Bekijk originele versie : watch out for....me and angel fatima!!!!!!!!
zinalady
01-08-2002, 13:51
sooooo angelfatima en mij samen is erg gevaarlijk hoor dus kom je in omgeving rotterdam WATCH OUT! :D
hahha nee hoor ik wou ff zeggen angel fatima is een real ANGEL!!! JE bent een hele toffe leuke lady echt waar...en ik vind het leuk dat ik je heb leren kennen wallah!!
bye bye :zwaai:
Angel_fatima
01-08-2002, 13:54
ah wat lief meid, ik vind het ook hartstikke leuk dat ik jou heb leren kennen
he en samen kunnen heel rotterdam aan ;)
Angel_fatima
01-08-2002, 13:55
hier een leuk gedichtje voor jou:
Je hebt iemand nodig
stil en opracht
Die als het erop aan komt
voor je bid en voor je vecht
Pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
Dan pas kun je zeggen
IK HEB EEN VRIEND
Love ya girl
Missrapster
01-08-2002, 13:55
ahhhhh wat lief en wat leuk zeg.Jammer ik woon in den haag.Kben een hageneess weet je(hahaha)
Angel_fatima
01-08-2002, 13:58
Origineel gepost door Missrapster
ahhhhh wat lief en wat leuk zeg.Jammer ik woon in den haag.Kben een hageneess weet je(hahaha)
zo ver is dat toch niet van rotje knor;)
zinalady
01-08-2002, 13:58
ahhhh thanx angel echt een heel mooi gedichtje!! en je weet het...als er wat is i'm there for you!!!
en ja misrapster haha ja je weet niet wat je mist hoor heheh :p nee hoor den haag zal vast en zeker ook heel tof zijn...maar kom eens een keertje naar rotterdam zo ver is het toch niet!!!
beslama :zwaai:
Missrapster
01-08-2002, 14:01
nou geloof me.De marokanen hier zijn echt verrot geworden.Ze denken dat ze heel wat zijn.Vooral de meiden hier.Lopen hier een beetje bloot te doen,omdat hun ouders op vakantie zijn.
Als ik bloot zeg bedoel ik echt bloot.Ze lopen hier in bhtjes.Waarvan ik denk get a life
Angel_fatima
01-08-2002, 14:02
Origineel gepost door zinalady
ahhhh thanx angel echt een heel mooi gedichtje!! en je weet het...als er wat is i'm there for you!!!
en ja misrapster haha ja je weet niet wat je mist hoor heheh :p nee hoor den haag zal vast en zeker ook heel tof zijn...maar kom eens een keertje naar rotterdam zo ver is het toch niet!!!
beslama :zwaai:
ben ook altijd beschikbaar voor jou hoor meid, als er wat met jou is bel sms of mail and i will be there for you.
he maar als je een keer midden in de nacht iemnad nodig hebt moet je niet gaan mailen maar bellen, en al slaap ik zo nog zo vast ik wordt wakker en neem vrolijk de tel op just to be there for you
remember that
liefs fatima
Hindaatje
01-08-2002, 14:02
nou geloof me.De marokanen hier zijn echt verrot geworden.Ze denken dat ze heel wat zijn.Vooral de meiden hier.Lopen hier een beetje bloot te doen,omdat hun ouders op vakantie zijn.
Als ik bloot zeg bedoel ik echt bloot.Ze lopen hier in bhtjes.Waarvan ik denk get a life
he miss rapster ik heb m pic geplaatst...
