Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan diegene met vriend(in)!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

K_Prone
17-09-2003, 21:07

Ramadan gaat er insha Allah aankomen....:) Nu is mijn vraag hoe gaan jullie om met jullie vriendjes en vriendinnetjes is het een maand niet elkaar zien of zien jullie elkaar wel en zijn jullie dan intiem....!! dat is dus mijn vraag..:)

ChaChie
17-09-2003, 21:18
Wat bedoel je met intiem?

K_Prone
17-09-2003, 21:21
Origineel gepost door ChaChie Wat bedoel je met intiem? Kussen bijvoorbeeld strelen..:)

C_warrior
17-09-2003, 21:23
Origineel gepost door Misantazaghin Kussen bijvoorbeeld strelen..:) Klinkt Smerig :)

Chyhaan
17-09-2003, 21:24

Origineel gepost door Misantazaghin Ramadan gaat er insha Allah aankomen....:) Nu is mijn vraag hoe gaan jullie om met jullie vriendjes en vriendinnetjes is het een maand niet elkaar zien of zien jullie elkaar wel en zijn jullie dan intiem....!! dat is dus mijn vraag..:) Momenteel heb ik geen vriend... Maar vorig jaar bijv toen zagen we elkaar savonds en als we elkaar smiddags zagen dan gaven we elkaar alleen een hand of een knuffel....... Maar we gingen niet echt strelen

miriammetje
17-09-2003, 21:25
Origineel gepost door Misantazaghin Ramadan gaat er insha Allah aankomen....:) Nu is mijn vraag hoe gaan jullie om met jullie vriendjes en vriendinnetjes is het een maand niet elkaar zien of zien jullie elkaar wel en zijn jullie dan intiem....!! dat is dus mijn vraag..:) salaam alikoem... heeft allah swt gezegd dat je allen in de ramadan geen vriendin mag of vriend?? en heeft hij gezegd dat je dan met je vriend of vriendin niet intiem mag zijn?? ik heb daar nog nooit van gehoord.....nu mijn vraag aan jou ...als je alleen in de ramadan niet met je vriend of vriendin omgaat en het rset van het jaar wel krijg je dan hassanet voor de maand van de ramdan??? think twice....volgens mij is het helemaal afgekeurt dus eigelijk di emet ramadan een stop houden zijn meer schijnheilig dan goed gelovig.... walikoem salaam mir.. hey lieverd is niet op jou persooonlijk bedoelt wete je he

0uidath
17-09-2003, 21:25
hmmm alsof een hand geven en een knuffel halal zijn:rolleyes: ach ja leef en laat leven Ouidath;)

K_Prone
17-09-2003, 21:29
Vriendjes en vriendinnetjes hebben is haraam... maar sommige doen er blijkbaar toch aan.. dus wou ik weten hoe ze daarmee omgaan in de ramadan....:)

Chyhaan
17-09-2003, 21:29
Origineel gepost door 0uidath hmmm alsof een hand geven en een knuffel halal zijn:rolleyes: Dat valt wel mee... Een knuffel van niet eens 3 min... En het is geen verlangensknuffel

K_Prone
17-09-2003, 21:32
Origineel gepost door Chyhaan Dat valt wel mee... Een knuffel van niet eens 3 min... En het is geen verlangensknuffel Het blijft haraam...:)

chicamaroquia
17-09-2003, 21:32
Origineel gepost door Chyhaan Dat valt wel mee... Een knuffel van niet eens 3 min... En het is geen verlangensknuffel :lol: Sorry meid, echt niet om je te dissen of zo, maar lichamelijk contact voor het huwelijk tussen man en vrouw is verboden... :) je mag zelfs je man/vrouw niet knuffelen tijdens het vasten, 's avonds ben je vrij om alles te doen waar je zin in hebt...

miriammetje
17-09-2003, 21:33
Origineel gepost door Misantazaghin Vriendjes en vriendinnetjes hebben is haraam... maar sommige doen er blijkbaar toch aan.. dus wou ik weten hoe ze daarmee omgaan in de ramadan....:) zal ik je een vergelijking geven...je bent ouders zijn moslim dus pietje ook (zijn ouders dus) normaal gelooft jij in beelden maar nu met de ramadan gelooft hij toch in allah om dat hij bang is voor straf.... allah jstir dit voorbeeld maar hoop dta je begrijpt wat ik wil aangeven

Casaouia_Style
17-09-2003, 21:34
Origineel gepost door Misantazaghin Kussen bijvoorbeeld strelen..:) :D misschien is je al bekend dat dit in de heilige maand NIET mag NO SEX,DRUGS,BOOZE,TOUCHING,KISSING enzzzz

K_Prone
17-09-2003, 21:35
Origineel gepost door Casaouia_Style :D misschien is je al bekend dat dit in de heilige maand NIET mag NO SEX,DRUGS,BOOZE,TOUCHING,KISSING enzzzz Dat weet ik wel maar sommige schijnen het spannend te vinden...zelfs met een haraamrelatie...:D

0uidath
17-09-2003, 21:35

Origineel gepost door Chyhaan Dat valt wel mee... Een knuffel van niet eens 3 min... En het is geen verlangensknuffel :regie: Newsflash het is HARAM als het niet je muharam is verlangen of niet:rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5