Bekijk originele versie : elke jongen denkt als eerst aan sex en dat is normaal
praatjes
17-09-2003, 21:50
Omdat de meisjes niet van veel kleding houden. Jullie meisjes kleden jullie zo aan dat wanneer naar je gekeken word er naar sex word gedacht. Als ik naar veel van jullie meisjes kijk, dan zie ik sex. :)
MarocSistah
17-09-2003, 21:51
Origineel gepost door praatjes
Omdat de meisjes niet van veel kleding houden. Jullie meisjes kleden jullie zo aan dat wanneer naar je gekeken word er naar sex word gedacht. Als ik naar veel van jullie meisjes kijk, dan zie ik sex. :)
Van mij mogen ze denken wat ze willen!
bella_amina
17-09-2003, 21:52
whatever... :rolleyes:
tabtabgirl
17-09-2003, 21:53
Hier meisjes nou hoor je het van een jongen.....
ze lachen jullie gewoon uit hoor, als je er zo schaars bij loopt.
C_warrior
17-09-2003, 21:54
Ik denk geen moer
alleen soms denk ik DAMN dat is een bijzondere grote bil en een bijzondere kleine broek of damn als die tshirts nog strakker is floepen die tietjes eruit :)
Casaouia_Style
17-09-2003, 21:55
Ik zelf als meisje geef toe dat veel dames niks meer overlaten aan de huwelijksnacht :D maar ik zelf kleed me liever met classe en dat doe ik VOOR MEZELF en niet voor die geile marokkaantjes
MarocSistah
17-09-2003, 21:56
Origineel gepost door tabtabgirl
Hier meisjes nou hoor je het van een jongen.....
ze lachen jullie gewoon uit hoor, als je er zo schaars bij loopt.
Mannen denken zelfs aan sex als ze je niet eens zien!!
MarocSistah
17-09-2003, 22:00
Origineel gepost door temsamni
Mee eens! :D
:hihi:
praatjes
17-09-2003, 22:13
Origineel gepost door temsamni
Ik ook! Dit is gewoon een standaardmannengedachte! :D
Ik dacht al dat ik de enigste was die zo dacht. maar gelukkig is dat niet zo. Soms denk ik dat ik raare ogen heb of zo, want ik kan door kleren heen kijken. Maar ik keek daar nooit vreemd van op want ik kan ook bij elk meisje kjken wat bij haar van binnen afspeelt. :)
Fabeltjes...als dat zo zou zijn geweest zou iedere man met een richtingaanwijzer lopen die naar voren wijst...
praatjes
17-09-2003, 22:28
Origineel gepost door Noa
Fabeltjes...als dat zo zou zijn geweest zou iedere man met een richtingaanwijzer lopen die naar voren wijst...
Haha noa je overtreft me! Maar ik zeg jou nee! :) Kijk alleen echte mannen van mijn kaliber hebben een ''richtingaanwijzer'' die een omvang heeft die zichtbaar naar voren kan wijzen. :)
Haha noa je overtreft me! Maar ik zeg jou nee! :) Kijk alleen echte mannen van mijn kaliber hebben een ''richtingaanwijzer'' die een omvang heeft die zichtbaar naar voren kan wijzen. :)
Haha "van mijn kaliber" denk jij dat? Das dus echt niet waar dat mannen contineu daar aan denken..anders zouden er per jaar wel vet veel verkrachtingen zijn en al helemaal in de zomermaanden als men zo schaars gekleed is.
ik denk daar ook gelijk aan :D
praatjes
17-09-2003, 22:44
Origineel gepost door Noa
Haha "van mijn kaliber" denk jij dat? Das dus echt niet waar dat mannen contineu daar aan denken..anders zouden er per jaar wel vet veel verkrachtingen zijn en al helemaal in de zomermaanden als men zo schaars gekleed is.
Oke lang niet alle mannen denken daar aan. Maar ik wel, ik ga jou niet anders zeggen dat wanneer ik naar jou kijk dat ik naar iets anders denk dan aan sex. wanneer ik jou voor me heb zie ik sex. :)
MarocSistah
17-09-2003, 22:46
Oke lang niet alle mannen denken daar aan. Maar ik wel, ik ga jou niet anders zeggen dat wanneer ik naar jou kijk dat ik naar iets anders denk dan aan sex. wanneer ik jou voor me heb zie ik sex. :)
Denk je ook aan sex als het meisje oerlelijk is????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.