Bekijk originele versie : Even binnen bij de meisjes kijken.
praatjes
17-09-2003, 21:10
Alle vrouwen zijn zo helder als glas, ze zijn makkelijk voorspelbaar en nog gemakkelijker te beinvloeden. Ze hebben vele ingangen open staan. Je kan erop klimmen en naar binnen kruipen. Eenmaal binnen heb je volledig de macht over het roer. Je kan ze dan alles maken en overal in laten geloven. :)
Origineel gepost door praatjes
Alle vrouwen zijn zo helder als glas, ze zijn makkelijk voorspelbaar en nog gemakkelijker te beinvloeden. Ze hebben vele ingangen open staan. Je kan erop klimmen en naar binnen kruipen. Eenmaal binnen heb je volledig de macht over het roer. Je kan ze dan alles maken en overal in laten geloven. :)
:rolleyes: Mannen die dat doen!!! Hebben geen hart...
vrouwen die dat bij zich laten doen zijn :regie: DOM
mocromagic
17-09-2003, 21:24
ik ben zo helder als getint glas...ik zie alles van binnen, maar van buiten zien jullie niks :rolleyes:
marocalhoceima
17-09-2003, 21:25
ja maar ik hoef je maar een kniestoot te geven en je belandt weer waar je was op de grond. kruipend.
Origineel gepost door 0uidath
vrouwen die dat bij zich laten doen zijn :regie: DOM
Nee, dom kan je t niet noemen...
Die jongens die dat doen kunnen je overtuigen...En believe me je tuint er echt in...
Ze hebben van die valse streken
Tarifith25
17-09-2003, 21:28
Tja de naïeve vrouwen die jij kent misschien maar lang niet alle vrouwen
praatjes
17-09-2003, 21:29
haha precies zoals ik jullie ken dames, altijd tegen spreken en ontkennen.
mocromagic
17-09-2003, 21:29
:lol: mc die was goed:D
als dit voor mij is :bril:
zo niet, dan kruip ik maar weer in me schulpje :(
die van jou was ook:goedzo: enne cyhaan dan moet je echt naïef zijn wil je dat overkomen
die van jou was ook:goedzo: enne cyhaan dan moet je echt naïef zijn wil je dat overkomen
Ja dat kan als jij er zo overdenkt!!!!
Maar ik zeg je ze komen met de beste leugens en die lieve woordjes maken dingen bij je los...
marocalhoceima
17-09-2003, 21:36
haha precies zoals ik jullie ken dames, altijd tegen spreken en ontkennen.
nee hoor gelijk heb je jongen maar meisjes kennen dat spelletje ook. en als dat gebeurt moet je snel terug rennen naar je hokje want daar wil je niet bij zijn.
:zwaai:
het enige wat ze los krijgen bij mij is een dreun voor zijn harses;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.