Bekijk originele versie : .... Has Tagged You
ClassyCasaouia
18-05-2007, 19:29
Mijn email box wordt plat gegooid met zulke mailtjes met de titel *naam van een contact* Has Tagged You. Ik moet dan enkele stappen volgen maar ik heb geen idee wat het is, dus ook geen zin om dr tijd en moeite in te steken.
Wie weet wat dit is?
Zinna_Sena
18-05-2007, 19:34
haha Heb Ik Ook.! Maar sorry ik weet zelf ook niet wat dat inhoud :(
Xx Sena
misskouzina
18-05-2007, 19:37
wil ik ook weten:S
prinses007
18-05-2007, 21:23
ja hem ik ook een x gehad miss is het beter als je deze topic na games gevall zet miss dat ze het daar wel wete
zit0ena_1
19-05-2007, 16:29
tazzz ik word daar doodziek van, ik word altijd para als ik weer die shit krijg. Dat is volgens mij zon uitnodigingsmail dat je je aanmeld bij zon site net zoiets als hyves ofzo dan kan je je gegevens invullen en een soort persoonlijke site maken en dan kan iedereen dat bekijken!
prinses007
19-05-2007, 16:38
ja klopt ik krijg het ook wel eens van die hyves ofzo kan je dat soort dingen niet blokke ook reclame krijg ik steeds dat wil ik ook weg hebben alleen h&m mag mij reclame sturen haha
b_karima
19-05-2007, 18:25
ik krijg het ook altijd ik verwijder het gewoon gelijk zonder open te maken je kan het ook op de lijst ongewenst zetten, dan krijg je het niet binnen je mail maar ongewenste email :D. heel handig! :D
prinses007
19-05-2007, 19:05
ik krijg het ook altijd ik verwijder het gewoon gelijk zonder open te maken je kan het ook op de lijst ongewenst zetten, dan krijg je het niet binnen je mail maar ongewenste email :D. heel handig! :D
ja ik maak ze ook nooit meer open ma weet je wat zo kut is als je je aanmeld op msn dan zie je bijv 5emails dan denkje wajoo iemand heeft mij gemist klikje dr op zie je reclame over talpa en sport:kwaad:
maarja hoe krijgik ze in ongewenste email
b_karima
19-05-2007, 19:48
ja dat is inderdaad heel erg rot! je moet die mail openklikken, en op die balkje waar doorsturen, beantwoorden staat, daar in het rijtje staat ook ongewenst, en zo krijg je het niet in je ggewone mail binnen.
prinses007
19-05-2007, 20:48
ja dat is inderdaad heel erg rot! je moet die mail openklikken, en op die balkje waar doorsturen, beantwoorden staat, daar in het rijtje staat ook ongewenst, en zo krijg je het niet in je ggewone mail binnen.
thnxxx you:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.