Bekijk originele versie : BalkonH.Oeren..... Gataar
Hi Hi Ik zag vandaag wat leuks buiten..........
De balkonh.oertjes: meiden die telkens op het balkon staan in de hoop wat aandacht te trekken van mannen en wat te kunnen regelen.....
Moet zeggen ze deden wel hun best, de een speelde met het haar van de andere en ondertussen ff sniekie kijken.........Zag ze wel :D
Ik moet zeggen ik vind dat dit ook behoort tot de meeste diepst gezonkende acties in het leven van marokkaanse dames... :(
Wat vinden jullie van zulke dames en ehhh ben jij ook een balkonh.oer :stout: zal het niet doorvertellen ;).
MarocSistah
17-09-2003, 22:34
Bestaan zulke dames??????????
YeDis_an_AbDaRs
17-09-2003, 22:36
Origineel gepost door Mini_Me
whahahahaha wollah tofffffffff whahahaha balkonh-oeren :D whahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik zie ze ook vaak of als ik langrij met me auto en ik toeter zie ik de dames ineens j.lo walk doen :D
whahahaha :lol:
wij hebben balkonprinsesjes en buurtw8ers;)
MarocSistah
17-09-2003, 22:40
Origineel gepost door nadyaa
Of ze bestaan, ze bestaan ooooh en in grote hoeveelheden!!! :(
Allatief! Het wordt als maar gekker met die meiden!
Oooh ja, als je denkt dat ze al diep gezakt zijn, doen ze weer iets dat het dik ovetreft tja gsara
En babyboy........ Ik zag je wel kijken maar ssssst ik zeg niks meer :D
:D
praatjes
17-09-2003, 22:49
Lang geleden riep ook zo een balkon hoe.rtje mijn op vanuit het balkon om naar boven te komen. Ik maakte me snel uit de voeten.
Najmatje
17-09-2003, 22:52
ewa jah die bestaan ook he!!............. ;)
:bril:=Najmatje=:bril:
Casaouia_Style
17-09-2003, 22:54
Origineel gepost door Mini_Me
whahahahaha wollah tofffffffff whahahaha balkonh-oeren :D whahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik zie ze ook vaak of als ik langrij met me auto en ik toeter zie ik de dames ineens j.lo walk doen :D
hahahahaha doe ik ook vaak als ik auto van me zus heb,want van ver zie je niet wie erin zit :D
Wat een onzin zeg,ik zit ook vaak op balkon
te sjansen naar een paar bomen en een school voor kleuters :maf:
Casaouia_Style
17-09-2003, 23:02
Origineel gepost door selina107
Wat een onzin zeg,ik zit ook vaak op balkon
te sjansen naar een paar bomen en een school voor kleuters :maf:
Whahahahahahaha :giechel: ewa al sjans gehad?
MocrowGirlBella
17-09-2003, 23:03
Hahahahah wallah die bestaan oowk gelijk heb je ze3maa wat d8 je van deze ze3maa de was ophangen yeaaah rightt seconden gaan voorbij minuten gaan voorbij uren gaan voorbij en fatimaa is nog steeds niet terug yeaaaah vindt je het gek er staan een mocroGangg met lekkertjuss in de straat iets verderop sooow effe lekaaah sjansen ze3maa wiliee 3le aand8 tekort !!:D:D:D
MocrowGirlBella
17-09-2003, 23:04
Ik zag je wel g.eilen op 5 jarige rachid yek el masgoeta :D
Hahahah ewa dat is oowk een optie ha:D
Casaouia_Style
17-09-2003, 23:05
K heb helaas geen balkon :( maar wel grote achtertuin dus misschien kan ik sjansen met de bomen of de buren die 500 meter naast ons zitten :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.