wat ik heb gehoooooord a ness!! hahaah ik was ook verbaasd hooor! maar zo schijnt het... :zwaai:

Rules
01-08-2002, 14:58

ach tegenwoordig onderzoeken mensen van alles waarvan de grootste helft bullshit is zo las ik vanochtend in de spits dat de britten weer eens tot een conclusie zijn gekomen dat honden kunnen tellen. vertel me in godsnaam welke persoon op aarde hier iets aan heeft. hahahahaha, wallah ik moet nog steeds lachen om die grap wij afstammen van duitsers maar gaat je goed

Najib26
01-08-2002, 15:44
Origineel gepost door Kenitrya Ten eerste: ik wil hier niemand mee beledigen, het is wat ik van een secundair bron heb vernomen, en dat gaat als volgt: er scheen laatst een documentaire te zijn geweest over rif-mensen. men onderzocht skeletten in die streek en vergeleek die met skeletten uit europa of zo en het scheen zo te zijn dat er een zeer grote overeenkomst werd aangetoont met de duitsers!! Men zegt dus dat de rouaffa van duitsers afstammen!!! hebben jullie die ook ergens gehoord of gelezen?? ben benieuwd! :zwaai: Ik lijk niet bepaald op een Duitser. De berbers hebben nog voor christus in Marokko gewoond, daarna zijn de Arabieren gekomen vanuit het Midden-Oosten. Dus jij stamt misschien wel af van iemand uit het Midden-Oosten. Je kunt ook afstammen van berbers, omdat in loop der eeuwen berbers zich zijn gaan omvormen tot Arabieren.

narcis
04-01-2003, 21:35
nou .......................................

Itsjustme
07-01-2003, 09:24
haha sjonge jonge wat een nonsensss!! cut the crap!!

FaDiKa
07-01-2003, 09:40
Hallo meine menschen, wie geht's???? :p Vroeg me al altijd af waarom ik die Duitse taal zo goed beheers... :ego: :D

marocbabe16
07-01-2003, 09:46
Origineel gepost door FaDiKa Hallo meine menschen, wie geht's???? :p Vroeg me al altijd af waarom ik die Duitse taal zo goed beheers... :ego: :D haha :giechel:

House
07-01-2003, 09:49
Hahaha dus die riffis zijn gewoon een stelletje moffen :D

FaDiKa
07-01-2003, 09:55
Origineel gepost door House Hahaha dus die riffis zijn gewoon een stelletje moffen :D Heyyyy pazzzz op jij, watch your words, of je belandt binnen no time in die concentratiekamp.......:ego:

House
07-01-2003, 10:03
Origineel gepost door FaDiKa Heyyyy pazzzz op jij, watch your words, of je belandt binnen no time in die concentratiekamp.......:ego: En wie mag jij dan wel zijn, ook een mof zeker? :)

House
07-01-2003, 10:12
Origineel gepost door BaByCaKe Kuch Kuch.. beledigen? Sorry.. maar er zit hier wel een halve duitse op dit forum.. Yep thats me , myself and I... wat is er mis met Duits zijn? Owkee.. ik moet eerlijk zijn, zo dope vind ik het zelf ook niet.. maar ik ben het nou eenmaal.. en ik ga niet mijn eigen afkomst verlochenen.. maar sommige opmerkingen van jullie gaan EXCUSE ME mij een beetje te ver.. LISA Ehhhh je hebt het toch niet over mij he, want is zeker niet mijn bedoeling om iemand te beledigen :)

House
07-01-2003, 10:16

oh gelukkig, je hebt het dus niet over mij :)

Pagina's : [1] 2 3