Bekijk originele versie : Een vraagje voor de dames inzake borsten!!
Zat gisteren met een paar vrienden van me te genieten van een drankje en aangezien mannen net als vrouwen het dan over sex hebben, kwam er een discussie ter sprake over borsten.
Nou werd mij wijs gemaakt dat vrouwen borstkanker kunnen krijgen wanneer een man haar te veel streelt over haar borsten of te stevig haar borsten voelt, dat gaat er bij mij gewoon niet in!!!!!
Wat zeggen de vrouwen hierover? jullie zijn degene die hier meer over kunnen vertellen, klopt dit?.
Dit soort onzin heb ik nog nooit eerder gehoord en is niet wetenschappelijk onderbouwd...
grappig, heb je zeker van je vriend gehoord die nooit naar de biologielessen is geweest, omdat ie d8 tog alles te weten
princesjuh
18-05-2007, 12:39
hahaha moest lachen toen ik hte las....maar om antwoord te geven nee kan geen borstkanker krijgen is niet wetenschappelijk bewezen..
eventjestijd
18-05-2007, 12:46
Nee dat klopt idd niet!!!!
Is wel grappig om te lezen...
Sabrinaatje
18-05-2007, 13:17
Nee ik denk ook niet dat het zo is.. anders zou het wel triest zijn
marakech_girl
18-05-2007, 14:04
sorry maar waren ze je niet voor de gek aan het houden
thboboht
18-05-2007, 15:48
wat jou vriend heeft verteld, heb ik ook gehoord
dan zou iik nu borst kanker moeten hebben!!!!! hahahahaahah
Mensen hou op, je krijgt kanker als Allah Soebhana wa ta3ala dat wil, of wanneer hij dat voor je heeft voorgeschreven ...
FlyAsHigh
18-05-2007, 18:52
Jezus :jammer:
Ja tuurluk, door strelen worden de cellen vervormd tot het uiteindelijk tot kanker zal leiden....
marakech_girl
18-05-2007, 20:50
misschien vergeleek hij zijn borstjes tussen zijn benen en dacht ook dat alle borsten hard zijn
XxmeninaxX
18-05-2007, 21:05
Zat gisteren met een paar vrienden van me te genieten van een drankje en aangezien mannen net als vrouwen het dan over sex hebben, kwam er een discussie ter sprake over borsten.
Nou werd mij wijs gemaakt dat vrouwen borstkanker kunnen krijgen wanneer een man haar te veel streelt over haar borsten of te stevig haar borsten voelt, dat gaat er bij mij gewoon niet in!!!!!
Wat zeggen de vrouwen hierover? jullie zijn degene die hier meer over kunnen vertellen, klopt dit?
1 ding: jouw vrienden zijn niet bepaald intelligent :gniffel:
hahahahaahahha...... ach ja niet iedreen is met inteligentie geboren...EN opletten bij biologie is ook een luxe tegenwoordig..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.