Bekijk originele versie : wonder geen K*utmarokkaan te zien, Ja jammer he
Vandaag kon je Gratis 30 liter tanken in Mijn woonplaatsie amsterdam west..... In sloten. daar staat een pompstaion Tango...
Je kon daar vanaf 20:00 staan, was daar zelf om 19:30 en mijn god File maar ik kreeg nog wel een kaartje Tank is dus Vol :bril:
Het grappige was van alle mensen maybe 2 marokkanen das voor het eerst, ach ze luisteren de radio niet, Nu hebben zijn een gratis tank misgelopen :D
Moet wel zeggen mijn god die Hollanders greedy hoor, echt rwiena gemaakt daar................
Moraal van het verhaal: Mensen luister wat meer naar RADIO 538 zo ehh kan je immers leuke verassingen krijgen;).
MarocSistah
17-09-2003, 22:25
Wat dat betreft zijn Nederlanders erger!!!!
vanaf nu ga ik altijd naar de radio luisteren :D
Origineel gepost door nadyaa
Ik laat het je wel weten, als ze weer wat hebben :D
:D
Casaouia_Style
17-09-2003, 22:52
Echt vervelend meid, je kon gewoon gratis 30 liter benzine krijgen........
Waren echt zoveel hollanders, de marokkanen wisten het niet, wacht maar als ze er morgen over horen,ze gaan janken :hihi:
als er gratis tanken is fe limburg LET ME KNOW :D
Tetouanees
17-09-2003, 22:56
Vandaag kon je Gratis 30 liter tanken in Mijn woonplaatsie amsterdam west..... In sloten. daar staat een pompstaion Tango...
Je kon daar vanaf 20:00 staan, was daar zelf om 19:30 en mijn god File maar ik kreeg nog wel een kaartje Tank is dus Vol :bril:
Het grappige was van alle mensen maybe 2 marokkanen das voor het eerst, ach ze luisteren de radio niet, Nu hebben zijn een gratis tank misgelopen :D
Moet wel zeggen mijn god die Hollanders greedy hoor, echt rwiena gemaakt daar................
Moraal van het verhaal: Mensen luister wat meer naar RADIO 538 zo ehh kan je immers leuke verassingen krijgen;)
Het aanmoedigen van mensen om te luisteren naar een radio station voor de kuddemens..........waar notabene acties voor de tango in adam worden aangekondigd................
Wat een moraal...........heeft jouw verhaal........... :D
Tetouanees..................
Najmatje
17-09-2003, 22:57
Moraal van het verhaal: Mensen luister wat meer naar RADIO 538 zo ehh kan je immers leuke verassingen krijgen;)
whahaha:lol::giechel:
Nou dan ga k ook maar weer eens naar de radio luisteren,want zo te zien zijn er weer aanbiedingen!!............:hihi:
:bril:=Najmatje=:bril:
Tetouanees
17-09-2003, 23:04
nadyaa.........met het oog op jouw studie, volgende tip:
NO MORE 538 MAAR HET FINANCIELE DAGBLAD............!
Spreek uit ervaring..............
Succes! :D
Tetouanees.....................
SweetRose
17-09-2003, 23:14
Het is meer dan bekend dat Nederlanders gierig zijn
:D
Tetouanees
17-09-2003, 23:14
Heb genoeg fiancieel cijfermatig inzicht meer dan genoeg, :D die 538 was toeval maar een damn leuke toeval........
en ehh hoeze spreek uit ervaring vertel aa mede tetouani :D
Zelfde soort opleiding............ Bedrijfskunde...................
Maar eh mede tetouanees>>> waar uit tetouan?
Tetouanees....................
Tetouanees
17-09-2003, 23:22
Oui Oui bedrijfeconomie :D
Ikke boven djor el magzan ken jij die?/? volgens mij wel en jij?
Yep ken ik maar al te goed...............ik woon bij Safir...........
Tetouanees....................
Tetouanees
17-09-2003, 23:26
Aaaah oooh safir ken ik, leuke plek, ben je er nog geweest dit jaar??
Natuurlijk zoals elk jaar....8 weken.......... :D
ben jij geweest?
Tetouanees............
Najmatje
17-09-2003, 23:36
Ik mail je wel ff als Limburg acties heeft, ik hoorde het ook per toeval maar ben damn blij :bril: mijn tank was vrijwel leeg ;)
LIMBURG?!!!!:confused:
K BEN VAN AMSTERDAM HOOR!!:bril:
Najmatje
18-09-2003, 15:50
sorry meid, maar ik laat het je zeker weten!! :D
ewaa me3lich......... ;)
en okeey dann :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.