Angel_fatima
01-08-2002, 14:04
de meiden heb je overal zelfs in marokko, maar de manier van kleden zegd niks over hoe een persoon is, ik bedoel al loop je er nog zo naakt bij dn nog kan je een schat van een meid zijn en een hele goede vriendin of heb ik het mis
zinalady
01-08-2002, 14:06
haha wagga angel ...maar ik wil je alvast waarschuwen mensen die mij kennen hebben mij de bijnaam STALKSTER GEGEVEN! :D en ik vraag me eigelijk af waarom...ik bel ze maar 3 keer in de nacht ofzo dan ben je toch geen stalkster hihih of wel?!!!!!
jokey hoor maar ik zal het zeker doen als er iets is...maar jij mag me ook altijd bellen he!!! voor een angel like you..always!!
sooo trouwens ik was vandaag verdwaald hier haha ik heb today jou weg genomen...maar wajoooowww ik wist het niet meer toen ik naar huis ging haha erg hoor!! en toen kwam er ook nog eens een turk op me af oeffff ik merk wel dat als ik op straat loop zonder jou dat ik dan niet zo stoer ben!!! haha doeidoei
Angel_fatima
01-08-2002, 14:10
Origineel gepost door zinalady
haha wagga angel ...maar ik wil je alvast waarschuwen mensen die mij kennen hebben mij de bijnaam STALKSTER GEGEVEN! :D en ik vraag me eigelijk af waarom...ik bel ze maar 3 keer in de nacht ofzo dan ben je toch geen stalkster hihih of wel?!!!!!
jokey hoor maar ik zal het zeker doen als er iets is...maar jij mag me ook altijd bellen he!!! voor een angel like you..always!!
sooo trouwens ik was vandaag verdwaald hier haha ik heb today jou weg genomen...maar wajoooowww ik wist het niet meer toen ik naar huis ging haha erg hoor!! en toen kwam er ook nog eens een turk op me af oeffff ik merk wel dat als ik op straat loop zonder jou dat ik dan niet zo stoer ben!!! haha doeidoei
hehe je bent zeker de verkeerde kant opgelopen, en wat kan een turk jou nou doen, en weetje sommige turken zijn best wel .... nou je weet wel;)
Maar ik laat je de weg een keer zien hoe en wat precies des noods krijg je een rondleiding van de hele stad, als de volgende keer de weg niet meer weet schreeuw mijn naam evve heel luid uit dan ben ik zo bij je.
Missrapster
01-08-2002, 14:10
Ik draag ook wel korte dingen,maar ik loop er niet mee te pronken.
Mijn nichten zijn echt rare wijven,zeg komen ze in een bikini in de taxi mij ophalen.Berijp je wat ik nu bedoel.Ze zijn soms wel aardig ,maar niet altijd.Ze proberen altijd mijn vriendjes af te pakken enz.
Ik heb er echt geen problemen mee hoor qua kleding.Alleen ze eten hier elkaar zowat op die meiden iedere keer hoor je weer dat er iemand in de hare van de ander vliegt echt triest
En girl thnx,he!
Ik ben er ook voor jullie en zal er altijd zijn.
zinalady
01-08-2002, 14:17
'haha ja die rondleiding van de stad kan ik goed gebruiken!!! en ja i know er zijn........ turken maar deze hahahahahahaha nee echt niet hoor!! toen ik hem alleen al zag wou ik al wegrennen dus moet je nagaan toen ik hem van dichtbij zag hahaha en hij nog denken ze vind me leuk komt ie die oorbellen van je staan je sexxy meskien...echt grappig maar jah als jij er bij was geweest dan had ik niks durven zeggen!!! want samen zienw e er heelgevaarlijk uit he!!
en misrapster er zullen vast wel leuke lady''s zijn zoals jou....en als je ze niet kan vinden dan kom je gewoon naar rotterdam...naar ons heheh!
Angel_fatima
01-08-2002, 14:20
Maak je niet druk meid, dat soort meiden zijn er nou eenmaal, maar je moet laten zien dat je beter bent dan hun.
En het zijn en blijven je nichten, soms begrijp ik ook niet waarom nichten elkaars vriendjes willen afpakken, ik bedoel ik zou dat nooit bij mij nicht flikken maar dat komt omdat we ook een hele goede band hebben met elkaar, maar ik vind het gewoon niet kunnen elkaars vriendje afpakken, als je dat zou doen dat laat je gewoon zien van ik kan zelf geen vriendje krijgen dus neem ik maar genoegen met een afdankertje van iemand anders
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.