Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomervakantieee!

MiSsUtReGt4LiFE
18-05-2007, 11:26

Ladiessss I need your help!!! Aankomende zomervakantie heb ik ff geen zin in Marokko :D aangezien ik InshaAllah in oktober een weekje m'n oma zal bezoeken. Maar ik wil wel op vakantie. Ik heb het verdiend:hihi: , ik heb hard gewerkt dit jaar.. :ego: Nu ben ik aan het twijvelen tussen Gran Canaria of een ander eiland van de Canarische eilanden (Tenerife ofzoo), Malta, Cyprus, Portugal, Italië en Griekenland. Is iemand ooit op/in één van deze (ei)landen geweest?? Ervaringen?? Overige tips?? Ik wil wel lekker zonnen in een warm land :maf2:

casa_angel1985
18-05-2007, 11:29
ik ben er nog naar geen 1 geweest maar volgens mij wel allemaal mooie landen

Nysha
18-05-2007, 11:29
Ik ben in Griekenland geweest, het was er heeeeeeeeeeeerlijk..ik voelde me er heeel erg thuis . Het was echt een geweldige vakantie!

Sayyidah
18-05-2007, 11:30
:haha: Ga je alleen?:o Pff ik zou eerder voor Egypte kiezen, of als het kon Dubaii!:hihi:

MiSsUtReGt4LiFE
18-05-2007, 11:33

Ik ben in Griekenland geweest, het was er heeeeeeeeeeeerlijk..ik voelde me er heeel erg thuis . Het was echt een geweldige vakantie! Waar ben je geweest in Griekenland? Hoe zat 't met het hotel, accomodaties etccc

MiSsUtReGt4LiFE
18-05-2007, 11:36
:haha: Ga je alleen?:o Pff ik zou eerder voor Egypte kiezen, of als het kon Dubaii!:hihi: Haha nee joh, ik ga niet alleen :maf2: 8 dagen Egypte zou ik me wel nog nèt kunnen permitteren, maar dan moet ik daar gierig gaan doen haha, geen zin in! Dubai??? :hihi: was het maar waar!! Veeelste duur voor een studentje als ik!

MiSsUtReGt4LiFE
18-05-2007, 11:37
ben in Kreta geweeest dat was echt :goedzo: Spanje ga ik volgende weeeek... Kreta lijkt me ook echt vet, ik kan gewoon niet kiezen :(

MiSsUtReGt4LiFE
18-05-2007, 11:40
Echt leuk!! Ik wil ook duiken, snorkelen, zonnen, wat van de cultuur zien en Shoppennnnnnn!

Nysha
18-05-2007, 12:00
ik ben ook op kreta geweest, chersonnisos... mijn vakantie zag er als volgt uit. 10.00 opstaan ontbijten en dan zonnen t/m 17.00 douchen en aankleden en dan shoppen avondeten soms terug nara het hotel soms nie en dan rond 00.00 uitgaan tot een uur of 5..... :hihi: